חרבות ברזל: אוניברסיטת חיפה שורצת מרצות תומכות טרור – פרופ' דפנה בירנבאום כרמלי דרשה להפסיק את מימון ההפריות כי זה מייצר יותר מידי יהודים

חרבות ברזל: אוניברסיטת חיפה שורצת מרצות תומכות טרור – פרופ' דפנה בירנבאום כרמלי דרשה להפסיק את מימון ההפריות כי זה מייצר יותר מידי יהודים
דפנה בירנבוים כרמלי למשפחה הבורגנית הישראלית יש כיום 3-4 ילדים. חייבים להיגמל מזה כמו מכלים חד פעמיים
Spread the love

אוניברסיטת חיפה שורצת סטודנטים ערבים תומכי חמאס שמאוד מאושרים מהמתקפה הברברית של מרצחי החמאס, אבל יש גם 25 מרצים וחברי הנהלה וסגל שמגנים על "חופש הביטוי שלהם".

ראו מכתבו של הרקטור גור אלרואי, שהוא עצמו תמך בשיבוש החיים במדינה כדי לגרום להפלתו של ביבי.  כעת אחרי שראה את מראות הטבח בעוטף עזה השתנה לו הדיסקט.

דפנה בירנבאום-כרמלי מלמדת שצריך להפסיק את עודף הילודה היהודית

דפנה בירנבאום כרמלי למשפחה הבורגנית הישראלית יש כיום 3-4 ילדים. חייבים להיגמל מזה כמו מכלים חד פעמיים
דפנה בירנבוים כרמלי למשפחה הבורגנית הישראלית יש כיום 3-4 ילדים. חייבים להיגמל מזה כמו מכלים חד פעמיים

ראו למשל את דפנה בירנבוים כרמלי שעוסקת ברווחה ואנתרופולוגיה. היא מלמדת שהיהודיים פוריים מידי ויש להיגמל מילודה עודפת בקרב האוכלוסייה כמו ההיגמלות מכלים חד פעמיים. לדבריה יש להפסיק את מימון טיפולי הפוריות, ולעודד אימוץ ילדים מחו”ל, כי “הפריה חוץ גופית היא טיפול פולשני מסיבי העלול לגרום לאשה ואף לתינוק סיבוכים משמעותיים לטווח המיידי והארוך, ובכלל זה העלאה אפשרית של הסיכון לסוגים מסוימים של סרטן לאישה”.

לדבריה "עמדתם ה”ליברלית” של קובעי המדיניות, האחראים למימון הטיפולים (הפריה), טעונה עיון נוסף. על פניו ניתן לְפָרְשׁהּ ככיסוי לאינטרס בהגדלת האוכלוסייה היהודית בישראל. בסוף שנות התשעים, שנות ה”נורמליות” והשגשוג הכלכלי, נוח היה לפוליטיקאים לקבל את עמדת המומחים והמטופלות, בלי לקשור את הקמת “המשפחה” לאינטרס דמוגרפי, קישור שעלול היה לעורר התנגדות באותה עת. לשון הגאווה הלאומית, המקצועיות הרפואית והחמלה האנושית הלמו את תחושת הרווחה והיוו אפיק נוח להענקת לגיטימציה למדיניות החריגה”.

…. “את מחירה של המדיניות הנגזרת מאינטרס המדינה בהגדרה ‘טבעית’ של הקולקטיב היהודי בישראל לשם קידום תביעות פוליטיות וטריטוריאליות במושגים של ‘זכות אבות’, משלמים גברים בישראל, אך בעיקר משלמות נשים, ובעיקר משלמות נשים בגופן, בבריאותן ובשנות חייהן”.

הבנתם מה היא אומרת: שצריך להפסיק את טיפולי ההפריה כי זה מבוסס על נימוק של מאבק באיום הדמוגרפי של הימעטות הרוב היהודי וריבוי המיעוט הערבי, ושבנוסף הנשים סובלות מטיפולי ההפריה ולכן צריך למנוע זאת מהן.

דפנה בירנבוים כרמלי דפנה בירנבוים כרמלי למשפחה הבורגנית הישראלית יש כיום 3-4 ילדים. חייבים להיגמל מזה כמו מכלים חד פעמיים

איילת בן ישי חותמת על עצומות למען "לוחמי החופש מעזה"

זאת ראש לספרות אנגלית, המינגווי וכאלה. חתומה על עצומה המאשימה את ישראל “בטבח של חפים מפשע”. חתומה על עצומת תמיכה בארגון האנטי ציוני “שוברים שתיקה”. חתומה על עצומה לשחרור תומכת הטרור הפעילה הפלסטינית האנטי ישראלית דארין טאטור שנעצרה והורשעה בהסתה לאלימות ובתמיכה בארגון טרור ותמיכה בארגון טרור.

איילת בן ישי אוניברסיטת חיפה חמאס הוא אסופה של לוחמי חופש
איילת בן ישי אוניברסיטת חיפה חמאס הוא אסופה של לוחמי חופש

ואלה תומכי החמאס באוניברסיטת חיפה:

ואלו תומכי החמאס שמאמינים שחופש הביטוי מגן על סטודנטים המזדהים עם טבח המוני, אונס המוני, קטילת תינוקות, עקירת עיניים, חיתוך איברים בטוריה ומסור חשמלי, ועינויים סדיסטיים לפני הרצח.

