צבי גימפל אבא של עובדת סוציאלית רודפת פרסום שירלי כנעני סכסכנית קלינית לענייני גירושין

צבי גימפל אבא של עובדת סוציאלית רודפת פרסום שירלי כנעני סכסכנית קלינית לענייני גירושין
סכסוך גירושין
Spread the love

צבי גימפל משווק את בתו עובדת סוציאלית שירלי כנעני שכותבת על עצמה את הדברים: "אני שירלי כנעני, בת 39, נשואה ליניב ואמא ליובלי וטום המקסימים. אני מאמנת אישית לחיים, מאמנת זוגית, מרצה ומנחת סדנאות זוגיות. רקע מקצועי: יש לי תואר ראשון בעבודה סוציאלית ותואר שני במנהל עסקים עם התמחות בניהול משאבי אנוש ויעוץ ארגוני. אני בוגרת מסלול הכשרה בתחום האימון הסאטי, מבי"ס אימושיין, בוגרת הכשרה בתחום האימון הזוגי בגישת תרפיית המפגש (ECCT), עשיתי קורס גישור ובגדול אני מאד אוהבת ללמוד."

שירלי כנען עובדת סוציאלית, עברה הדרכות וקורסים מגדריים נגד גברים, ובמסגרת הגישור שהיא עורכת לזוגות במשבר היא מציירת את הגברים הגרושים בישראל כאילו הם מעוניינים בקשר עם הילדים שלהם רק כדי להילחם באישה, ורק כ"טקטיקה כלכלית", כדי להוזיל את המזונות.

ביזיון שכל פושטית יכולה היום לקנות לעצמה שם של מומחית בעלת דעת באמצעות כמה אלפי שקלים.

אביה של שירלי כנען הוא צבי גימפל, גרמני שמשפחתו שיתפה פעולה עם הנאצים נגד היהודים בגרמניה ומאמין בטוהר הגזע. מדובר בגזען שהעביר לבתו את שינאת המגדר. גימפל משווק את הבת שלו באמצעות הפייסבוק שלו, שם הוא ממליץ לזוגות תמימים לגשת לבתו חסרת התעסוקה, המתפרנסת מסכסוך זוגות ומפיצה דברי בלע נגד גברים. מקצוע העבודה הסוציאלית פשט את הרגל והוא מיותר לחלוטין.

שירלי כנען פרזיטית בזויה שבמקום למצוא לעצמה עבודה מכובדת, ממלאת את הראש לנשים המגיעות אליה, כי בן הזוג הוא הגורם שמפריע לאישה להתעצם ולפרוח, וכך היא יוצרת לעצמה תעסוקה כפויה.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.