עו"ד שלמה שפירא ממדור הבלתי מיוצגים שכח שהוא לבלר ולא שופט מתיימר להיות השופט ה-16בביהמ"ש העליון

עו"ד שלמה שפירא ממדור הבלתי מיוצגים שכח שהוא לבלר ולא שופט מתיימר להיות השופט ה-16בביהמ"ש העליון
מכתב של עו"ד שלמה שפירא, מעורר זעם אצל התנועה למען איכות השפיטה בישראל
Spread the love

מדובר בעתירה שהוגשה על ידי התנועה למען איכות השפיטה, להדחת השופט אברהם ה(י)מן מביהמ"ש המחוזי ת"א, שהרשמת עבדיאן החליטה להפחית בה את האגרה ל-1,000 ש"ח. הוגש ערעור על ההחלטה שנדחה. הרשמת עבדיאן מחקה את העתירה, מה שאומר שאפשר להגיש אותה מחדש. על הרשמת עבדיאן הוגש ערעור, אולם לא הייתה בו התייחסות למקרה שיימצא תורם לתשלום אגרה. כעת יש אדם כזה.

בינתיים נמצא תורם לאגרה, שזוגתו מתגוררת בוילה בסביון, והתורם משתוקק לקרוא מה יחליט בית המשפט בעתירה זו (כמו גם אין ספור זכרים שגם הם משתוקקים לקרוא מה יוחלט בעניין הדחת השופט אברהם ה(י)מן).

מטעמי זהירות, ולאור הקושי להתנייד בדרכים בגלל הקורונה, הוגשה בקשה להארכת מועד טכנית, עד לאיסוף הכסף מהווילה. אלא שאדון שפירא, החליט שלא לקבל את הבקשה למרשם. ראו מכתבו המסורבל.

האם סבור האדון שפירא, שהוא מונה להיות השופט ה-16 בבית המשפט העליון? אולי הוא שכח שהוא לבלר ולא שופט? שימו לב לכמות המשאבים שהוא משקיע בכתיבת מכתבים מיותרים, כשהוא יכול היה לשוחח טלפונית או לשלוח מייל. נראה כי הוא פשוט משועמם ולא קיבל לרישום את הבקשה מטעמי שיעמום.

בקשות להארכת מועד הן בקשות שניתן להגיש אותן בכל תיק, גם להארכות מועד רטרואקטיבית. רק בגלל שתיק כלשהו מופיע בנט המשפט כ"סגור", אין זה אומר שאסור להגיש בתיק בקשות. להיפך. בתיקים סגורים מגישים תדיר בקשות לעיון מחדש, לתיקון פרוטוקול, להבהרה, טעויות סופר וכו'.

הבה נבחן מה יוצא מהחוכמולוגיה של אדון שפירא? מכיוון שמדובר בעתירה מחוקה, אפשר להגיש אותה מחדש, שזה אומר עוד הדפסת ניירת כפולה לשווא, נסיעות לירושלים, ישיבות עם עו"ד שפירא (מינימום חצי שעה בקצב עבודתו), עוד פעם הרשמת תצטרך לדון באגרה, וסתם יבוזבזו משאבים לשווא.

מומלץ לבחון אם תפקידו של שלמה שפירא בכלל נחוץ? כיצד הוא מצדיק את משכורתו? הרי הוא נועד לעזור לבלתי מיוצגים, אבל בפועל הוא משמש מסננת לתיקים, גורם להגשות כפולות ומכופלות, ולהגשת השגות גם על תפקודו.

יושב לו פקיד ומקפיד על קוצו של יוד, כאשר קצב עבודתו איטי יותר מצב, ה"בלתי מיוצגים", אינם זקוקים לו, הוא איננו מיידע בלתי מיוצגים על מספרי התיקים שהוא פותח, איננו מתקשר במייל עם הבלתי מיוצגים, כי כנראה הטכנולוגיה של שימוש בדואר אלקטרוני קשה מידי עבודו, וזה נקרא הנגשת שירותי השפיטה לציבור?

כמעט תמיד אדון שפירא מתלונן במכתביו שהקובץ שנשלח ב"פקס" לא הגיע אליו בשלמותו. מדוע הוא איננו פותח תיבת מייל?

הגיע הזמן להורות למזכירות בית המשפט העליון לפתוח תיבת מייל לבלתי מיוצגים, כדי שניתן יהיה לשלוח קבצים במייל ולא בפקס.

התנועה למען איכות השפיטה בישראל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.