השופט שאול שוחט (מחוזי ת"א) קיבל ערעור של עוה"ד ורדה שטיינברג ויוסי נקר וקבע: השופטת טובה פרי (נוער ת"א) תנהל הליך הוכחות בכל הנוגע לדרכי טיפול בקטינים – ענ"א 27356-10-15

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p6VBEp-5

עוה"ד ורדה שטיינברג ויוסי נקר, הגישו ערעור על אי ניהול דיון הוכחות בתיק, בו נחטפו באישון לילה שלושה קטינים מביתם ע"י עו"ס לחוק הנוער מלשכת רווחה חולון. הערעור הגיע לידי כב' השופט שאול שוחט בביהמ"ש מחוזי תל-אביב.

עו"ד אייזנשטראוס המייצגת את עיריית חולון הודיעה, שאין לה בעיה לקיים דיון הוכחות, אבל מבלי להודות שהחלטת כב' השופטת פרי ניתנה באופן לא שקול, לא מדוד או אפילו באופן שגוי.

השופט שוחט קבע: "בתום ישיבת יום 28.10.15 (ערעור שוחט) הסכימו ב"כ המערערת וב"כ המשיב 1 (עירית חולון) על קבלת הערעור במובן זה שעניינם של שני הקטינים, ילדיהם של המערערת והמשיב 2, כמו גם עניינו של קטין נוסף, בנה של המערערת מאב לא ידוע – יחזור לבית משפט קמא לשם ניהול הוכחות ומתן החלטה חדשה בכל הנוגע לדרכי הטיפול אותם יש לנקוט בנוגע לשלושת הילדים הקטינים".

כב' השופט שאול שוחט, התיר פרסום פסק הדין, לאחר שהשתכנע שהפרסום הוא למטרה טובה, למטרת הרתעת שופטי נוער שלא מקיימים דיוני הוכחות.

פסק הדין של עוה"ד ורדה שטיינברג ויוסי נקר בקובץ pdf.

document-page-001 document-page-002 document-page-003

עו"ד ורדה ברכה שטיינברג, עוסקת בדיני משפחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.