השופט שמעון לייבו הורה על חטיפת קטינה למוסד צופיה במעמד צד אחד ללא שההורים נכחו בדיון ואיפשר לרחל אביקר שאינה עו"ס להעיד עדות שקר צב"נ 68973-05-18

Spread the love

ראו את החלטתו הבזויה של השופט שמעון לייבו מביהמ"ש לנוער ירושלים. מדובר בשופט שאינו אובייקטיבי, מוטה לטובת פקידות סעד באופן קיצוני, אינו שומר על כל סדרי דין פרוצדורליים, אינו מקפיד שההורים יקבלו את כתבי בית הדין ויידעו במה מדובר, איננו שולח החלטות בפקס כדי שלא ניתן יהיה לערער עליו, איננו מקפיד על זכות הייצוג ואיננו מגן על הבאים בשערי בית המשפט מפוטנציאל ההדבקה של קורונה על ידי העובדות הסוציאליות.

השופט שמעון לייבו סבור שאפשר לקיים דיון בחטיפת קטינה למוסד בזוי כמו צופיה, שהוא בית כלא בניהול הרווחה בלי ההורים, ובמעמד צד אחד הוא שופט שננעלה דעתו לאשר את חטיפת הקטינה.

השופט שמעון לייבו שסבור שפקידת הסעד לא צריכה לבצע מסירה של הבקשה שהגישה לידי ההורים, כי הפק"ס מסרה פרפרזה בטלפון, הוא שופט שלא מקיים סדרי דין כהלכתם.

השופט שמעון לייבו שסבור שזה בסדר שעו"ס מצלצלת לאבא אחרי צהריים, לפני דיון שקבעה מראש ושהאבא יבוא לעמוד בבית המשפט כבובה בתיאטרון בובות, בלי עורך דין, הוא שופט חסר מוסר ואין לו מצפון ואינו ראוי לדון בענייני קטינים.

השופט שמעון לייבו שאינו שולח החלטות שהוא מקבל בעניין קטינים להורים, כדי למנוע את האפשרות לערער עליו, הוא שופט שאינו ראוי לשפוט.

השופט שמעון לייבו שסבור שניתן לקיים דיון על סמך "היכרות" קודמת של בית המשפט עם קטינה, איננו יכול לשפוט ללא דעה מוקדמת שכבר גיבש.

השופט שמעון לייבו שאיננו מגן על הבאים בשערי בית המשפט מפני סכנת ההדבקה בקורונה על ידי עובדות סוציאליות, הוא שופט המסכן את בריאות העם. כידוע, עובדת סוציאלית מירושלים כבר הדביקה מעל 10 קשישים והמיתה ארבעה קשישים.

השופט שמעון לייבו המקיים דיון בתיק אשר נסגר, בהתראה של 12 שעות, כי נוח לפקידת הסעד להגיש בקשה במקום לפתוח תיק חדש, הוא "שופט בהזמנה" שאין לסמוך עליו לשיפוט ניטרלי ללא משוא פנים.

על בית המשפט להקפיד על כללי סדר דין תקינים, המצאה כדין, והזכות לייצוג משפטי.

יצויין כי בדיון שקיים השופט לייבו בתאריך 31.3.2020 במעמד עו"סיות בלבד, שיקרה השקרנית המדופלמת רחל אביקר, לפרוטוקול כאשר הצהירה שהאבא מסכים שהקטינה תהיה בפנימייה נעולה. מדובר בשקר גס, וסילוף הדברים.

הגברת רחל אביקר, התקשרה לאבא אך ורק להודיע על קיומו של דיון. לא התקיימה איתה שום שיחה על הסכמה לנעילת הקטינה במוסד נעול. מכיוון שהגברת אביקר משקרת, יש להוציא צו האוסר עליה להטריד את הוריה של הקטינה, ולא לצלצל אליהם יותר. אם יש צורך להודיע על מועדי דיונים, תתכבד מזכירת השופט לייבו לחייג להורים.

האבא לא מעוניין לשמוע את קולה של כל עו"ס באפרכסת אוזניו, שכן קולן גורמים למועקה, חרדות ותחושת גועל שאין לתאר.

מכיוון שהגברת אביקר, איננה עו"סית הרי שהיא אינה צד לתיק. אין לה סמכויות כלשהן להופיע בבית המשפט בדיון בדלתיים סגורות, ולא ברור כיצד איפשר לה בית המשפט לפתוח את הפה מבלי להזהיר אותה בחובת שבועה, ולשמוע אותה תחת אזהרה כמו כל עד אחר.

האבא מגיש בקשת פסילה נגד השופט וכמובן ערעור למחוזי.

ראו לעניין זה פוסט שנרשם אמש:

עו”ס יפעת מויאל קבעה דיון מהיום למחר לחטיפת קטינה שכבר הוחזרה לביתה ללא פתיחת תיק וללא פירוט עילת נזקקות

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.