עו"ד מהגיהנום גרשון גרונפלד אפוטרופוס לדין ישקר וירמה לרצות את פקידת הסעד שמפרנסת אותו: סיפורה של ויקטוריה קלבנוב שילדיה נחטפו בגלל שקרי גרשון גרונפלד

Spread the love

עו"ד גרשון גרונפלד אפוטרופוס לדין: שקרים והכפשת הורים בעד בצע כסף

אזהרה חמורה לכל ההורים, גברים ונשים, אשר מתבקשים "להסכים" למינוי של עו"ד גרשון גרונפלד כאפוטרופוס לדין על ילדיהם. מדובר בנוכל מסוכן ופסיכופאט, גרשון גרונפלד, אשר משמש אקדח להשכיר עבור פקידות הסעד ושירותי הרווחה. אין לאף הורה שום סיכוי לצאת נקי ממנו, שכן הוא עושה דבריה של פקידת הסעד. לא סתם שירותי הרווחה מבקשים למנות את גרשון גרונפלד, היות ויש לו היסטוריה של שיתוף פעולה הדוק עם פקידות הסעד. מה שפקידת הסעד מבקשת מראש, זאת תהיה התוצאה הסופית.

גרשון גרונפלד פושע מתועב עם דיפלומה שנקנתה באוניברסיטת טראש באינדיאנה

אין ספק שמדובר בנוכל שמוכן לעשות כל דבר, לרבות שקרים, המצאות, והשמצות אין סופיות כלפי ההורים שבעניינם הוא מתבקש לחוות דיעה והכול בעד בצע כסף. הנ"ל יוצא מהנחה שאם פקידת הסעד מבקשת ממנו לחוות דיעה פירושו של דבר שהוא צריך לתפור את התוצאה לפי התכתיבים של הפק"ס. פקידות הסעד המחוזיות שולטות על תקציבים אדירים, וידוע בקהילת האפוטרופוסים לדין שרק עושי דברם של פקידות הסעד יזכו לחלוב את הפרה המניבה. ניבה מילנר למשל, פקידת הסעד המחרידה של מחוז תל אביב עוסקת יומם וליל באיתור יבול חדש של אפוטרופוסים לדין המשוועים לזרם של "הפניות", ויש לא מעט שמוכנים להישבע שהיא מקבלת בקשיש מהצד. בשנה האחרונה הפך גרשון גרונפלד חיית המחמד של ניבה מילנר, והוא זוכה לזרם בלתי פוסק של "הפניות".

התגייסות גרשון גרונפלד לניתוקי ההורים והמשפחה המורחבת בתעתועי שווא

הנה למשל דוגמא. בסיפור הזה ישנה האמא ויקטוריה קלבנוב ל- 5 ילדים. כולם הוצאו ממשמורתה עקב אלימות בן זוגה לשעבר בה ובילדיה. הילדים נמצאים באומנה, והאם מכירה את האומנים. כשהאם פוגשת את ילדיה, היא רואה ילדים מוזנחים עם פנסים על העיניים, שמתחננים אליה "אמא למה את לא מחזירה אותנו הבייתה? אנחנו ילדים טובים". לויקטוריה קלבנוב יש משפחה מורחבת שגם היא יכולה לסייע לה. הנוכל גרשון גרונפלד התעלם לחלוטין מהמשפחה המורחבת, קבע שבמשפחה הגרעינית (סבא וסבתא) אין מסוגלות הורית, ושויקטוריה וילדיה ינותקו לצמיתות מהילד הכי קטן שאת גורלו חרצו לאימוץ סגור (כלומר שאף אחד לא יפגש איתו).

האם מתנגדת לכך. כל התיאורים על האם אותם הגיש גרשון גרונפלד הם תיאורים מגמתיים כדי להציג את האמא באופן שלילי ולסכל בכל דרך אפשרית את החזרת הילדים אליה. השופט לא מקשיב כלל לטיעונים של ויקטוריה קלבנוב ושל עורך דינה הפרטי, מה שמראה עד כמה בזים השופטים לאמא ביולוגית שסומנה על ידי הרווחה.

