חופית טרבלסי חוטפת הילדים ובעלה ציון טרבלסי ממחנה הריכוז לילדים חטופים נווה מיכאל: מבצעים הולדינג בנדב בן ה- 5.5 שנים הבן של פאני וקנין

Spread the love

לאחרונה חטפה פקידת הסעד ליאורה שרעבי מלוד את הבן של האמא פאני וקנין.  הבן, נדב וקנין בא לעולם כשהאם הייתה בגיל 37 והיא החזיקה אותו בבטן בסכנת חיים, ומשבא לעולם לא היו יותר שמחים ממנה ומבעלה. עקב הגירושין מבעלה נטפלה פקידת הסעד לפאני וקנין, וחטפה לה את הילד. גם תחינותיו של הגרוש שיחזירו את הילד היפה נדב הביתה לא עזרו.

בינתיים הירשו לפאני וקנין לשוחח בטלפון עם נדב, המוחזק במחנה הריכוז לילדים נווה מיכאל, בניהול רשת הפמינאציות אמונה, לשם מעבירים ילדים חטופים דתיים. נדב סיפר לאימו בטלפון שהמדריכות משליכות אותו לחדר עונש מרופד, כדי שלא ישמעו אותו בוכה, והן ממוססות לו כדורים לתוך השתייה.

למערכת הגיעה תמונה של אחת המדריכות ש"מטפלות" בימים אלה בנדב וקנין. מדובר בחופית טרבלסי, שהיא ובעלה ציון טרבלסי עובדים במחנה הריכוז נווה מיכאל. הנ"ל מסתתרת בפייסבוק תחת השם Hofit Yamit .מסתבר שהיא בעצמה נחטפה מהוריה ושוכנה במחנה הריכוז נווה מיכאל. סיפרו לה סיפורים שההורים שלה מטורפים, על סמים ומסוכנים ולימדו אותה להזדהות עם מחנה הריכוז "שהציל אותה". מה שקרה לחופית קורה להרבה ילדי פנימיות. בגיל 18 הם הומלסים. בלי משפחה, בלי אהבה, והמקום היחיד שהם מכירים הוא מחנה הריכוז שחטף אותם. כיום לחופית אין בעיה לסמם ילדים, להשליך ילדים לחדרי הרגעה. אין לה שום רחמים על ההורים שילדיהם נחטפו, כי היא בעצמה עברה את זה. אם זה קרה לה, למה שזה לא יקרה לאחרים? זו תופעה של הזדהות יתר של הנחטף עם החוטפים, תסמונת סטוקהולם.

מחרידה עוד יותר העובדה שחופית כיום סטודנטית למדעי החברה ועושה התמחות בקרימינולוגיה עם המשך לעבודה סוציאלית תואר שני. כלומר חופית לומדת לקראת תעודה מקצועית להיות חוטפת ילדים בעצמה. אין גבול לאירוניה ולצחוק הגורל. החטופה הולכת לחטוף ילדים. 

ככה היא נראתה כשנחטפה מהוריה.

1

ככה היא היום. מדריכה במחנה ריכוז שהולכת להיות חוטפת ילדים מקצועית עם רישיון לחטיפת ילדים ממשרד הרווחה.

2

וזה בעלה ציון טרבלסי.  גם הוא מדריך העוסק במלאכת אפסון ילדים במחנה הריכוז נווה מיכאל.

3

על נווה מיכאל ניתן ללמוד כאן:   הצצה למרכז חטיפות הילדים בפרדס חנה נווה מיכאל -"גם אושוויץ היה פסטורלי .

קישורים:

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.