עו"ד תמי גינור זייפה צוואה והביאה עדי שקר: עו"ד דוד סוסן ואושרית מדינה בניסיון להוציא כספים במרמה. השופט יחזקאל אליהו חייב אותה ב-155 אלף ש"ח הוצאות ת"ע 9176-07-19

עו"ד תמי גינור זייפה צוואה והביאה עדי שקר: עו"ד דוד סוסן ואושרית מדינה בניסיון להוציא כספים במרמה. השופט יחזקאל אליהו חייב אותה ב-155 אלף ש"ח הוצאות ת"ע 9176-07-19
עו"ד תמי גינור נוכלת רמאית זייפה צוואה של אישה בת 62 שנפטרה תוך ניסיון לנשל מהירושה את זוגתה של הנפטרת ואחייניה
Spread the love

עו"ד תמי גינור פיברקה צוואה במטרה לגנוב ולהונות את בית המשפט, כשהיא דורשת כספים שלא מגיעים לה, מאישה בת 62 שנפטרה, אמיליה מיאלי ז"ל. התיק טופל על ידי השופט יחזקאל אליהו מביהמ"ש לענייני משפחה ת"א, והוא כתב על עו"ד גנור שהיא נוכלת, לא אמינה, והביאה עדי שקר. מנגד, עמדו קרובי משפחתה של אמיליה מיאלי ובת זוגתה לשעבר, איב טריאוה אסטרדה, עימה התגוררה אמיליה ז"ל, והיא זו הזכאית לרשת מחצית מהירושה של זוגתה והאחיינים זכאים ליתרת הרכוש.

עו"ד תמי גינור נוכלת רמאית זייפה צוואה של אישה בת 62 שנפטרה תוך ניסיון לנשל מהירושה את זוגתה של הנפטרת ואחייניה
עו"ד תמי גינור נוכלת רמאית זייפה צוואה של אישה בת 62 שנפטרה תוך ניסיון לנשל מהירושה את זוגתה של הנפטרת ואחייניה

השופט יחזקאל אליהו מפרט בתחילת פסק הדין כי למנוחה מיאלי היה אח אחד אשר נפטר בחודש יוני 2017 והותיר אחריו שני ילדים, שהם היורשים של הגב' מיאלי ז"ל, כשמנגד היורשת הנוספת הינה זוגתה לשעבר הגב' איב טריאוה אסטרדה, עימה התגוררה המנוחה עד ליום פטירתה בדירה בהרצליה.

עו"ד תמי גינור גררה את זוגתה של אמיליה ז"ל והאחיינים של אמיליה לביהמ"ש, לדיוני סרק, כשהיא תובעת כספים שלא מגיעים לה וניסתה לנשל את היורשים החוקיים מכספם, ולגרש את זוגתה של אמיליה ז"ל מביתה.

עו"ד תמי גינור הכירה את את אמיליה בשנת 2011 כששכרה משרד בבניין בו התגוררה אמיליה ז"ל יחד עם זוגתה. עו"ד גינור טיפלה עבור אמיליה בענייניה השונים, בין היתר בתביעה גד המוסד לביטוח לאומי לקבלת קצבת נכות, ותביעה נגד כלל חברה לביטוח לקבלת פיצוי בגין אובדן כושר עבודה, קבלת תו נכה ועוד. עבור הטיפול המשפטי עו"ד גינור קיבלה מהמנוחה שכר טרחה חודשי ריטיינר בסך 750 ש"ח לחודש, וזאת עד לפטירתה של אמיליה.

בית הדין האזורי לעבודה, הכיר בגב' איב טריאוה אסטרדה כזוגתה של אמיליה ז"ל, היא הנתבעת מס' 1 בתביעה של עו"ד הנוכלת תמי גינור.

השופט יחזקאל אליהו קבע, כי הטענות של עו"ד גינור, כלפי הקביעה כי הגב' איו טריאוה אסטרדה היתה זוגתה של אמיליה ז"ל, אינה נכונה, מהווה חוסר תום לב של ממש, כמו גם ניסיון להסיט את הדיון מן העיקר אל הטפל.

עו"ד תמי גינור טענה בכזב כי הגרפולוגית המומחית שמונתה על ידי ביהמ"ש, נתנה חוות דעת מוטה ולא נכונה, אלא שהשופט דחה את הטענות הללו אחת לאחת. בנוסף, הביאה תמי גינור עדי שקר, שהעידו עדויות שקר, כדי שתמי תזכה במחצית מעיזבונה של אמיליה ז"ל, כספים שכלל לא מגיעים לה.

הגב' איב טריאה אסטרדה כתבה בהתנגדות שלה, כי יש לפסול את הצוואה המפוברקת, בעילות של תרמית, זיוף ובישול צוואה, פגמים מהותים בצורניות הצוואה, השפעה בלתי הוגנת ותחבולה ועוד ועוד. השופט קיבל את כל הטענות הללו וקבע כי הצוואה זוייפה, מעולם לא נחתמה על ידי המנוחה ביום 20.7.17 ויפוי הכוח הרפואי מיום 30.10.17 אף הוא מזויף ולא נחתם על ידי המנוחה. מה גם שעו"ד תמי גינור לא הביאה תצהירי עדות ראשית של העדים לצוואה, עובדה שיש בה להעיד על השקרים של עו"ד גינור, שבלי בושה, שתלה גרסה לתוך פסק דין, תוך שהיא מזייפת אותו. ראו עמ' 34 לפסק הדין.

