עו"ס מאיה קלין ואמנון פריד לשכת רווחה קרית יובל ירושלים חטפו תינוקת מיולדת בבית חולים שערי צדק ירושלים

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p3VHfi-U7

היום המאושר בחייה של ל', הפך לטרגדיה נוראית. ל', בחורה צעירה, בת 35 שנים, בגיל 19 לקתה בהתפרצות מחלת הסכיזופרניה. זו הייתה ההתפרצות היחידה שלה, ומאז ועד היום היא מאוזנת באמצעות זריקה, אותה היא מקבלת פעם בשבועיים, לצורך שמירת איזון במצבה הנפשי. ל', בחורה עם חוש הומור בריא, שפויה לחלוטין ומתפקדת כרגיל בחיי היום-יום, ביקשה לממש את אימהותה ונכנסה להיריון. פקידי הסעד מאיה קלין ואמנון פריד, ביצעו "הכרזת לידה", בכל בתי החולים בארץ, והחליטו למנוע מהאם את הזכות להורות, את הזכות להקים משפחה משלה. לשיטתם, חולי נפש אינם יכולים להקים משפחה וגרוע מכל, לא יכולים לממש את זכותם להורות בשום תנאי.

ל' ילדה תינוקת בריאה במשקל תקין ביום 7/6/16 כשאיתה בחדר הלידה, אמא שלה מסייעת לצידה. מחוץ לחדר הלידה, מחכים בציפיה אביה של ל', סבים לנכדה המתוקה הבכורה שלהם מבתם האהובה, מבקשים לראות ולחבק את הנכדה ולומר לה "ברוכה הבאה לעולם יקירה". את האידיליה היפה הזו, קטעו פסיכיאטר פסיכופאט מבית החולים שערי צדק סול יברוסקי. מיד לאחר הלידה, ביקש הפסיכיאטר לאשפז את האם בכפייה אשפוז פסיכיאטרי בטענה שהאם "צעקה" בחדר הלידה, וזה מעיד על חוסר שליטה. האמא הופרדה מהתינוקת שלה, הושמה על האמא שמירה הדוקה באמצעות מאבטחת, שמנעה ממנה, גישה לבתה התינוקת, ונאמר לאמא שהיא לא יכולה לעזוב את שערי בית החולים עם התינוקת שלה. העיתונאי מוטי לייבל, המלווה את הפרשה, היה צמוד יום שלם לאם היולדת, ודיווח שמדובר באישה רכה, נעימה שלמרות הסיטואציה הקשה, שמרה על קור רוח ולא התפרצה על האלימות והבריונות שהפגינו נגדה האחיות וצוות עובדי מחלקת יולדות בית חולים שערי צדק.

עו"ד ורדה שטיינברג, מומחית חוק ונוער, המייצגת את האם, שוחחה עם הפסיכיאטר סול יברוסקי, שאמר לה שהוא לא הורה על אשפוז כפוי של האם (שיחה מוקלטת). יברוסקי, שקרן פתולוגי, נתן הוראה לאשפז את האם בכפייה (ראו בתמונה למטה), ואמש הופרדה האם מהתינוקת שלה, כשפקיד הסעד אמנון פריד, הוציא צו חירום על התינוקת, והאמא נשלחה בכפיה לאשפוז במחלקה הפסיכיאטרית בבית חולים הדסה עין כרם.

הקשיבו להקלטה שביצעה האם בראיון עם הפסיכיאטר בבית חולים הדסה עין כרם בירושלים.

התנהגות הפסיכיאטר סול יברוסקי, עו"ס אמנון פריד ועו"ס מאיה קלין, מדיפים שחיתות, מרמה ואשפוז כפוי שלא כדין לצרכי סחר בילדים ותאוות בצע. אין זו הפעם הראשונה שעו"ס מאיה קלין מעורבת בסחר בילדים לא חוקי. הנ"ל אימצה תינוק שנחטף גם הוא על ידי מי ממטופלי משרד הרווחה. לפי שיטת מאיה קלין, מי שעובד בחברת החשמל – זכאי לחשמל חינם, ומי שעובד במשרד הרווחה – זכאי לילד חינם. עו"ס אמנון פריד, ידוע כמציצן לנשים על חלונותיהן, ראו בכתבה של העיתונאי מוטי לייבל: אמנון פריד פקיד סעד מירושלים נכנס לנשים הביתה ללא ידיעתן ומתחבא בביתן למטרת הצצה – כפי הנראה חולה בפאראפיליה, מציצנות

זה הצו השקרי והמפוברק שנכתב על ידי סול יברוסקי. על פי אבחנה גרפולוגית, סול יברוסקי, לוקה בנפשו, סובל מדלוזיות והפרעות בחשיבה, כנראה מעודף שתיית וודקה. האמא לא מהווה סכנה לסביבה. מדובר בשקרים וחוות דעת מפוברקת שנועדה להצדיק את הסחר בתינוקות לאימוץ. הפסיכיאטר הוציא חוות דעת מוזמנת, בניגוד לחוק, רק לצורך חטיפת התינוקת מידיה של האם. מדובר בשערוריה שאין לה מחילה.

IMG_2657

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.