כך מפעיל משרד הרווחה את מכונת ההסתה נגד ילדים ומשפחות

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p3VHfi-OF

מרץ 2016 – כך מפעיל משרד הרווחה את מכונת ההסתה נגד ילדים ומשפחות, ההורים מתעללים, חסרי מסוגלות הורית, מזניחים, ומנגד עובדות סוציאליות עושות "ימים כלילות" "עבודת קודש ל"טובת הילד". סביב ילדים ומשפחתם התפתח עולם אפל של הסתה וקונספירציות. התוצאה: אלפי ילדים נתלשים מבתיהם מידי שנה ומופקרים במוסדות משרד הרווחה לאונס והתעללות תחת מעטה סודיות של בתי משפט לנוער, ובתי משפט לענייני משפחה. משרד הרווחה מעלים נתונים כמותיים על אלפי ילדים שנתלשו מבתיהם ומשפחות שנהרסו.

מקור ראשון , אמרי גוטמן (גוטה) | 11/3/2016

תחקיר פנים אמיתיות של אמנון לוי והתחקירן משה הרוש חשפו את פרצופם המזוהם של פקידי הרווחה המושחתים בראשות השר חיים כץ ומנכ"ל משרדו אליעזר יבלון. רשויות הרווחה המבצעים ימים כלילות פשעים נגד האנושות מאחורי הדלתיים הסגורות בבתי משפט לנוער ובתי משפט לענייני משפחה. השופט משמש חותמת גומי לפקידים מושחתים שכל עניינם לספק סחורה חיה למוסדות משרד הרווחה. וכך משך שנים מחריבים הפקידים הפושעים במשרד הרווחה ילדים ומשפחות באין מפריע.

https://youtu.be/Yx3-DAreyb0

אין זה התחקיר הראשון וגם לא האחרון, מדובר בתחקירים רבים לאורך שנים כגון "יתומי הרווחה" של מרב בטיטו, מאמרים כגון אלימות בירוקרטית וטובת הקטין מאת פרופ. אסתר הרצוג, ועדות שונות כגון ועדת גילת שמשרד הרווחה לא אימץ אף אחת ממסקנותיה. אלא ש"הַשֹּׁחַד יְעַוֵּר עֵינֵי חֲכָמִים וִיסַלֵּף דִּבְרֵי צַדִּיקִם" (דברים טז, 19) קל וחומר את הפקידים המושחתים במשרד הרווחה.

ד"ר ישראל צבי גילת מדבר על הוצאת ילדים מהבית

 חוה לוי פקידת סעד ראשית לחוק הנוער מכפישה הורים ומעלימה נתוני אודות ילדים שנתלשו מביתם

פברואר 2015 – רשת ב עם אילה חסון. פקידת סעד ארצית לחוק הנוער חוה לוי: רשויות הרווחה תולשות ילדים מביתם ומשפחתם ומפקירות אותם במוסדות, משפחות אומנה ואימוץ ללא פיקוח ומעקב. מדובר במערכת פרוצה הסוחרת בילדים ומשפחות. חוה לוי מטילה האחריות על ההורים במידה והתפתחות הילד אינה נורמלית כהגדרתה וטוענת כי הם "חסרי מסוגלות הורית" ויש "לטפל" בהם או להוציא הילד מהבית.

ומה קורה עם הילדים במוסדות משרד הרווחה?

בתחקיר כסף תמורת ילד של הערוץ הראשון על פנימיית רננים אומרת פרופ' אסתר הרצוג:

 "ילדים זה סחורה, ילדים זה משאב להשגת משאבים נוספים, להשגת כוח, לצ'פר (לתגמל) תומכים, כשהיום אנחנו מדברים על הפרטה, של מוסדות אז מדברים על הרבה כסף.

הבעיה החמורה והקשה זה שמוציאים ילדים בכפייה מבתיהם, ילדים לא רוצים שיוציאו אותם מבתיהם, ושמים אותם במוסדות שאינם מספקים להם פתרון יותר טוב לבעיות שקיימות או לא קיימות, למעשה שמים אותם במוסדות שהם גרועים פי כמה מאשר הבית, אפילו בית שהוא פוגע. אבל אנחנו יודעים שבהרבה מאוד מהמקרים לא מדובר בבתים שהם פוגעים, מדובר הרבה פעמים בבתים שהם דלים, הם חלשים, הם עניים, והרבה פעמים באים אל ההורים ואומרים: 'אתם לא יכולים לתת לילדים כל מיני שירותים, אין לכם כסף, אנחנו נעזור לכם, ניקח את הילדים נשים אותם במוסדות, אנחנו נהיה אחראים עליהם' ".

מוטי לייבל – פעיל חברתי

אחד השמות המוכרים בעולם המאבק בשירותי הרווחה הוא מוטי לייבל (46), תושב אזור המרכז. בשנים האחרונות עוסק לייבל בסיוע למשפחות שטוענות כי נעשה להן עוול על ידי המדינה.
"יש דבר שנקרא שיימינג, ויש דבר שנקרא חשיפת האמת. המטרה של חלק מהעובדות הסוציאליות היא להוציא ילדים מההורים שלהם, יש להן אינטרס כלכלי בעניין הזה. כשמפרסמים דברים שעשתה עובדת סוציאלית, שקרים שסיפרה בבית המשפט רק בשביל לקחת ילדים מהוריהם – ויש לנו גם הוכחות לכך – אי אפשר לקפוץ ולהגיד 'שיימינג'".
לייבל מספר כי המשטרה והיועץ המשפטי לממשלה מנסים כבר מזה תקופה להעמיד אותו לדין בגין העלבת עובדי ציבור, אך ללא הצלחה. "ניקח למשל את הביטוי 'חוטפת ילדים': רצו לתבוע אותי בגלל שימוש בביטוי הזה, אבל לא מצאו שהוא נחשב להעלבת עובד ציבור. אם תפנה להורה שלקחו ממנו ילד בכוח, הוא יגיד שהילד נחטף לו. הכי פשוט זה לסתום פיות ולקרוא לנו חבורת מטורפים".
לייבל, גרוש פעמיים ואב לשני ילדים, טוען כי נכנס למאבק הזה לא מתוך זיקה אישית, אלא רק כדי לסייע לאחרים. "השתתפתי במחאת הקוטג' ובאירועים דומים, וניסיתי לתת מעצמי משהו. בהפגנה שבה משה סילמן שרף את עצמו, פגשתי אמא שסיפרה שלקחו לה את הילד. דיברתי איתה, ואחרי שהיא שלחה לי את כל ההוכחות, החלטתי לעזור לה. שנה וחצי לאחר מכן היא קיבלה את הילד בחזרה. ראו שעזרתי לה, ופתאום פנו אליי עוד הורים. אז הקמתי את קבוצת הפייסבוק 'הורים שכולים לילדים חיים', והמשכתי בפעילות".

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.