עדים שקרנים: אושרית מדינה, מחולון ועו"ד דוד סוסן מעפולה נתפסו על חם

העדה אושרית מדינה, תושבת חולון, העידה שהיא נסעה בחודש 7 להיריון עם 2 ילדים בבית עד עפולה כדי לחתום אצל עו"ד דוד סוסן, וטענה בלהט שהיא לא הכירה את עו"ד תמי גינור. ראו עמ' 35-44 בפסק הדין. השופט תהה למה היא צריכה לנסוע עד עפולה, כשהיא תושבת חולון, לחתום על צוואה עבור מישהי שהיא לא מכירה, כשהתברר שגם עו"ד דוד סוסן מעולם לא טיפל לה בשום עניין. עדת שקר זו גם לא הכירה את הנפטרת, לא ידעה לתאר את ביתה, ולא ידעה גם היכן ישבה הנפטרת כשהיא אימתה את חתימתה על הצוואה.

עו”ד שפירא הראה לעדת השקר אושרית מדינה שהיא חברה של תמי גינור בפייסבוק והיתה שם תמונה של המנוחה והיא פשוט לא זיהתה את המנוחה שהיא הצהירה שאת החתימה שלה היא אימתה אצל עו”ד דוד סוסן בעפולה.

עו"ד דוד סוסן רמאי נתן עדות שקר בבית המשפט וטען בכזב כי החתים את המנוחה על צוואה והגיע במיוחד מעפולה להרצליה
עו"ד דוד סוסן רמאי נתן עדות שקר בבית המשפט וטען בכזב כי החתים את המנוחה על צוואה והגיע במיוחד מעפולה להרצליה

עו"ד דוד סוסן לא נתן תצהיר עדות ראשית לעו"ד תמי גינור, אולם מסר עדות שקר בבית המשפט:

"אני הגעתי לביתה של המנוחה ביחד עם עדה נוספת שהייתה איתי. והמנוחה חתמה על הצוואה בפניי, אחרי ש, קודם לכן עוד דיברתי איתה בטלפון, שאלתי אותה, מה, ערכתי את הצוואה והגעתי איתה מודפסת. היא קראה בעצמה את הצוואה, הקראתי לה, כששכונעתי שהיא עושה את הצוואה מרצונה הטוב והחופשי, היא חתמה וחתמנו אחר כך, אני ואושרית מדינה על ה,אישור העדים".

השופט יחזקאל אליהו קבע כי עו"ד דוד סוסן התפתל באשר לתחום התמחותו, כשהוא לא הופיע בכלל בבתי המשפט במשך 6 השנים האחרונות ולכן אין לו פסקי דין וגם לא אתר אינטרנט. כשנשאל איך המנוחה הגיעה אליו, אם אין לו אתר אינטרנט, כשהוא תושב עפולה, והמנוחה תושבת הרצליה, השיב שלקוחות מגיעים אליו על ידי חברים. עוד סיפר שלא הוציא כלל חשבונית למנוחה וטען שלמיטב זכרונו היא שילמה לו 3,000 ש"ח.

בחקירה עלה, כי בכל עמוד בצוואה יש מרווחים שונים, ופונטים שונים ולעו"ד דוד סוסן לא היה הסבר לכך. בנוסף הוא לא ידע לתאר את הדירה של המנוחה. עוד שיקר כי הוא לא מכיר את עו"ד תמי גינור.

השופט יחזקאל אליהו קבע כי לתמי גינור הייתה גרסה שקרית ומתפתחת, וקבע כי הגרסה שלה נסדקה וקרסה לחלוטין בחקירתה הנגדית כשטענה בשקר שהיא לא מכירה את עו"ד דוד סודן ושלא היה לה קשר אליו או לעדת השקר מטעמה אמיליה מדינה. בנוסף השופט קובע בעמ' 65 לפסק הדין כי עו"ד תמי גינור איימה על בת הזוג של המנוחה, אם תתבע אותה ותדרוש את חלקה בצוואה.

השופט אליהו קבע: " אין צורך לומר כי האמור מתעלם מזכותה של הנתבעת לרשת את המנוחה מכוח ס' 55 לחוק הירושה ומהווה הטעיה של הנתבעת". השופט מוסיף: "המדובר בהתנהלות חמורה וקשה של התובעת אשר בהיותה עורכת דין, מאיימת באופן ברור ומפורש על הנתבעת ואף מטעה אותה באופן מכוון באשר לזכויותיה על פי דין והיותה יורשת של המנוחה מכוח היותה בת זוגתה של המנוחה, בהציגה מצג בפניה כי אם תבוטל הצוואה, תצא בלא כלום".

סופו של דבר השופט יחזקאל אליהו פסק הוצאות נגד עו"ד תמי גינור בסך 155,000 ש"ח.

עו"ד איתי ברדה הפסיד הפסד צורב כשייצג את הנוכלת עו"ד תמי גינור
עו"ד איתי ברדה הפסיד הפסד צורב כשייצג את הנוכלת עו"ד תמי גינור

להלן פסק הדין: 9176-07-19

לורי שם טוב

בלוגרית בנושאי רווחה, קהילה ומשפט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.