אורי שהם נציב תלונות הציבור על שופטים מטייח תלונה נגד השופט אריאל ברגנר (שלום פ"ת): פתיל קצר וזעמני, איומים על בני משפחת עצור והשפלת סנגור

אורי שהם נציב תלונות הציבור על שופטים מטייח תלונה נגד השופט אריאל ברגנר (שלום פ"ת): פתיל קצר וזעמני, איומים על בני משפחת עצור והשפלת סנגור
אריאל ברגנר הטיפשות הולכת יד ביד עם הרשעות
Spread the love

הנתל"ש אורי שהם שהרבני, הממונה על טיוח תלונות על שופטים טייח תלונה נגד השופט אריאל ברגנר. המתלונן הוא עו"ד יהונתן רבינוביץ אשר הוזעק לבית המשפט בפתח תקוה מרמת גן ביום שישי בשעה 16:30 חצי שעה לפני שבית המשפט אמור להיסגר. מדובר בתלונה מינורית אשר ברור כי החשוד לא היה צריך להיות עצור. השוטרים יודעים שבשעה 17:00 יום שישי בית המשפט נסגר, ומי שלא משוחרר עד אז נשאר בכלא עד צאת השבת, שזה אומר אחרי חצות בשבת. לכן הם מביאים את העצורים ברגע האחרון, כי בנוסף לעיכובים של הדיון עצמו, תמיד יש ויכוחים עם המזכירות איזה מסמכים צריך להראות להם כדי שהמפקחים על מעצר הבית יאושרו ע"י המזכירות, והעצור ישוחרר.

השופט התורן אריאל ברגנר היה לחוץ לנסוע הביתה, לכן הפתיל הקצר שלו נדלק על העצור, בני משפחתו, הסנגור מהסנגוריה הציבורית ועל בא כוחו עו"ד יהונתן רבינוביץ. במקום להגיד לנוכחים באולם שהשופט לחוץ לגמור את התהליך עד 17:00 וללכת הביתה, השופט החל לזעום על בנו של העצור שהוא "מתחכם" איתו, כאשר הבן שאל בתום לב על מה הוא צריך לחתום. ברגנר: איים אם לא תחתום, אני אעצור את אבא שלך. הוא לא אמר לבן של העצור שהוא בלחץ ללכת הביתה בשעה 17:00 ושאם אין חתימה, אז האבא ייתקע בכלא עד אחרי חצות בשבת בגלל האילוצים הלוגיסטיים של ערב שבת. כמובן שברגנר לא נזף בשוטרים שהביאו אליו את העצור ברגע האחרון.

המשטרה הביאה את העצור לבית המשפט בסביבות השעה 16:00 כאשר המשטרה יודעת שהייצוג המשפטי שיקבל החשוד הוא תורן של הסנגוריה הציבורית כי פשוט אין זמן להביא עו"ד פרטי. למשטרה פירושו של דבר סיכויים רבים שהסנגור הציבורי ימכור את הלקוח ולא יעמיד הגנה ראויה. המשמעות היא סיכויים רבים להשארת החשוד במעצר. אבל משפחת החשוד השכילה ושכרה את עו"ד יהונתן רבינוביץ, אשר עלה על אופנוע מרמת גן לפתח תקוה. ברגע שנכנס עו"ד רבינוביץ לאולם גילה כי הסנגור הציבורי ביקש להתפטר לאור כניסתו של עו"ד רבינוביץ לייצוג, אולם השופט לא אישר לו להתפטר. די בכך כדי להצדיק תלונה חמורה על השופט שמונע מעצור ייצוג משפטי איכותי וכופה על העצור לקבל את שירותי העולב של הסנ"צ.

מייד אחר כך דרש הנילון אריאל ברגנר כי הבן של הנאשם יחתום על מסמך ערבות, והבן בכלל לא הבין מה רוצים ממנו. כתוב בפרוטוקול "אני לא מבין". במקום שהשופט יסביר לבן במה מדובר הוא החל להתנפל על הבן טען שהוא מתחכם, ואיים עליו שבגללו אבא שלו ייעצר. גם על התנהגות זו השופט ברגנר צריך לחטוף "תלונה מוצדקת" חמורה ביותר. ואם לא די בכך השופט ברגנר גם השפיל את עו"ד רבינוביץ ואמר לפרוטוקול דברים מהם משתמע שרבינוביץ הוא פרימדונה שהואילה בטובה להגיע לבית המשפט בזמנה החופשי ועיכב את הדיון. גם על זה צריך ברגנר היה לחטוף תלונה מוצדקת.

העיראקי-המטורלל-כתב-הערה-לשופט-החלאה-אריאל-ברגנר

salome

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.