חגיגת המזומנים של ויצ"ו: רבקה לזובסקי מציגה איך סוחטים מהמדינה 700 מיליון ש"ח לאכלס ילדים בפנימיות ולשכנע נשים להינעל במעונות לנשים לא מוכות

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p3VHfi-Vg

רבקה לזובסקי היא יו"ר ויצ"ו. ויצ"ו אפופה בהילה של ארגון נשים רחמניות שפועלות לטובת נשים. בשנים האחרונות מסתבר שזהו ארגון פשיעה גם נגד נשים וגם נגד גברים וילדים. היסטורית, ויצ"ו הוא אחד האשמים העיקריים באסון חטיפות הילדים מילדי תימן מזרח ובלקן.  כיום ויצ"ו היא הגורם מספר אחד שאחראי לחטיפות ילדים מהורים, הסתה רצחנית נגד גברים שהם אלימים, ובאותה מידה נגד נשים שהן מזניחות. ויצ"ו היא זו שמפעילה את בית הספר להכשרת פקידות הסעד ברמת גן. שם ויצ"ו דואגת להחדיר בפקידות הסעד תכנים של הסתה נגד הציבור, והכל במטרה למלא את מתקני הכליאה של ויצ"ו ברחבי הארץ, ולספק פרנסה לעסקניות ויצ"ו אשר חוגגות על הכסף של הציבור. ויצ"ו בית הספר השתלטות הכשרת עובדי רווחההכשרת פקידות הסעד מבוצעת ע"י ויצ"ו שזכתה במכרז לתפעל את בית הספר .עתירה נגד ויצו הסתדרות עולמית לנשים ציוניות עת"מ 50152-07-15 | זעקת .

זוהי רבקה לזובסקי.  נולדה ב-1946 בעיר הבירה של אורוגוואי, מונטווידאו, היא יו"ר ארגון ויצו העולמי, חוקרת ישראלית ופרופסור לייעוץ חינוכי ולמידה במכללת בית ברל. היא פועלת רבות לקידום ופיתוח מקצוע הייעוץ החינוכי בישראל, ולקידום מעמד האישה כבעלת זכויות פריבילגיות, ופיתוח מודעות אישית וחברתית למען נשים בחברה כקורבן של גברים ופטריארכיה. משנת 2013, היא מכהנת כנשיאת ארגון ויצ"ו, ומנהלת את פעילויות הארגון, כגון חטיפותצ ילדים ותינוקות מנשים, הפעלות של כפרי נוער, ניהול מרכזים למניעת אלימות במשפחה ועוד..

1
רבקה לזובסקי – חגיגת המזומנים של ויצ"ו

לא רק שויצ"ו מאמנת את פקידות הסעד לנתק אבות מילדהם, להכריח נשים לפברק תלונות שווא, וגם לחטוף מנשים ילדים כדי למלא פנימיות, ויצ"ו היא גם פעילה דומיננטית בתחום הפעלת מקלטים לנשים מוכות (גם אם הן לא מוכות), והפעלת פנימיות לקליטת ילדים מנשים מזניחות ועניות, גם אם הן לא מזניחות.

לזובסקי חולשת על ארגון פשיעה המקבל מהמדינה 700 מיליון ש"ח. מנדבות של אמריקאים ויהודים בחו"ל סוחטים 33 מיליון ש"ח.  יהודים שנפטרים משאירים ירושות לויצ"ו בסך של 25 מיליון ש"ח.  המשכורות בויצ"ו לבכירות הן 420,000 ש"ח לשנה או 35,000 בחודש.

2

המעיין בחלון הראוה של ויצ"ו באינטרנט עלול ליפול בפח ולחשוב שמדובר בעמותה של נשים רחמניות שפועלות למען עולם טוב יותר. כמו שאנחנו רואים, ידיה הרצחניות של ויצ"ו נטועות בכל מקום בארץ, בכנסת, בעיריות, במוסדות הרוחה ובארגוני הנשים, ומכולם ויצ"ו מפיקה מאות מיליוני שקלים.

הנה דוגמאות לתעמולה המסכסכת בין גברים לנשים של רבקה לזובסקי:

ביום ה-25.11.2015 קיים האגף לקידום מעמד האישה כנס מקצועי שעסק בדינמיקה של השתיקה וההשתקה החברתית כחלק בלתי נפרד מהאלימות כלפי נשים. 

