סרטון זעקת שלושת האימהות החטופות בעזה לביבי נתניהו: "שחרר אותנו. תן לנו לחזור למשפחות שלנו עכשיו"

סרטון זעקת שלושת האימהות החטופות בעזה לביבי נתניהו: "שחרר אותנו. תן לנו לחזור למשפחות שלנו עכשיו"
שלושת האימהות החטופות בעזה זועקות לשחרר אותן עכשיו ולשחרר את אסירי חמאס
Spread the love

סרטון זעקת שלושת האימהות החטופות בעזה

קוראות לביבי נתניהו להחזיר אותן עכשיו לישראל

"ביבי נתניהו שלום, אנחנו נמצאים בשבי. בשבי החמאס 23 ימים. אתמול הייתה מסיבת עיתונאים עם משפחות החטופים. אנחנו יודעים שהייתה אמורה להיות הפסקת אש, היית אמור לשחרר את כולנו. התחייבת לשחרר את כולנו, ובמקום זה אנחנו נושאים במחדל הפוליטי, בטחוני, צבאי, מדיני שלך, בגלל הפשלה הזו שעשית ב-7 לאוקטובר, בגלל שלא היה צבא שם, אף אחד לא הגיע, אף אחד לא שמר עלינו, ואנחנו אזרחים תמימים, אזרחים שמשלמים מיסים למדינת ישראל, נמצאים בשבי, בתנאים לא תנאים. אתה הורג אותנו, אתה רוצה להרוג את כולנו. אתה רוצה עם צה"ל להרוג את כולנו. לא מספיק טבחת בכולם, לא מספיק אזרחים ישראליים נהרגו. שחרר. שחרר אותנו עכשיו. שחרר את האזרחים שלהם, שחרר את האסירים שלהם, שחרר אותנו, שחרר את כולנו. תן לנו לחזור למשפחות שלנו עכשיו!!!"

שעה קלה לאחר פרסום הסרטון חשף ראש הממשלה בנימין נתניהו את שמותיהן של החטופות הנראות בו. אחת המצולמות בסרטון היא ילנה טרופנוב (50) מקיבוץ ניר עוז. ויטלי, בעלה של טרופנוב, נרצח בטבח ב-7 באוקטובר והוא ייקבר מחר. סשה, בנם היחיד, וחברתו ספיר כהן, ביקרו בקיבוץ בזמן מתקפת הפתע ונחטפו לעזה יחד עם אמה המבוגרת של ילנה, אירנה טטי (73).

מצולמת נוספת בסרטון היא דניאל אלוני (45) מיבנה. דניאל ביקרה את אחותה בקיבוץ ניר עוז יחד עם בתה אמיליה (5) בזמן פלישת מחבלי חמאס. בהודעות ששלחה לחברה מהממ"ד, תיארה דניאל את המחבלים "בכל הבית, שורפים אותו ויורים". מלבד דניאל ובתה אמיליה, נחטפו לעזה גם אחותה שרון קוניו, גיסה דוד קוניו ושתי אחייניותיה התאומות אמה ויולי (בנות 3).
המצולמת השלישית היא רימון בוכשטב-קירשט (36) מקיבוץ נירים. רימון ובעלה יגב נחטפו מדירתם בקיבוץ. הקשר עם הוריו של יגב, שמתגוררים בסמוך לבני הזוג, נותק בשעות הבוקר של 7 באוקטובר בעוד הם מסתתרים גם הם בממ"ד. כעבור כמה שעות, כשאביו של יגב הגיע לדירת בנו וכלתו בליווי כוחות צבא, הוא מצא אותה ריקה עם קליעים על הרצפה. גם חמשת הכלבים וארבעת החתולים שהם גידלו לא נמצאו.

מאז תחילת המלחמה שחרר חמאס ביוזמתו ארבע חטופות: נורית קופר (80), יוכבד ליפשיץ (85), יהודית רענן (59) ונטלי רענן (18).

وقالت إحدى الأسيرات في الفيديو: بنيامين نتنياهو مرحبا، نحن أسيرات لدى "حماس" منذ 23 يوما… بالأمس كان هناك مؤتمر صحفي لعائلات الأسرى، ونحن نعرف أنه كان من المفترض وقف إطلاق النار، وكان من المفترض عليك أن تطلق سراحنا، ووعدت أن تطلق سراحنا. ومع ذلك نحن نعاني من فشلك السياسي والأمني والعسكري، بسبب الفشل الذي تسببت به في السابع من أكتوبر، لأنه لم يكن هناك أي جندي في المكان ولم يأت إلينا أي شخص، ولم يدافع عنا أي شخص، ونحن مواطنون أبرياء وسذّج، مواطنون ندفع ضرائب لدولة إسرائيل، نحن الآن موجودون في الأسر في ظل "لا شروط". أنت تقتلنا، هل تريد أن تقتلنا كلنا، أنت تريد من الجيش أن يقتلنا، ألا يكفي أنك ذبحت الجميع، ألا يكفيك أن هناك مواطنين إسرائيليين قتلوا، أطلق سراحنا الآن، أطلق سراح مواطنيهم وأسراهم الآن (تقصد الفلسطينيين)، أطلق سراحنا، أطلق سراح الجميع، نحن نستحق أن نعود لعائلاتنا، الآن الآن الآن (تصرخ بصوت عال).

ودخلت الحرب على غزة يومها الـ 24 منذ انطلاق عملية "طوفان الأقصى" في الـ7 من أكتوبر الجاري، حيث تستمر القوات الإسرائيلية في قصف مختلف أرجاء قطاع غزة من البر والبحر والجو، ما أسفر عن وقوع آلاف القتلى والجرحى الفسطينيين.

أما على الجانب الإسرائيلي، فقد قتل ما يزيد عن 1400 شخص بينهم 312 عسكريا، فيما أسرت "حماس" أكثر من 200 إسرائيلي.

לורי שם טוב

בלוגרית בנושאי רווחה, קהילה ומשפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.