המדינה תובעת את עו"ד ורדה שטיינברג שהצליחה להחזיר הביתה ילדים שהוצאו מבתיהם

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p6VBEp-1s

הפרקליטות תובעת 3 עיתונאים לשון הרע, בטענה לפרסום פוסטים על עובדות סוציאליות, ובאופן תקדימי על הכוונת של עירית ירושלים גם עורכת-דין לענייני משפחה שעל פי כתב התביעה, הוציאה דיבתם של פקידות הסעד.

בגלל הסרטונים הללו, בגלל הפוסטים הללו הוגשו בסוף השבוע האחרון, תביעות בסכום מצטבר של יותר ממיליון ש"ח. הסכום הזה מצטרף לתביעה שהוגשה לפני כחודש על ידי עירית תל-אביב בסך 2 מיליון ש"ח בה נתבעו גם גוגל ופייסבוק.

עו"ד ורדה שטיינברג: התביעה הזו, היא שערורייה אחת גדולה. ניסיון להפחיד ולאיים, מדובר בתביעה שלא מחזיקה מים, אין בה ולו חצי דיבה או פגיעה בשמו הטוב ולא יעלה על הדעת שינסו להשתיק ולהרוס את מעט משרידי הדמוקרטיה וחופש הביטוי שנותרו.

ורדה שטיינברג, היא עורכת דין לענייני משפחה ולזכותה רקורד עשיר של החזרת ילדים וילדות לבתיהם, לאחר שהוצאו על ידי משרד הרווחה.

שטיינברג לא לבד. נתבעים גם מוטי לייבל, פעיל חברתי שפועל למען אותה מטרה בדיוק.

העיתונאי מוטי לייבל: בשנתיים האחרונות אנחנו החזרנו קרב ל- 40 ילדים הביתה, שנלקחו, גם לפי משרד הרווחה, שלא בצדק מההורים שלהם. במקום לבוא ולעזור לנו ולראות מה אנחנו עושים, איך אפשר לעזור לנו ואיך אפשר להפסיק את המחדל הזה, הם תובעים אותנו.

עו"ד ורדה שטיינברג: בדרך כלל הלקוחות שלי, לצערי הרב, הם משכבות סוציו-אקונומיות נמוכות. אני עורכת-דין שעושה כל מה שלאל ידה על מנת להצליח בתיקים שלה.יש לי תחושה שזה מה שמלחיץ את משרד הרווחה.

שטיינברג, לייבל ושאר הפעילים החברתיים נמצאים בחברה טובה. גם גוגל, פייסבוק וורדפרס נתבעות על פרסום הפוסטים המדוברים.

העיתונאי מוטי לייבל: אני היום יכול להיכנס ולפתוח בלוג על שמך למשל, קדימה שיתבעו אותך. אף אחד לא יצליח להוכיח לביהמ"ש ואף אחד גם לא הצליח להוכיח לביהמ"ש שהבלוגים האלו שייכים אלינו או ברשותנו מכיוון שהם לא. סך הכל מה שאנחנו עושים זה לא כל היום לשבת ולכתוב פוסטים על העובדות הסוציאליות, הן פחות מעניינות אותנו. יותר מעניין אותנו לחשוף למעשה, שכולם יראו ויידעו שמתבצעים פה פשעים בחסות החוק.

לייבל ושטיינברג לא מתכוונים לוותר, במאבק של החברה האזרחית והזרוע המשפטית שלה נגד המדינה.

העיתונאי מוטי לייבל: אנחנו כרגע אוספים הורים שנפגעו על ידי עובדות סוציאליות שלא בצדק, שמוכנים לצאת בתביעות נגד עובדות סוציאליות אישיות והם החליטו לתקוף אותנו בביהמ"ש. יש לנו את הזכות המלאה לתקוף דרך אותה מערכת.

עו"ד ורדה שטיינברג: אני עורכת-דין שעושה כל מה שלאל ידה על מנת להצליח בתיקים שלה.יש לי תחושה שזה מה שמלחיץ את משרד הרווחה.
עו"ד ורדה שטיינברג: אני עורכת-דין שעושה כל מה שלאל ידה על מנת להצליח בתיקים שלה.יש לי תחושה שזה מה שמלחיץ את משרד הרווחה.

עו"ד ורדה ברכה שטיינברג, עוסקת בדיני משפחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.