יוסי סילמן מנכ"ל משרד הרווחה – הולך ומסתבך: חשבונותיו מעוקלים לטובת עירית כפר סבא, עירית רמת השרון ועירית נתניה – כעת הוא בסכנת עיקול מעירית הרצליה – כתבה חמישית בסדרה | תחקיר מוטי לייבל

יוסי סילמן מנכ"ל משרד הרווחה – הולך ומסתבך: חשבונותיו מעוקלים לטובת עירית כפר סבא, עירית רמת השרון ועירית נתניה – כעת הוא בסכנת עיקול מעירית הרצליה – כתבה חמישית בסדרה | תחקיר מוטי לייבל
יוסי סילמן פיו נוטף רעל נגד הורים ילדים
Spread the love

יוסי סילמן, מנכ"ל משרד הרווחה, משתכר משכורת חודשית ממשרד הרווחה בסך 38,112 ש"ח (השכר אינו כולל הטבות מסוג: אחזקת רכב, אירוח במסעדות, בתי מלון וכו' בגינם הוא מתוגמל כספית בנפרד), וכן מקבל פנסיה חודשית ממשרד הבטחון בסך 19,820 ש"ח. סכומים נכבדים אלו, מאפשרים לסילמן רמת מחיה של העשירון האלפיון, ומצופה ממנכ"ל משרד הרווחה שידע לכלכל את ענייניו הכספיים בצורה נאותה.

התחקירן מוטי לייבל גילה, כי סילמן מנכ"ל משרד הרווחה, מסתבך סדרתי, בעל מוסר תשלומים מפוקפק נתבע כעת אף על ידי עירית הרצליה, לה הוא חייב סף 1,113.90 ש"ח. מאחר וסירב להסדיר את חובו לעירית הרצליה, פנו הנ"ל למשרד עוה"ד סנדרוביץ, רינקוב ושות', לצורך גביית החוב, ואלו הוציאו מכתב דרישה לסילמן להסדיר את חובו לאלתר, אחרת:

"לא יהיה בידי מרשתי מנוס ממתן כתב הרשאה לגובה מסים, מה שעלול להביא לתפיסתם ומכירתם של מטלטלין. בנוסף לכך, באם לא ישולם חובך כאמור לעיל מרשתי תיראה עצמה חופשייה לנקוט כנגדך בהליכי עיקול נוספים לרבות עיקול חשבונות בנק, עיקול משכורת וכיו"ב, וזאת ללא כל התראה נוספת."

כידוע, חשבונו של סילמן עוקל כבר לטובת עירית כפר סבא בגין חוב שלא שולם בסך 667.34 ש"ח. וכן עוקל לטובת עירית רמת השרון בגין חוב בסך 1,362 ש"ח שלא שולם.

כפי שדווח ב- News1 יוסי סילמן בלחץ!

סילמן הסתבך עם רשויות מקומיות במדינה, בעוד שבהיותו עובד ציבור האמון על מתן שירות לאזרחי המדינה, הוא פועל באופן זדוני נגד רשויות המדינה, כשמסרב לשלם להם את המגיע להם על פי חוק ובאופן מפגיע, ובכך הוא גורם לנזק עצום לאזרחי המדינה המאבדים את אמונם במערכות השלטון, כשהם יודעים שבראש מערך הרווחה עומד מנכ"ל רווחה עם מוסר תשלומים ירוד ומפוקפק שאינו משרת את הציבור.

מנכ"ל משרד הרווחה, איננו מסוגל לנהל את בעיותיו השונות בחשבונותיו וענייניו הכספיים שלו והוא נמנע מביצוע חובתו כמנכ"ל משרד הרווחה לשלם לגופים אכיפתיים את שהוא חייב – כיצד איש זה קיבל מינוי מהמדינה "לטפל" ברבבות אזרחים הזקוקים לסעד עליהם הוא מופקד?

פנייה לשר הרווחה לקבל מענה על חובותיו של מנכ"ל משרד הרווחה, עליו הוא ממונה, לא זכתה לתגובה.

שר הרווחה מנסה "לדלג" על מכשול זה. בכך הוא מאפשר ליוסי סילמן מנכ"ל משרד הרווחה להמשיך בדרכי רמיה, לצבור חובות ולא לשלם אותם, כאילו אין דין ואין דיין, וכאילו חטאיו "ימורקו" על ידי העובדה שהוא יושב בכס מנכ"ל משרד הרווחה.

המענה הראוי לכך הוא, כי שר הרווחה יפטר לאלתר את יוסי סילמן מתפקידו הרם וימנה במקומו מנכ"ל משרד רווחה חדש שישרת את הציבור.

יוסי סילמן צובר חובות סדרתי

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.