האלכוהוליסט הרוסי עו"ד סרגיי (דוד) מורין פותח תיבת פנדורה למרשתו אירינה חייטוביץ שהורשעה בסחיטת לקוחה

Spread the love

שוק עריכת הדין מוצף בכל מיני ארחי פרחי שהולכים למכללות, משלמים כמה שקלים ומקבלים תואר עורך דין. הזבל שבזבל שבהם הופך לעובדים בשירות המדינה. אחר כך כשהם יוצאים לשוק החופשי, הם נהפכים קבצני תיקים, מקוששים לקוחות מפה ומשם, ומוכנים לכתוב מכתבי הפחדה תמורת 50 ש"ח לעמוד.  המערכת נתקלה בעו"ד שכזה, סרגיי מורין ממשרד נחמני, בר מורין מנתניה.

אותו סרגיי מורין עבד בשירות המדינה, כיום הוא מעיד על עצמו כמומחה למגדר, פמיניזם ועוד כל מיני התמחויות מפוקפקות. לטענתו, שימש תובע צבאי שהכניס נערים פלסטינים שזרקו אבנים למעצרים. אח"כ שימש יועץ זוטר לראש רשות התאגידים במשרד המשפטים, שם יעץ איך למלא טפסים עם שמות של בעלי מניות. שם שתה הרבה תה וקפה וגירבץ מהבוקר עד 14:00 כשהלך הבייתה. כיום הוא טוען שתחומי עניינו מגוונים: ייעוץ בליטיגציה בתחום הפלילי, ייעוץ וייצוג למשרדי ממשלה בתחומי אכיפה פלילית של פעילות מסחרית תקינה, לרבות אכיפת דיני התכנון והבנייה; במשפט מינהלי,  עבודה, עובדים זרים, צבא וביטחון, רגולציה של דיני התאגידים, קניין רוחני, עבירות כלכליות, עבירות מסים; הברחת טובין, חוקי רישוי, מרמה והפרת אמונים; עדויות מומחים, תעבורה, השתמטות משירות צבאי, שימוש בנשק, סמים, טוהר המידות, ותאונות אימונים.

בקיצור הנ"ל חושב שהוא איש אשכולות, ידו בכל ויד כל בו. עושה מכל הבא ליד. נוגע בכל דבר. ממש רשימת מכולות של התמחויות. בין התמחויותיו שהוא לא מעיד עליהן, כנראה הוא חושב שהוא מבין בלשון הרע, ודיני השתקת פרסומים SLAPP. נודע לנו שהנ"ל גבה מאחת, פושעת בשם אירנה חייטוביץ סכום של 50 ש"ח לעמוד, ובסך הכל 275 ש"ח עבור המכתב הבא, בו הוא מאיים על ערוצי תקשורת באינטרנט שהוא יתבע אותם, אם לא יורידו כתבה שמציגה את מרשתו, אירינה חייטוביץ באור שלילי.

נשאלת השאלה האם הנ"ל הועיל למרשתו? נתחיל בזה שהפרסומים על מעשיה הפליליים פורסמו בכלבוטק. כלבוטק הציגו אותה כנוכלת ורמאית. עד שכלבוטק מסכים להסתכן ולקחת על עצמו סיפור של נוכלות, הכתבה עוברת אין ספור אישורים של יועצים משפטיים. את הכתבה על אירינה חייטוביץ בכלבוטק הוא לא יכול להוריד. במקום זאת הוא פונה למי שמדווח על הכתבה בכלבוטק ומתחיל לאיים. אלא שעצם הפנייה היא עצמה אירוע חדשותי, ולכן זה מצדיק אייטם חדש. האם היה שווה לאירנה חייטוביץ להפעיל את שירותיו העלובים של סרגיי מורין לאיים בתביעות לשון הרע? היא זו שתחליט בעצמה, לאור העובדה שסרגיי מורין יצר כעת אייטם עיתונאי חדש, שרק מחזק במנוע החיפוש של גוגל את התוצאות הישנות, כי עצם הכתבה החדשה, מסמנת לגוגל שהסיפור עדיין חדשותי, ושעדיין יש בדברים ענין לציבור.

כך יוזנקו התוצאות הישנות לצמרת תוצאות החיפוש בגוגל, והלקוחה אירינה יצאה ושכרה בהפסדה. רצתה להשתיק פרשה, והולידה פרשה חדשה עם אייטם חדש וכותרות חדשות. כנראה יש עורכי דין טפשים שעדיין לא הבינו שהאיומים שלהם מסבים נזק ללקוחות שלהם, כי הם עצמם מעלים נשכחות באוב.  וכל זאת תמורת 275 ש"ח למכתב????   עלוב.  פטתי.

שימו לב גם לאיכות הטענות במכתב. עלבון לאינטלגנציה. סרגיי מורין טוען שבגלל שההליכים הפליליים נגד מרשתו הסתיימו באי הרשעה, הרי שאסור לציבור לפרסם את המידע על אי הרשעה. באיזה עולם חי הרוסי השתיין הזה? כמה וודקה סרגיי מורין שתה? פסיכיאטרית שעשקה וסחטה את הלקוחה שלה עומדת לדין פלילי. תיק פלילי מתנהל בדלתיים פתוחות. למי אכפת אם התיק הסתיים בהרשעה, אי הרשעה או בזיכוי? עצם העובדה שהיא הועמדה לדין זה חדשות וזה ראוי לפרסום. מה שתעשה חייטוביץ עם אי ההרשעה שקיבלה יועיל לה במלחמותיה מול הוועדה לרישוי פסיכיאטרים שלא ישללו לה את הרישיון, אבל לציבור מותר לדעת שהנ"ל סרחה, והועמדה לדין, ונמצאה אשמה, ללא הרשעה.  היא הרי לא זוכתה.

מלבד העובדה שיש נגד חייטוביץ כתבה בכלבוטק עם צילומים במצלמה סמוייה, והכרעת דין פלילית, מה בדיוק יעשה סרגיי מורין בבית המשפט??? יטען שנכון שמרשתו סחטה את הלקוחה שלה, אבל הפרשנות שניתנת לסחיטה לא מדוייקת? בדיחה. השופט יצחק לו בפנים. בינתיים הוא וחייטוביץ יצברו עוד ועוד כותרות. זה מה שינקה לחייטוביץ את השם הרע שלה? הרי שם טוב אין לה.

די משעשעת הייתה פסקת הסיום. אדון סרגיי מורין ניסח פסקה שלמה של התנצלות שעליה הוא מבקש לחתום. איך אפשר לחתום על מסמך כזה, כאשר כלבוטק עצמו הציג את חייטוביץ מאיימת וסוחטת לקוחה? איך אפשר בכלל לדעת שנגרם לחייטוביץ נזק, אם היא בכלל לא מפרטת איזה נזק נגרם לה? למה בכלל סרגיי מורין לא הולך אל המקור שפתח את קופת השרצים של אירינה חייטוביץ, לכלבוטק, ותובע אותם??? אידיוט? פדרסט? מי יודע?  לפחות נתנחם שחייטוביץ קיבלה את מה שמגיע לה.

1

000100020003000400050006

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.