האמא נירית יעקובסון: "הרגשתי באינסטינקט בסיסי כי אני צריכה להגן על חיי הילד שלי"

האמא נירית יעקובסון: "הרגשתי באינסטינקט בסיסי כי אני צריכה להגן על חיי הילד שלי"
האמא נירית יעקובסון
Spread the love

גיא לרר, http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=1166439&sid=126

בשבוע שעבר התפרסמה נירית לוינסון בעקבות הודעת המשטרה כי היא מחפשת אישה החשודה בחטיפת בנה. מספר ימים לאחר מכן היא הסגירה את עצמה למשטרה, לאחר מספר חודשים בהם התחבאה לאחר ריב קשה עם בן זוגה לשעבר.

בראיון לתכנית "הצינור" היא מספרת על התחושות הקשות בפרשה שהסעירה את המדינה

לפני כשבוע פורסם כי נירית יעקובסון, שזכתה לכינוי המפוקפק "האם החוטפת", הסגירה את עצמה למשטרה. יעקובסון, כך התברר, לקחה את בנה וירדה למחתרת למשך חודשים, לאחר שריב בינה לבין בין זוגה לשעבר רותם שגיא, הגיע לשיא. בריב, שתועד והפך לסרטון וויראלי שזיעזע את המדינה, נראה עימות קורע לב בין האב והאם, כשהילד שרוע על הרצפה. בראיון לתכנית "הצינור" ניסתה יעקובסון להעביר את התחושות הקשות.

"מה שגרם לי לקחת את הילד הוא התפרצויות אלימות חוזרות ונשנות מצד אבי הילד", היא טענה, "הילד התחנן לא לחזור הביתה לאביו, הרגשתי באינסטינקט בסיסי שצריך להגן על חייו". נירית טענה כי בתקופת הבריחה, הילד שסבל רבות מהתנכלויות אביו היה רגוע ושקט. "הילד העדיף לחיות בצורה הזאת של בריחה, שהיא לא טבעית, כל דבר היה מבחינתו עדיף".

"חשיפת המשטרה – הפתעה גמורה"

את הרגע בו הבינה כי נחשפה בידי המשטרה וכי מחפשים אותה,תיארה נירית כ"הפתעה גמורה". לטענתה, כאשר האב התראיין בנושא לאחר הפרסום, הוא חשף פרטים אינטימיים על הילד שפגעו בו, ולכן הילד ביקש לחזור הביתה, "בתקווה שיקשיבו לו".

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.