נווה מיכאל מחנה הריכוז לילדים דתיים מציג: הפרה שיטתית של חוק הנוער (טיפול והשגחה) – פרסום תמונות ילדים בסיכון לצורכי התרמת נדבנים אמריקאים

נווה מיכאל מחנה הריכוז לילדים דתיים מציג: הפרה שיטתית של חוק הנוער (טיפול והשגחה) – פרסום תמונות ילדים בסיכון לצורכי התרמת נדבנים אמריקאים
נווה מיכאל מחנה הריכוז לילדים דתיים
Spread the love

שאלה: מי מפר את חוק הנוער טיפול והשגחה ומעלה לאינטרנט תמונות של ילדים חטופים, ילדים בסיכון וילדי פנימיות? מי? 

אותן פנימיות שאליהן חוטפים את הילדים ומרוויחות 17,000 ש"ח עבור כל ילד במרכז החירום, ו- 8,000 ש"ח עבור פנימיה רגילה, הם אלה שמעלים תמונות של הילדים החטופים המאכלסים את מוסדותיהם, זאת כמובן באתרים באנגלית, ועם כיתוביות באנגלית, כדי להתרים יהודים ואבנגליסטים בארה"ב ושאר מדינות חו"ל. החמור מכל, ההורים לא נתנו את הסכמתם לפרסום הילדים שלהם בפרסומות משרד הרווחה לצרכי שנורר.

ראו למשל את ההפרה הבוטה והגסה של חוק הנוער טיפול והשגחה האוסר פרסום של תמונות של קטינים בסיכון, כפי שהיא משתקפת בסרטון הבא, עליו חתום דוד פרידמן, מנהל המרכז לחטיפות ילדים נווה מיכאל, אשר בימים אלה חטף עחד בן 5.5 שנים, נדב, הבן של פאני וקנין.

הסרטונים האלה נועדו לצורכי התרמות. מאלצים את הילדים לחייך למצלמה. מביימים סצנות מבויימות של מדריכות שמנשקות ילדים וקוראים להם ספרים לפני השינה, והמצלמה מחפשת את התמונה המנצחת, הילד שמחייך. אבל אותן מדריכות הן הקלגסיות שמונעות את הקשר בין ההורים והילדים החטופים. הן אלה שמכניסות ילדים לחדרי הרגעה (בידוד), עושות לילדים הולדינג ואיזוקים, והן אלה שממוססות כדורי סמים לתוך כוסות השתייה של הילדים.  כאשר אמא משוחחת עם הילד החטוף, ברגע שהמדריכה מרגישה שהאמא שואלת על איכות הטיפול של הפנימיה בילד, אותה מדריכה מנתקת את השיחה.

מי ייתן את הדין על השימוש הציני בתמונות של הילדים האלה, שמקרינים לתורמים האמריקאים כדי לסחוט מהם כספים? למה למנהלי הפנימיה מותר להעלות תמונות של ילדים בסיכון לאינטרנט, אבל לאימהות ולאבות אסור? האם מנהלי הפנימיה חסינים מהעמדה לדין על הפרת אותו חוק שנאכף בברוטליות נגד ההורים הביולוגים של הילדים הללו?

להלן אחד הסרטונים של מכלאת הילדים, נווה מיכאל, בהנהלת דוד פרידמן, ובניהול רשת אמונה, שבהנהלת ליאורה מינקה. כך עושים כסף מילדים! כך משתמשים בילדים כסחורה עוברת לסוחר!  כך מפעילים את מסחטת הדמעות בעיני האמריקאים לתרומות ביד נדיבה.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.