הפרקליטה מיה בש-מיכאלי הגישה כתב אישום על זילות ביהמ"ש נגד אימהות שקראו לשופטות נוער "עכברושות" ת"פ 14188-03-16

Spread the love

קבלו כתב אישום נגד שתי אימהות שילדיהם נחטפו ע"י משרד הרווחה למוסדות. האחת דניאלה הרסאג', תכשיטנית מארגנטינה שבנה דייגו נחטף, ושפסיכיאטר הזוי מאיר לאופר כתב עליו חוות דעת רשלנית ושקרית, בלי שבכלל ראה את הילד, שהילד דייגו הוא סחורה טובה לחטיפה.  השנייה מריגולד קולינס, ששתי הבנות התאומות שלה נחטפו מרח' לילינבלום בתל אביב.  בשני המקרים שופטות הנוער שמטפלות בתיק הן טובה פרי וגלית מור ויגוצקי.

האימהות נלחמות כל אחת בדרכה להחזיר את הילדים הבייתה. דניאלה הרסאג' שוכבת כבר 10 חודשים זרוקה מול הכניסה לבית ראש הממשלה ביבי. שרה נתניהו רואה אותה יום יום והיא צוחקת ולועגת. השנייה מריגולד קולינס תובעת את שתי שופטות הנוער באוקלהומה.

משרד הרווחה החליט להילחם בחזרה באמצעות כתב אישום הזוי ומטופש שהגיע לידיו של צחי עוזיאל. שופט. כתב האישום עליו חתומה הפרקליטה מיה בש-מיכאלי (https://www.facebook.com/maya.bash.77?fref=ts), טוען שהאימהות מפרות צוו איסור פרסום, בכך שהן מספרות בפומבי, שהילדים שלהן נחטפו, ושהשופטות מגנות על החוטפים. אבל הבדיחה היא שהליכים פליליים מתנהלים בדלתיים פתוחות, ולכן כל החומר זמין לעיון וביקורת הציבור. כלומר בהגשת כתב האישום, הפרקליטה עצמה פתחה את איסור הפרסום, והדלתיים הסגורות נפתחו לרווחה. כעת כל מה שקשור לכתב האישום, לרבות טענות הנאשמות, הוא בדלתיים פתוחות ומותר בפרסום. איזה יופי.

בתמונה: דניאלה הרסאג' ובעלה

1

השתיים מואשמות בכך שדניאלה כתבה על השופטות שהן עכברושות, שטובה פרי פסיכופטית (מה שנכון), שהן חוטפות ילדים ומנתקות ילדים מהורים (מה שנכון), שזרקו את טובה פרי מהפרקליטות (מה שנכון), שהשופטות מושחתות (מה שנכון). בקיצור, הכל נכון, ועל זה מוגש אישום של זילות בית המשפט, והפרת החוק להגנת הקטין מפני פרסומים מזיקים. מה שמצחיק זה שכשהעו"ס והשופטות כותבות תסקירים והחלטות שקריות ומזיקות, השופטת והעו"ס לא עומדות לדין על הפרת החוק נגד הגנת הקטין מפני אישומים מזיקים.

את מריגולד קולינס שירבבו לתביעה כדי לנקום בה, כי היא תבעה את 2 השופטות הללו באוקלהומה ועשתה להן בושות. השופטות מסרבות  להעיד בתלונה שהגישו.

סקופ: מריגולד קולינס תובעת באוקלהומה את השופטים יצחק עמית, גלית מור ויגוצקי, טובה פרי, ויצ"ו ו- SOS ע"ס $2,000,000 בגין התעללות בקטינות

בתמונה: הסבתא אנט, האח מוזס והאמא מריגולד עם בנותיה התאומות

2

בין העדים שגייסה הפרקליטה מיה בש מיכאלי, ליעד מאיר צדר, אביטל אוזן, רס"ר מיטל סבג, רס"ר משה שחר סודרי, רס"ר אורי ארביטי, הצוער אביב אופיר, רס"ל עדי יודקוביץ, ורס"ר רותם ברונשטיין. את כל אלה הפרקליטה מיה בש מיכאלי מתכוונת להשבית ממלאכת השיטור והגנה על האזרחים מפני שוטרים כדי לבוא ולהעיד ששתי אימהות שהשופטות חטפו להן את הילדים קראו לשופטות עכברושות?  מישהו בפרקליטות ובמשטרה איבד את הצפון. גם השופט צחי עוזיאל לא טומן ידו בקלחת. הוא מטורף על תיקים כאלה. העיקר אצלו זה להפליל ולהרשיע את כל מי שאפשר. מביש.

כתב אישום – ביהמ"ש שלום ת"א ת"פ 14188-03-16 מדינת ישראל נ' דניאלה הרסאג ומריגולד קולינס, קובץ pdf

0001000200030004000500060007

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.