אורלי מור-אל שופטת שבעברה הכניסה נשים למעונות לנשים מוכות מטפלת בתביעת נזיקין של גבר נגד מעון לנשים מוכות – נתל"ש תלונה מוצדקת

אורלי מור-אל שופטת שבעברה הכניסה נשים למעונות לנשים מוכות מטפלת בתביעת נזיקין של גבר נגד מעון לנשים מוכות – נתל"ש תלונה מוצדקת
אורלי מור אל שופטת שבעברה שימשה פרקליטה שהכניסה נשים למעון לנשים מוכות מטפלת כיום בתביעות נגד המעונות
Spread the love

השופטת אורלי מור-אל, עבדה כפרקליטה שעסקה במיגור הזנות ע"י פיתוי נשים להעיד נגד מפעילי בתי זונות. לשם כך היא עצמה הכניסה נשים למעונות לנשים מוכות. כל מפעילות המעונות לנשים מוכות הן חברות טובות שלה.

כל הזונות שהשופטת אורלי מור-אל סידרה להן שהייה בוילות של הנשים המוכות, קיבלו את הסטטוס של "אישה מוכה" גם בלי להיות מוכה, וגם אם האישה בכלל לא רצתה להיכנס למעון מלכתחילה. הפרקליטה אורלי מור אל סידרה לנשים מגורים חינם, מענקים כספיים, פטור מחובות (אם צברו) ויש כאלה שגם קיבלו מעמד תושבות בארץ.

גבר אשר תבע את המעון "אישה לאישה" בגין הנזקים שנגרמים לו עקב הכנסת מי שאיננה מוכה למעון לנשים מוכות, קיבל את אורלי מור אל.

במקרה דנן הוגשה תביעה נגד המעון "אישה לאישה" בירושלים אשר הכניס אליו אישה שאינה מוכה, עובדת ביהמ"ש העליון, שנכנסה למעון עם קטין בן שנתיים רק כי לא רצתה לערער על פסק דין של משמורת משותפת בו הפסידה. אורלי מור אל לא רצתה שתיק זה יגיע להוכחות, ולכן כבר על ההתחלה הטילה על התובע להפקיד ערובה למען כמה מהנתבעים ביודעה שאין לתובע אגורה שחוקה ואינו יכול להפקיד עשרות אלפי שקלים כדי לנהל תביעה. אחרי שהתובע הגיש את תצהירי העדות הראשית שלו, שוב פעם השופטת החליטה להטיל עירבון לניהול תביעה בסך של עשרות אלפי שקלים למען הנתבעים שנשארו בתיק, על מנת שהתיק יתבטל מעצמו עקב אי יכולת להפקיד ערובה.

משהבין התובע שהשופטת אורלי מור אל טומנת לו מלכודת, אחרי שהשופטת הכפישה את העדה הראשית בתיק, אורנה מנדס עובדת סוציאלית בעלת ניסיון רב עם מעונות לנשים מוכות (אורנה מנדס קראה לנשים הללו "קייטנה של חמאס פמיניסטי", מנוולות ו"שקרניות"), הוגשה בקשה לפסול את מור אל. מור אל היתה אמורה לזמן דיון אצלה באולם לטיעונים בעל פה בפסלות, אולם במקום זאת כתבה "לתגובת הצד שכנגד תוך 14 יום" (זה נועד לכך שהיא תוכל לפסוק הוצאות אחרי שתדחה את בקשת הפסילה). על פי החוק אסור לה לדון בשום דבר עד הכרעה בפסילה, אבל מור אל ציפצפה על החוק, ונתנה החלטה שהתובע שמבקש לפסול אותה יפקיד ערובה של עשרות אלפי שקלים – אחרת כל התביעה תימחק. התלונה בנתל"ש שהוגשה נגד השופטת אורלי מור אל נמצאה מוצדקת.

יצויין, כי זוגתו לשעבר של התובע שבמקום לערער על פסק דין בו הפסידה, נכנסה תוך 8 ימים מההפסד למעון לנשים מוכות בלי להיות מוכה. עם כניסה למעון לנשים מוכות, גם בלי להיות מוכה, מייד מתבטלים כל הסדרי המשמורת על הקטין. זהו נשק יום הדין של נשים לטרפוד פסקי דין בהן הן מפסידות. הנ"ל עברה קורס של הנהלת בתי המשפט בחשיבה יוצרת, וכך בחשיבה יוצרת הצליחה לטרפד את פסק הדין שבו הפסידה. נשות המעון "אישה לאישה" ששו לעזור לה והדריכו אותה להגיש תלונות שווא במשטרה, וגם הגישו בעצמן בקשות לצווי הטרדה מאיימת נגד התובע. האישה מנכרת את הילד שהיה בן שנתיים (כיום בן 7) כבר 5 שנים מאביו, והיא זוכה לגיבוי של השופטות במחוז מרכז.

להלן ההחלטה בתלונה שהוגשה לנתל"ש אורי שהם נגד אורלי מור אל שנמצאה מוצדקת. תלונה 71/21. החלטה מתאריך 16/2/2021.

 

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.