עו"ס יהודית לוי לשכת רווחה שפירא ת"א מנסה לחטוף תינוקת שנולדה לפני שעות ספורות בבית החולים ליס ליולדות

עו"ס יהודית לוי לשכת רווחה שפירא ת"א מנסה לחטוף תינוקת שנולדה לפני שעות ספורות בבית החולים ליס ליולדות
התינוקת האזוקה - הודיה לוגסי בתה של מיכל לוגסי
Spread the love

עו"ס יהודית לוי מלשכת רווחה שכ' שפירא ת"א לא נרגעת. היא שמעה שמטופלת במעקב אצלה ילדה תינוקת, וכבר היא התייצבה עם סל-קל בבית חולים ליס ליולדות, לחטוף את התינוקת מרחם האמא, לקחת אותה לאימוץ. כנראה שליהודית לוי יש מדליפנים בבית החולים, או שהיא בעצמה מסיירת שם בבית החולים, בין האמהות היולדות, מרחרחת ומחפשת טרף קל. אם זו המציאות, זה פשוט מחליא ומחריד.

לפנינו תינוקת שנולדה לאמא, כששני תינוקות קודמים שנולדו לאמא הזו, נחטפו כבר על ידי יהודית לוי, מלשכת רווחה שפירא תל אביב. התינוקת שנולדה בריאה, אבל יהודית לוי, לא מאפשרת לאימא להוכיח את האימהות שלה, ומיד הודיעה לאמא שהיא לא יכולה להוציא את התינוקת שלה משטח בית חולים ליס ליולדות.

עו"ס יהודית לוי כבר הודיעה לאמא שהיא הכינה לה את מלכודת המוות: ועדה לתכנון טיפול במשפחה (ועדת החלטה) שתתקיים מחר בבוקר בלשכת הרווחה בתל-אביב.

עו"ס יהודית לוי, לא נותנת לאמא זמן להתאושש מלידת התינוקת. האמא במשכב לידה מדממת, חייבת מנוחה ושתייה, אולם עו"ס יהודית לוי לא מאפשרת לאם להניק את התינוקת הבריאה שילדה, ואמרה לאמא "אל תיקשרי לתינוקת. חבל. את מוזמנת מחר ב- 08:00 בבוקר לוועדת החלטה בלשכת הרווחה".

כמו שידוע לכולם מי שמגיע לוועדת החלטה, יידרס על ידי המנגנון שישפיל את ההורה עד עפר, והתוכנית היא להתיש את ההורה עם אבחונים ואבחנות שימצאו פגמים בהורה מתחת לאדמה, והעיקר להוציא את הילדים מההורים, ולמלא מכסות אימוץ ופנימיות.

אלא שכאן יתהפכו התוכניות לעו"ס יהודית לוי. בן הזוג של האמא הוא גבר כל כך נחמד, ולא ניתן יהיה לטפול עליו עלילות. הוא אמנם מבוגר, והתינוקת הזו לא הייתה בתכנון, אבל הוא כבר אבא לארבעה ילדים, אז אי אפשר לקחת ממנו את התינוקת.

ברגעים אלו מדווח לנו על השתוללות יהודית לוי שמנסה להרחיק את העיתונאי מוטי לייבל מבית החולים, בטענה שהוא לא קרוב משפחה של היולדת ואסור לו להיות בקירבתה. תירוץ כזה עלוב מזמן לא שמענו.

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.