 

פרופ’ זהר אביתר; פרופ’ דפנה בירנבאום-כרמלי, פרופ’ דוד בלנק; פרופ’ איילת בן-ישי; פרופ’ אסעד גאנם; פרופ’ אבנר גלעדי, ד”ר דליה זק”ש, פרופ’ מאיר חמו; פרופ’ יובל יונאי, פרופ’ מאיר יעיש; ד”ר סדריק כהן-סקלי, פרופ’ תמר כתריאל; ד”ר ליאור לוי, ד”ר ארן ליביו; פרופ’ מיכה לשם; ד”ר אילן סבן: ד”ר אורי סימונסון; ד”ר עמיד סעאבנה, פרופ’ עמליה סער; פרופ’ אברהם עוז, פרופ’ קובי פתר (פטרזיל); פרופ’ סנדי קדר, ד”ר רם רשף; פרופ’ זהר שגב; ד”ר עידו שחר.

מכתב רקטור אוניברסיטת חיפה גור אלרואי ל 25 מרצים שתומכים באי השעיית סטודנטים תומכי טרור חמאס
מכתב רקטור אוניברסיטת חיפה גור אלרואי ל 25 מרצים שתומכים באי השעיית סטודנטים תומכי טרור חמאס

להלן כתבה באתר TOV פורסם עי מאיר אוחנה  13/10/2023

מרצים באוניברסיטת חיפה בעד תומכי חמאס

מרצים באוניברסיטת חיפה יצאו נגד השעיית סטודנטים תומכי חמאס בעיצומה של מלחמת “חרבות ברזל”. כיצד הגיב רקטור האוניברסיטה?

25 מרצים באוניברסיטת חיפה תקפו את החלטת הרקטור להשעות סטודנטים שהביעו תמיכה בטבח של החמאס. הסטודנטים הביעו תמיכה באמצעות בפייסבוק.

במכתב שפרסמו המרצים נכתב: ״בשעה שהחברה הישראלית נאבקת על שמירת שלטון חוק והפרדת הרשויות, אנו מקווים שתדע לשמור על עליונות החוק גם באוניברסיטת חיפה”. הם מתעקשים: “אין לך סמכות להשעות סטודנטים. החלטה כזו מפרה את התקנונים של האוניברסיטה ופוגעת בזכויות אזרח”.

בתגובה פירסם רקטור האוניברסיטה, פרופסור גור אלרואי, מכתב זועם: “קראתי בהשתאות ובאי אמון את מכתבכם המנותק מכל מציאות. החברה הישראלית (או כמסתבר, חלקים גדולים ממנה) עוברת תקופה קשה שלא נודעה כמותה. טרוריסטים רצחניים חצו את הגבול ורצחו כ־1,200 (או יותר) בני אדם. האירוע המתגלגל שאנו עדים לו מאז שבת השחורה הוא בגדר פשע נגד האנושות ואחד ממעשי הטבח הקשים של המאה ה-21. נשים וגברים, צעירים וזקנים, חיילות צה”ל וילדות קטינות נאנסו, נחטפו ונרצחו. צעירים נורו בגבם, וגורל הנשים קורבנות המסיבה היה זהה לזה של החיילות והילדות. ראשים נערפו, גופות בותרו וחוללו, בני אדם נשרפו חיים, ילדים נלקחו בשבי ללא הוריהם, מאות משפחות חרדות לגורל נעדריהן, משפחות שלמות נמחקו – נמחקו! – ואתם עסוקים בסוגיה אם חרגתי מתפקידי ופעלתי בניגוד לתקנון לאחר שהשעיתי שישה סטודנטים מלימודים עד לבירור שאנחנו פועלים לקיים בהתאם לתקנון ביחד עם הממונה על המשמעת”.

עוד כתב הרקטור כי “הסטודנטים הושעו בגלל שפרסמו פוסטים שביטאו תמיכה ברורה בטרור החמאס וברצח חפים מפשע. מכתבי ההשעיה יצאו לסטודנטים תומכי חמאס, תומכי אויב בזמן מלחמה. עמדה בפניי אפשרות אחרת, והיא להגיש נגדם תלונה במשטרה. בחרתי באפשרות הראשונה – השעיה. באוניברסיטת חיפה לומדים סטודנטים יהודים, נוצרים, דרוזים וגם מוסלמים, שנתקלו בפרסומים ברשתות החברתיות של חלק מחבריהם ללימודים והם מתקשים לחזור לאוניברסיטה לאחר שצפו בגילויי השמחה. אותם סטודנטים שחלקו איתם את אותו ספסל לימודים עד לפני שבוע. זה פשוט לא נתפס. מחובתנו, כפי שכתב גם נשיא האוניברסיטה, להגן על קהיליית אוניברסיטת חיפה כולה – סטודנטים, סגל אקדמי וסגל מינהלי, וסטודנטים נפגעי המלחמה זקוקים להגנתנו ולתמיכתנו כעת, יותר מכולם”.

לסיום הוא קורא לאחד המרצים חבר הנהלה להתפטר: “כבד בבקשה את בקשתי, תתפטר לאלתר ותתבטא כרצונך”.

מרצים באוניברסיטת חיפה בעד תומכי חמאס – TOV אקטואליה יהודית (tovnews.co.il)

https://tovnews.co.il/125708

 

לורי שם טוב

בלוגרית בנושאי רווחה, קהילה ומשפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.