אונס שלא היה: דרור חי הבעלים של פאב המנצ'ילה בבאר-שבע לא אנס בליינית בת 17

אונס שלא היה: דרור חי הבעלים של פאב המנצ'ילה בבאר-שבע לא אנס בליינית בת 17
דרור חי הבעלים של המנצ'ילה קורבן עלילת אונס שלא היה
Spread the love

ב 8.4.2016 התפוצצה עוד פרשת אונס "מזעזעת" בבאר שבע – ובסוף הסתבר שלא היה אונס, ולא נעליים. האיש זוכה ובכלל לא הוגש נגדו כתב אישום. מדובר בבעלים של פאב המאנצ'ילה בבאר שבע דרור חי. נטען שהוא הישקה בליינית בת 17 באלכוהול ולקח אותה לדירתו ואנס אותה יחד עם עוד קטין בן 16 באורגיה. המשטרה אפילו הוציאה צו סגירה למועדון ל 21 יום. דרור חי נעצר לשבועיים. התקשורת התגייסה לעשות נגדו "לינצ'" ושיימינג. בסוף הסתבר שהוא חף מפשע.

כמובן שאף אחד לא פיצה אותו ולא התנצל בפניו. http://חדשות באר שבע – מעצרו של דרור חי בעל פאב המנצ'ילה החשודhttp://חדשות באר שבע – מעצרו של דרור חי בעל פאב המנצ'ילה החשודhttp://מעצרו של דרור חי, בעלי המנצ'ילה הוארך ב-5 ימים | – | רדיו דרום

לפי הסיפורים שהמשטרה הפיצה לכל כתבי המשטרה, "דרור חי, נעצר ביום חמישי האחרון בחשד לאונס נערה בת שבע עשרה ולאספקת סמים ואלכוהול לקטינים בפאב. מעצרו הוארך בחמישה ימים והפאב נסגר ל-21 יום. בנוסף אליו נעצר נער בן 16 שגם הוא חשוד באונס הנערה. סערה נוספת הייתה בדיון הארכת המעצר, שם אמר סנגורו של חי כי המתלוננת מופקרת".

דרור חי הבעלים של המאנצ'ילה קורבן עלילת אונס שלא היה
דרור חי הבעלים של המנצ'ילה קורבן עלילת אונס שלא היה

לפי כתבה של יניר יגנה מוואלה, 8.6.2016 שפורסמה אז: "בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (שישי) בחמישה ימים את מעצרו של דרור חי, בעל פאב מבאר שבע בשנות ה-40 לחייו, החשוד שאנס מבלה בת 17. מעצרו של חשוד נוסף במעשה, נער בן גילה של המתלוננת, הוארך בשלושה ימים. הפאב נסגר ל-21 יום. סנגורו של חי, עורך הדין מוטי יוסף, קרא למתלוננת "מופקרת" לאחר שבדיון הוקרנו סרטונים המראים כי החשוד הצעיר יותר נגע בה באופן מיני במהלך הערב. האונס לכאורה התרחש בלילה שבין רביעי לחמישי, בסביבות השעה 04:00 בלילה, בדירתו של הבעלים של פאב "מנצ'ילה" בעיר. בדיון אמר נציג המשטרה כי חי "הכניס שני קטינים לפאב, בידיעה שמדובר בקטינים, משקה את הקטינה, מספק לה סמים, לוקח אותה לביתו ועשה את מה שעשה". בחקירה טען החשוד כי היא הציגה לו תעודת זהות ובה מופיע כי היא בת 18.

במהלך הדיון הוצגו סרטונים מהערב בפאב, שבו נראה החשוד הצעיר יותר נוגע בנערה באופן מיני. "היא שיקרה לגבי גילה", אמר עו"ד יוסף. "(קראתי לה) מופקרת לאור הסרטונים שהוצגו לבית המשפט, המעידים כאלף מלים ביחס להתנהגותה באותו ערב, שאין דרך אחרת מאשר להגדירה כמופקרת".

לא היה שום אונס! דרור חי שוחרר בלי כתב אישום

אבל ה"אונס" הזה שלא היה הסתיים בניצחון מזהיר לדרור חי. הוא זוכה. תיעוד לכך נמצא רק במקומונים של באר שבע. העיתונאים ה"גדולים" מהארץ, ידיעות וואלה לא טרחו אפילו לעדכן את הקוראים שהסקופ שלהם היה שקרי מלכתחילה. http://בעל פאב ה"מנצ'ילה" שוחרר ללא כתב אישום – – באר שבע נט

המקומוניסט בן שיף מבאר שבע נט כתב: בעל פאב ה"מנצ'ילה" שוחרר ללא כתב אישום". בעל פאב המאנצ'ילה, הנחשד באונס קטינה יחד עם קטין נוסף שוחרר ללא כתב אישום לאחר שבילה כשבועיים מאחורי סוגר ובריח.

