אזיק אלקטרוני לתינוקת בת יום ומעצר שווא לאם שרק ילדה בבית חולים ליס איכילוב ת"א

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p3VHfi-LG

מיכל ילדה אמש, תינוקת בריאה בבית חולים ליס איכילוב ת"א. מיד עם לידת התינוקת, הגיעה עו"ס יהודית לוי מלשכת רווחה שכונת שפירא ת"א, עם סל-קל, כדי לחטוף את התינוקת מהאם.

האמא פנתה לעיתונאי מוטי לייבל, שהזעיק את עו"ד יערה רשף, שדרשה לראות צו להוצאת התינוקת מרשות האם. לעו"ס לא היה צו כזה. בניגוד לכל היגיון, בית החולים איכילוב שם אזיק אלקטרוני על רגלה של התינוקת, והודיע לאמא כי היא לא יכולה להשתחרר מבית החולים. השמת אזיק אלקטרוני, זה מעשה פלילי, בניגוד לחוק. לבית החולים אין סמכות לבצע מעצר של התינוקת, ווודאי שאין להם סמכות לאזוק את התינוקת או למנוע מאמא שלה להשתחרר מבית החולים, כל עוד לא קיים צו שאומר אחרת. מדובר בכבילה בלתי חוקית.

היום בשעה 13:30 התקיים דיון דחוף אותו הזמינה עו"ס יהודית לוי, בביהמ"ש לנוער ת"א. לאמא הודיעו כי היא צריכה להתייצב בבית המשפט לנוער תוך חצי שעה.

להזכירכם, האם ילדה את התינוקת שלה אמש, התפרים פתוחים והיא מדממת וחלשה עדיין. למרות זאת, האם לקחה מונית ונסעה לבית המשפט לנוער, כשהיא לא מיוצגת. השופט נועם שילה, קבע שהתינוקת תישאר בבית החולים עד שעו"ס יהודית לוי, תאשר שהבית של האמא מיכל, מותאם לצרכי  התינוקת.

כרגע התינוקת נמצאת במעצר מינהלי עם אזיק אלקטרוני. צפו בתמונות שצולמו על ידי אתי אגיסון, פעילה חברתית.

האזיק האלקטרוני שהוצמד לתינוקת של מיכל בבית חולים ליס איכילוב
האזיק האלקטרוני שהוצמד לתינוקת של מיכל בבית חולים ליס איכילוב

אזיק אלקטרוני לתינוקת שנולדה2

אזיק אלקטרוני שהוצמד לתינוקת

אתי אגיסון פעילה חברתית בסרטון עם ההורים מיכל ויעקב המבקשים את עזרת הציבור להשארת התינוקת במשמורת האם. אתי אגיסון אומרת: "אני מבקשת את עזרת הציבור. לא מנמיכים יותר חלשים. לחלש נותנים יד".

https://youtu.be/yR6qwfrwGJ4

אזהרה לציבור: עו"ס יהודית לוי חוטפת ילדים מאמא שלהן מיד עם לידת התינוק מבית החולים
אזהרה לציבור: עו"ס יהודית לוי חוטפת ילדים מאמא שלהן מיד עם לידת התינוק מבית החולים

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.