כולם אשמים חוץ מהם – משרד הרווחה לא מוכן לקבל ביקורת על כשליו וטוען "המשטרה מסיתה נגד עובדי הרווחה"

Spread the love

כולם אשמים חוץ מהם – משרד הרווחה לא מוכן לקבל ביקורת על כשליו וטוען "המשטרה מסיתה נגד עובדי הרווחה"

כזכור, משרד הרווחה התרשל קשות נגד אלפי ילדים שנאנסו בידי פדופילית שאנסה במשך שנים ארוכות קטינים חסרי ישע בעיר קרית גת. דיווחים הועברו ללשכת רווחה קרית גת, אולם הנ"ל קיבלו הוראה מהיועצת המשפטית של משרד הרווחה לא להגיש תלונה נגד האנסית שפגעה בקטינים.

בעקבות חשש כי הפדופילית לוקה במחלה סופנית, התפוצצה הפרשיה בתקשורת, ואז התברר גודל המחדל הקולוסיאלי: במשך שנים רבות, ביצעה הפדופילית מעשי אינוס ותקיפה בקטינים, בידיעת גורמי הרווחה בעיר קרית גת, והללו לא מנעו את מעשיה ולא הגישו נגדה תלונות במשטרה על תקיפה ואונס.

כעת איגוד העו"ס מאשים את המשטרה בהסתה נגד גורמי הרווחה, במקום להתייחס לעובדה כי מדובר במחדל קשה שנמשך שנים !!! הנ"ל טוענים כי פנו למשטרה לפני שבועיים. איפה הייתם כל השנים?

העובדים הסוציאליים: "המשטרה מסיתה נגד עובדי הרווחה"

איגוד העובדים הסוציאליים מאשים את המשטרה בהסתה נגד גורמי הרווחה.

בעקבות הטענות על כך שהעובדים הסוציאליים בקרית גת נמנעו מלסייע בחקירת הפרשה, שיגר אתמול איגוד העובדים הסוציאליים מכתב חריף למפכ"ל ובו קריאה לבצע בדק בית במשטרה. כבר ביום 20.5.14 פנו שירותי הרווחה בקרית גת למשטרה וביקשו להגיש תלונה בפרשה, נכתב במכתב ששיגרה יו"ר האיגוד, צפרא דוויק, ליוחנן דנינו.

מהמשטרה נמסר בתגובה כי מצער לראות את המערכות האמונות על הטיפול בסוגיה רגישה ועצובה זו מתכתשות בסוגיית האחריות, במקום לטפל ולדאוג שמקרים כאלה לא יישנו. נמשיך לחקור את כל המעורבים, לרבות האחראים לאי דיווח למשטרה.

קישורים:

פרשת עבירות המין בדרום: עובדים סוציאליים ידעו ולא עידכנו את המשטרה

הפושעים הסוציאליים - המשטרה מסיתה נגד עובדי הרווחה
הפושעים הסוציאליים – המשטרה מסיתה נגד עובדי הרווחה

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.