סינדרלה שוברת שתיקה – סיפורם המחריד של אחים שנשלחו לאומנת גיהינום של הרווחה ועברו התעללות שכללה הרעבה ומכות על בסיס יום-יומי – חלק שני

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p3VHfi-J6

חלק שני – עדותה של ש' על הזוועות שעברה ביחד עם אחיה כשנשלחו לאומנה של משרד הרווחה. הפשעים של משרד הרווחה נותנים אותותיהם על ילדים שעברו זוועות, והיום כבוגרים הם מספרים את ההתעללויות שעברו עליהם מצד משרד הרווחה: עובדים סוציאליים אטומים, שלא טרחו לבדוק מה קורה עם הילדים במשך 11.5 שנים!, אשפוז של קטין בבית חולים כתוצאה ממכות רצח שקיבל, בעיטות לאשכיו ומעשי אונס כשגרה. אנחנו כבר יודעים שמשרד הרווחה הוא משרד שגורם לנזק במשפחה.

קיראו את העדות שהיא למעשה כתב אישום נגד פשעי משרד הרווחה, מתוך הפייסבוק:

נובמבר 2015 – מתוך פייסבוק "סינדרלה שוברת שתיקה"  – עדויות על פשעי משרד הרווחה

הילדה הזו בתמונה היא בת חמש בערך ופה היא נפרדה ממטפלת אהובה בשם שולה, וממקום חם במוסד אם וילד שם היה לה טוב מגיל שנתיים לערך כשאביה נפטר, אפשר לומר שאין לה אמא למרות שהיא חיה מכיוון שאמא שלה היא נולדה חולת נפש ואושפזה במצבים קשים, כולל סכיזופרניה ולא באשמתה, לא יכלה לגדל את שני ילדיה שאחת מהם זו הילדה בתמונה.

בגיל חמש לערך הוחלט לשים את הילדה החמודה הזו באומנה יחד עם אחיה הבכור. הבעיה שבגלל שלא היה לילדה אף אחד חוץ מהאמא שגם אינה אמא והיא לא כשירה לחתימות, החתימו אותה על העברתם של שני ילדיה לאומנה.

יש לציין, האמא אושפזה בביה"ח לחולי נפש ולמרות זאת הרווחה החתימה אותה וקיבלה את אישורה, המליצה הרווחה על אומנה אשר מוכרת להם מזה שנים.

בלית ברירה מגיל חמש לערך הילדה החמודה הזו נימחק לה החיוך למשך 11 וחצי שנים.

המשפחה שהמליצה הרווחה ולא נבדקה ביסודיות, הייתה משפחה מתעללת נאצית מרעיבה, ועם מכות רצח יומיומיות על לא עוול, והילדה המתוקה הזו ניסגרה לגמרי וחיה בעולם הפחד ואפילו רצח אופי נעשה לה.

במשך כל הזמן הזה, אף לא אחת מהעודות הסוציאליות ברווחה לא טרחה לבדוק את הילדה או להגיע ואפילו אפוטרופוס לא היה לילדים אלו.

יש לציין שבזמן שהותם של האחים האלו היו עוד שני זוגות ילדים לאומנה שעזבו במשך השנים כי היה להם אמא להלשין על האומנים, ולמרות שידעו ברווחה שנעשה עוול לילדה המתוקה הזו ולאחיה החסרי ישע, הם המשיכו להשאירם ולהרוויח על גבם כספים ואפילו גנבו להם קצבאות ילדים, קצבאות יתומים וקצבאות אלמנה.

לאמא חסרת הישע גנבו כספים קצבאות יתומים, קצבאות לימודים, הכל נילקח. בגיל 16 ניזכרה עובדת סוציאלית להוציא אותם במהרה ולטשטש ראיות והרווחה אפילו לא טרחו לתבוע את האומנה שמשך שנים התעללה וגנבה כספים ונתנה מכות רצח על שני ילדים אומללים אלו. 

הילדה החמודה גדלה ובמשך הזמן הזה נהפכה לילדת רחוב, לגנבת במכולות השכונתיות ובבתי ספר כדי לישרוד וזה על קצה המזלג.

הילדה הזו, היום בת 46 ניסתה משך עשרים שנה לתבוע את הרווחה ובכלל אבל הרווחה ברמת גן ורחובות טיטאה הכל כדי שלא יהיו הוכחות.

הקטע שאחיה של הילדה ניזרק לרחובות ועד היום שורד אומנם, אבל בקושי רב ונושא עימו כאב עגום על ילדות עגומה בלי אהבה, בגלל רווחה רשלנותן של עובדות סוציאליות.

הילדה שירתה שנתיים בצבא ולמזלה התאהבה בבחור מדהים והקימה משפחה, אבל הכאב העצום נישאר נחתם בעורה השחום והיא לא תשכח את זה לעולם.

הילדה הזו, אני בכבודי ובעצמי!

תחשבו שילדות אחרות וילדים ניזרקים ע"י הרווחה לרחוב בגלל רשלנות ונהפכות לזונות בשביל לשרוד לפושעים גנבים, לאן הגענו?!

אני לא אשתוק יותר. אני עוד אגיע לתקשורת בפנים חשופות!!

על משפחה אומנה נאצית שמונתה עיי שירותי הרווחה ברשלנות, ברחוב כובשי החרמון 13, רחובות, קומה 4, שהרסה לי ולאחי חיים שלמים והשכנים שתקו.

אני לא אשתוק יותר, למען ילדים בסיכון וחסרי ישע!

[wpvideo GBcpRvCA]

1
עם המטפלת שולה. זה הזכרון ילדות הכי טוב. שנה אחרי הוחלט לשים אותי ואת אחי באומנה
במוסד אם וילד

קישורים:

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.