עו"ד גרשון גרונפלד הנוכל,  פשוט רמאי, מאחז עיניים, לא מקצועי בעליל, שממציא שקרים כיד הדמיון או כפי שפקידת הסעד מכתיבה לו והכול ע"מ לשרת את מטרתה של מי שמשלמת לו, פקידת הסעד. והמבין יבין.

גרשון גרונפלד מקבל על כל ילד שביהמ"ש ממנה אותו כאפוטרופוס לדין 1,100 ש"ח מקופת המדינה. גרשון גרונפלד ממונה על 400 ילדים. רק מהמשפחה של ויקטוריה קלבנוב לבד, יש לו 5 ילדים שזה 5,500 ש"ח כל חודש נקי.

כמה משלמת המדינה כסף לגרשון גרונפלד מידי חודש בחודשו?

1,100 ש"ח X 400 ילדים = 440,000 ש"ח בחודש! בלי לעבוד.

עו"ד גרשון גרונפלד בכלל לא פוגש את הילדים הללו, והכסף זורם לחשבונו. מידי פעם הוא שולח דיווח שקרי לבית המשפט, בו הוא כותב כי יש להאריך את הצו נזקקות לילד עד גיל 20, כדי שהוא ימשיך לקבל עמלה שמנה מהמדינה, על גב הילדים.

כל יום קם עו"ד חדש, כמו במקרה זה הנבלה הסרוחה גרשון גרונפלד, ומחפש איך אפשר להוציא יותר כסף מהמדינה, ולהזיק להורים ולילדים, ואז הוא מתחיל להמציא המצאות שונות ומשונות וכותב על התנהגויות של ילדים שאינן פליליות ע"י פרשנויות מגוחכות ומטופשות. והשופטים… זורמים עם ההבלים שהוא כותב. למה? כי כולם מבינים שצריך אספקה טרייה של ילדים למערכת, כדי שיהיה את מי לכלוא. שלאפוטרופוסים לדין תהיה עבודה. לשוטרים תהיה עבודה. והעו"סיות גם תוכלנה לגבות את ליטרת הדם.

וכך כתב עו"ד יוסי נקר, מומחה חוק ונוער ודיני משפחה המייצג הורים נגד גרשון גרונפלד

הואיל ועו"ד ד"ר גרשון גרונפלד, האפוטרופוס לדין האלמותי של הסיוע המשפטי במחוז חיפה הגיש בקשה לבית משפט להסיר את הפוסט המשותף בזה (ואיני נוהג בדרך כלל לשתף פוסטים שלי עצמי), מצאתי לנכון לפרסם / לשתף את הפוסט שוב.

לאפוטרופוס לדין האלמותי של הסיוע המשפטי במחוז חיפה (מה שאומר שמי שנתקע בתפקיד לפחות עשר שנים אם לא יותר, מעולם לא ישחררו לצעירים ממנו (כן זה ביקורת לגיטימית על מי שנושא בתפקיד ציבורי) קשה עם חשיפת השחיתות והסיאוב של הרווחה. אז שימשיך לו להיות לו קשה כפליים.

תגידו בוקר טוב יפה, מכובד ומנומס לעו"ד ד"ר גרשון גרונפלד, שרק שוכח שאני כעורך דין מייצג לא צד לדיון ואני לא מקבל הוראות מבית המשפט לנוער. יתכבד נא עורך דין ד"ר גרשון גרונפלד לפנות למשטרה או ללשכת עורכי הדין.

בוקר טוב לך עו"ד ד"ר גרשון גרונפלד, שתערב לך הקריאה את פייסבוקי.

תפקידי גם כעורך דין המייצג בתיקי נזקקות לחשוף את השחיתות, כך בפירוש של משרד הרווחה. זה תפקידנו הציבורי. אין דרך אחרת לכנות שימוש לרעה בכח המשרה מאשר שחיתות.