"כזכור, דרור חי, בעל פאב ה"מנצ'ילה" ברחוב ארלוזורוב 50 בעיר נחשד באונס קטינה יחד עם קטין נוסף. בנוסף עלה חשד נגד בעל הפאב שסיפק לקטינים סמים ואלכוהול. על פי הטענות בחקירת המשטרה, בעל הפאב לקח את הקטינים לביתו בערב המקרה ושם לכאורה, סיפק לנערה אלכוהול וסמים ואנס אותה. בנוסף הוא חשוד שצילם את הנער והנערה מבצעים אקטים מיניים בטלפון האישי שלו. השופטת נעם חת-מקוב האריכה את מעצרם של השניים לאור הטענות ולאחר שבועיים בתא המעצר הוחלט על שחרורו ללא כתב אישום".

עוד נכתב בכתבה של בן שיף: "סניגורו של חי, עו"ד מוטי יוסף שיתף: "כסניגור פלילי אין בי כל חשש לזעוק בבית המשפט ומחוצה לו את האמת, קשה ככל שתהיה, ובעיקר לצאת חוצץ כנגד הקלות הבלתי נסבלת בה חייו של אדם יכולים להיהרס עקב תלונה שכל כולה שקר וכזב".עורך הדין מוטי יוסף מסר כי מרשו לא אנס את הנערה אלא רק תיעד את המעשה. בנוסף כך טען, המתלוננת נכנסה לפאב מפני ששיקרה בקשר להיותה קטינה, ורקדה באופן מיני מול מרשו. לטענתו, בפני בית המשפט הוצגו סרטונים המוכיחים את חפותו של מרשו וכי האמת יצאה לאור.

״מרשי לא קיים כל מגע מיני כזה או אחר עם המתלוננת וכל אשר עשה הוא לצלם ותו לא".  הפאב נחשב למעוז סטודנטים בשל קרבתו לאוניברסיטה והפרשה שהיוותה שערורייה בענף חיי הלילה בבאר שבע נעלמה כלא הייתה".

אילנה קוריאל, כתבת ידיעות אחרונות הציתה אש על בא כוחו של דרור חי

ב 10.4.2016 החלה אילנה קוריאל עיתונאית ידיעות אחרונות שגרה בבאר שבע להתנפל בגסות על עו"ד מוטי יוסף בא כוחו של דרור חי. אילנה קוריאל הוציאה כתבה עם כותרת מפוצצת "חוצפה של פרקליט". למותר לציין שזוהי כתבת דעה פמיניסטית במסווה של ידיעה עיתונאית.  http://חוצפה של פרקליט: "המתלוננת שקרנית ומופקרת" – ידיעות אחרונות.

אילנה קוריאל הגדילה לעשות ואף כתבה על עו"ד מוטי יוסף שהוא עבר עבירות אתיות! זו כמובן לשון הרע פרופר.

אילנה קוריאל כתבה שקרית
אילנה קוריאל כתבה שקרית

כיצד מעז עורך ידיעות אחרונות לאשר "כתבה" כזו שכל מטרתה ללכלך, ולטנף ולהפחיד את בא כוחו של החשוד, ולגרום לו פגיעה במוניטין? הרי זו לא ידיעה חדשותית. אילנה קוריאל סבורה שזו "חוצפה של פרקליט", וזכותה לחשוב ככה באופן אישי, אבל זו לא זכותה להשתלט על הכותרות ולהשתמש בבמה שנותן לה העיתון להפיץ פרופוגנדת שקרים. זו גם לא זכותה להביע ביקורת על איכות הייצוג שדרור חי קיבל.

עובדה שהאסטרטגיה של עו"ד מוטי יוסף הצליחה. הסנגור הכישרוני אכן הצליח לגרום לשחרור הלקוח שלו ללא כתב אישום, שזה אומר הרבה על כישוריו. זה גם אומר על אילנה קוריאל שהיא פשוט יח"צנית שדולת הנשים במסווה "העיתון של המדינה".

אילנה קוריאל כתבת ידיעות אחרונות התגייסה לעשות שיימינג לדרור חי ולינץ' בסנגורו עו"ד מוטי יוסף
אילנה קוריאל כתבת ידיעות אחרונות התגייסה לעשות שיימינג לדרור חי ולינץ' בסנגורו עו"ד מוטי יוסף

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.