דינה כהן "חיסונים לסוריה תמורת שחרור טיילת מטורללת" – נכנסה לסוריה ועלתה למדינה מיליוני דולרים בחיסוני קורונה לאסאד ו 3 "רועי צאן"

דינה כהן "חיסונים לסוריה תמורת שחרור טיילת מטורללת" – נכנסה לסוריה ועלתה למדינה מיליוני דולרים בחיסוני קורונה לאסאד ו 3 "רועי צאן"
דינה כהן רצתה לאכול חומוס בדמשק וגרמה למדינה הוצאות של מיליוני דולרים
Spread the love

קבלו תמונתה של דינה כהן ה"גברת" שעלתה למדינת ישראל מיליוני דולרים בעסקה מפוקפקת עם פוטין, אסאד וביבי, פלוס 3 "רועי צאן" ששוחררו מהכלא הישראלי. דינה כהן חשקה נפשה לאכול קצת חומוס בדמשק. מצאה הגברת פרצה במגדל אל שאמס, פסעה בחולות וחצתה את הגבול לחופשי. לפני חודשים כתבה בפייסבוק שלה: "אני לא מכירה בקווים שלכם לא ירוק לא כחול ולא סגול וגם קו אדום לא יעצור אותי"". http://Dina Cohen

ביבי נרעש, הטיל צו איסור פרסום באמצעות צנזורה צבאית והחל במו"מ עם אסאד ופוטין. כל זה נועד להחזיר לישראל אישה שיצאה מהארץ מרצונה בידיעה שאולי לעולם לא תחזור, וביבי התעקש להחזיר אותה בעל כורחה. אפילו שלחו מטוס לרוסיה עם רופאים ש"יבדקו" אותה. לא ניתן להבין בשביל מה להשקיע כל כך הרבה באישה בוגרת שגיבשה החלטה מושכלת לעזוב את ארץ ישראל ולצאת לחופשי?

לחצו כאן וקבלו את הפייסבוק של דינה כהן: https://www.facebook.com/din.cohen.71/posts/1065313943918106

האם הגברת תקבל כתב אישום על יציאה מהארץ שלא כדין? אפי נוה ובת הזוג שלו חטפו על דבר כזה כתב אישום בשל התעלול בנתב"ג כשהם יצאו לנסיעת חישחושים בתאילנד. לדעתנו צריך להפיל עליה גם את כל הוצאות חיסוני הספוטניק שעכשיו אנחנו קונים אצל פוטין, ואת עלות המטוס למוסקבה עם כל ה"רופאים" שבדקו אותה.

בפייסבוק שלה כתבה ""אני הנוודה הניצחית תמיד מרגישה בבית במקום הימצאי וזרה גם במקום הולדתי". זה היה בביקור בבקעת הירדן. רואים שהיא אוהבת אתגרים ושטח. היא יוצאת לטיולים במדבריות ובמפלי מים ומצלמת עצמה צוללת אל תוך מאגרי המים. ברמת הגולן כתבה "יש לי מין תחביב כזה לקפוץ למים עמוקים ואחרי זה ללמוד לשחות". ביער גילה כתבה שהיא חובבת עצים: "אהבה יש בעצים..". היא גם חובבת תרבות ערבית, והעלתה תמונות מיריחו ועוד כל מיני תמונות מישובים ערביים המעידות על החיבה שלה לאוריינטליזם. בג'סאר א זרקה כתבה "עוד מקום שנהפך לבית".

לפעמים יש לה גם יציאות א-פוליטיות: "המלחמה מחייה את הפוליטיקאים כשיהיה שלום הם ימותו משיעמום". במרינה בהרצליה חשבה על הגיג פילוסופי: "אני בוחרת ללכת בצניעות ולא מכורח המציאות אלא כי אני אוהבת את הפנימיות יותר מהחיצניות". הנה עוד הגיג פילוסופי שהגתה ביער נמרוד: "ככל שיש לי פחות כך יש לי יותר. זה מינימליזם".

בעין חרמון היה לה הגיג פואטי: "חֶבְרָה כמה מורכב ולפעמים כל כך פשוט לא מדברת ולפעמים מציגה בלי היסוס כמהה להכיר ולפעמים לא מרגישה צורך רוצה לשתף ולפעמים מנהלת עם עצמי שיחות בכל אורך מוקפת אנשים ולפעמים לבד כל כך השינויים דרסטיים אך אצלי הכל נסלח כי כזאת אני בת אדם של הפכים בתוכי גרים כולם בעיקר הניגודים".

ונסיים עם עוד קצת פואטיקה: "הם מדברים איתי על כל מה ששונה והשונה שבי מיד עונה. הם צוחקים איתי על האחר והאחר שבתוכי מתעורר. הם מלגלגים איתי על כל מה שזר אך הזר בשבילי הוא חבר מוכר. הם עושים לאנשים רע בלי שום רגש ואני מרגישה כאילו בשרי נכווה על האש. אז שוב החוסר אנושיות שלהם מוריד לי דמעה. אבל התרגלתי. אז פניי נשארות ללא הבעה".

החיבה הזאת של דינה כהן לאוריינטליזם, פואטיקה ופילוסופיה עלתה לנו המון כסף ואנחנו פשוט לא מצליחים להבין את ביבי. בשביל מה הוא שילם את המחיר הזה ועוד בעל כורחה?

דינה כהן מטיילת להנאתה על חשבון ביבי
דינה כהן מטיילת להנאתה על חשבון ביבי

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.