עו"ד עזרא שילוני הנוכל מכתב איומים לאמא חד הורית "ביצוע הליך פקודת מאסר וצו הבאה נגדך" בניגוד לדין! על פי הוראות ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין עורך דין לא ינקוט באיומים בפנותו לצד שכנגד

Spread the love

עורך דין נוכל בשם עזרא שילוני, הפעיל בתחום גביית חובות, שלח מכתב הזוי ומופרך לאמא חד הורית מצפון הארץ. האמא נדהמה מעזות המצח לשלוח לה מכתב כה שקרי, בלי שהעו"ד מציין את מי הוא מייצג ובשם מי הוא שולח את מכתב האיומים הנוראי.

האמא, שנפגעה ממעשיו של עו"ד עזרא שילוני, העלתה פוסט לפייסבוק ושם כתבה האם יעצרו אימא חד הורית לשני ילדים על חוב שאיננה יודעת מהו, ומי הוא בכלל אותו עו"ד עזרא שילוני, גרמה להסבת שימת ליבנו להזהיר את הציבור מעו"ד עזרא שילוני והתנהגותו.

אלא שעו"ד עזרא שילוני שכח שלושה דברים חשובים.  האחד הוא שהוראות האתיקה של לשכת עורכי הדין אוסרות על איומים לצד שכנגד;

דבר שני, על עו"ד עזרא שילוני היה חובה לציין מי שלח אותו, מי הלקוח שמפעיל אותו, בשם מי הוא מבצע גבייה;

ודבר שלישי, נכון לשנת 2015 לא ניתן לאסור חייבים או להוציא לחייבים צווי הבאה, אלא אם כן מדובר בחוב מזונות, מה שאינו תופס בענייננו, שכן מדובר באם חד הורית.

כך יוצא שעו"ד עזרא שילוני שלח מכתב בלתי חוקי, הזוי ומופרך חסר בסיס בדין כלפי אמא חד הורית, והאמא יכולה לזמבר אותו בתלונה לוועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין, שברור שתקח מהעורך דין הטיפש את הרישיון.

על פי האתיקה המקצועית של לשכת עורכי הדין, פרק ז', סעיף 2: איומים: "עורך דין לא ינקוט איומים בפנותו לצד שכנגד". מותר לעו"ד לפרט אמצעים חוקיים אשר מרשו ינקוט למימוש זכויותיו, אלא שעו"ד עזרא שילוני לא רשם מי שלח אותו לגבות את החוב, בשם מי הוא טוען כי האמא חייבת את הסכום העצום.

הציבור נדרש להיזהר מעו"ד עזרא שילוני האידיוט ולא לשכור את שירותיו של הטיפש התת רמה המתיימר בתואר עורך דין. ספק רב אם הוא באמת עורך דין.

מכתב האיומים של הטינופת עזרא שילוני:

עו"ד עזרא שילוני מכתב איומים חסר בסיס
עו"ד עזרא שילוני מכתב איומים חסר בסיס

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.