משרד הרווחה בדרגים הגבוהים נוהג בעברינות ממש. קוראים לזה שימוש לרעה בכח המשרה.

כך כתב עו"ד יוסי נקר ב- 21/12/2015:

אתמול בערב נודע לי כי משרד הרווחה ופקידת הסעד של קרית מוצקין החליטו לבטל ביקור של אם את בתה שנמצאת במרכז חירום "אהבה" בקרית ביאליק, ביקור שתוכנן להיום. בהתחלה הודיעו כי ביטול הביקור הוא ביחס לאם ולאב, שניהם, אבל אחר כך תיקנו והודיעו כי ביטול הביקור הוא רק ביחס לאם.

ומדוע החליט משרד הרווחה לבטל את הביקור? משום שטענו שהאם שיתפה בפייסבוק פרסום שלטענת משרד הרווחה התייחס למנהלת מרכז החירום "אהבה" אפרת אמיר ולעו"ס המוביל שם, מוטי תורג'מן.

לטענת משרד הרווחה עצם השיתוף מהווה פרסום פוגעני כנגד אנשי "אהבה" ומאחר ולאור הפרסום בדעת אנשי "אהבה" להעביר את המפגשים של הקטינה עם הוריה למקום אחר וטרם נמצא המקום האחר, יש לבטל את מפגשי הקטינה עם הוריה. אחרי ההודעה הראשונית בכתב באה הודעה מתקנת בכתב שאמרה שהאב כן יוכל לפגוש את בתו והאיסור הוא רק על האם (פתאום אין צורך למצוא מקום חדש).

במקביל להודעות הנ"ל, שולח עו"ד מטעם אפרת אמיר, עו"ד אורי שורר, ממשרד עו"ד גדעון קורן, מכתב התראה לאם ובו דרישה להוריד את השיתוף בפייסבוק ודרישה לפצות את אפרת אמיר בלא פחות מ 140,000 ש"ח. עו"ד שורר אמר שיתבע את כל מי ששיתף את הפוסט ואת כל מי שעשה לייק. זכותו של ב"כ אפרת אמיר לשלוח מכתב התראה ואולם התיאום בין בא כוחה הפרטי של אפרת אמיר למשרד הרווחה פשוט מפעים לב.

למדים אנו אפוא כי משרד הרווחה עצמו גייס עצמו לענינה הפרטי האזרחי של גב' אפרת אמיר והחליט למנוע את ביקור האם כעונש על פרסום נטען וללא קשר לטובת הילד או לצורך למצוא מקום חדש למפגשים. עובדה האב כן יפגוש את בתו במרכז החירום "אהבה". אלא אם בגין הפרסום הזה שלי ישנו את ההחלטה.

בסופו של דבר קוראים להתנהלות משרד הרווחה שימוש לרעה בכח המשרה. אין קשר בין פרסומים נטענים שלא תפקידי כאן להכחיש אותם לבין פגישת אם עם בתה.

משרד הרווחה נוהג כמו האוהד של בית"ר מהמערכון של הגשש, הוא רוצה לקבוע מי יהיה השופט, מי יהיו השחקנים, מה תהיה התוצאה ומה יהיה מזג האויר.

והאפוטרופוס לדין האלמותי, עו"ד ד"ר גרשון גרונפלד? מה איתו? הוא כמובן שותק. מישהו אמר "טובת הילד" ו "עבודת קודש"?

וכן, עו"ד שורר, אתה גם יכול לתבוע אותי על הפוסט הזה.

עדכון 09:06: עו"ד גרונפלד לא שתק לפי טענתו. לטענתו גם הוא לא מוצא הגיון בביטול הביקור שכן לטענתו זה פוגע בראש ובראשונה בקטינה. רק למה לקח לו זמן להביע את עמדתו.

הפייסבוק של עו"ד יוסי נקר: https://www.facebook.com/yossinakar?fref=ts

גרשון גרונפלד נוכל מאחז עיניים מתפרנס מסחר בילדים
גרשון גרונפלד נוכל מאחז עיניים מתפרנס מסחר בילדים

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.