אבל המציאות היא אחרת. כל הקמפיינים האלה נגד גברים נועדו למלא את הכיסים של עסקניות ויצ"ו, להחליש נשים, ואז לחטוף מהן ילדים כדי למלא את מוסדות הילדים של ויצ"ו בילדים המניבים בין 15,000 ש"ח ל- 17,000 ש"ח לחודש.

הנה דוגמא ראשונה: עבור מקלט לנשים מוכות ויצ"ו מקבלת 1,051,920 ש"ח לחצי שנה על כל אשכול של 12 נשים מוכות בתעריף של 14,610 ש"ח לכל אישה בחודש. כנ"ל  נעמ"ת, עמותת בת מלך (אשר הרב הנוצרי יחיאל אקשטיין שם עליה את חסותו), נעמ"ת, עמותת יחדיו, עמותת ארפאד, ונשים למען נשים. בסכום הזה הרי ניתן לתת לאישה שובר כדי למצוא דיור בכוחות עצמה, וגם להאכיל את עצמה ועדיין יישאר הרבה עודף. מדוע הנשים לא מקבלות את הכסף ביד, כדי שהן תדאגנה לעצמן באופן עצמאי? הסיבה פשוטה: ויצ"ו צריכה לחלוב את המדינה. בסכום האדיר הזה 14,610 ש"ח, האישה שיכלה להשתכן במלון 5 כוכבים עם חדרנית ובאר קוקטיילים, נאלצת לשכב עד דרגש עץ מסריח, שאותו היא צריכה לנקות בעצמה, ולציית לחוקי המקום: לקבל שעות יעוץ מעו"ס המקום, לקום ב- 5 בבוקר, לישון ב 9 בערב, וכמובן להגיש תלונות במשטרה על אלימות שלא הייתה, על אונס שלא קרה, ועל כך שהבעל (לשעבר) מחפש את הילדים שלו, ומפר צווים. כל זה מפרנס היטב את העסקונה של הצוות, והנשים חיות למעשה בתנאי כליאה, כאשר בסכום הזה יכלו לחגוג בבתי מלון יוקרתיים ולהינות מהחיים.

כמובן שבכניסה למעון לא מסננים את הנשים הללו. כל אחת מתקבלת בנפש חפצה. אלא שלא מזהירים את הנשים הללו, שבסוף התהליך, הבעל לשעבר לא יוכל יותר לשלם מזונות, כי תלונות השווא יחסמו אותו מכל מקום תעסוקה, הן תישארנה ללא "משכורת", ואז עו"ס נוער תחטוף את הילדים למעונות האחרים של ויצ"ו.

מקלט לנשים מוכות וילדיהן

הנה כאן מכרז בין ויצ"ו למשרד הרווחה בראשות חיים כץ. כץ מסדר לעסקונה של רבקה לזובסקי 1,578,624 ש"ח עבור אכלוס 16 ילדים "המועמדים לאימוץ" במעון רעים באיזור ירושלים. למעשה מדובר ב- 3 מיליון ש"ח לשנה עבור 16 ילדים. כלומר כל ילד שנחטף מאמא מזניחה או ענייה מניב לויצ"ו כמעט 200,000 ש"ח בשנה. נשאלת השאלה למה פקידות הסעד לא נותנות אפילו חלקיק מהסכום לאמא העניה כדי לשקם אותה ולמנוע את האימוץ? התשובה מאוד ברורה.  המעון כבר קיים ולכן צריך לאכלס אותו בילדים לאימוץ.  זה מסביר את ההסתה של נשות ויצ"ו נגד הנשים העניות וה"מזניחות".  לשלם 15,500 ש"ח בחודש לאכלוס ילד המועמד לאימוץ?  הרי זה טירוף!!!!  בסכום הזה יכלו לסדר לאמא כל כך הרבה מזון, דיור עצמאי ואפילו מטפלת, אז מדוע המדינה מעדיפה לתת לויצ"ו את הכסף, ולהוציא ילדים לאימוץ?  כי המדינה מססרה את גיבוש מדיניות הרווחה לויצ"ו, שהיא זו שמאמנת את פקידות הסעד לצוד ילדים, כדי לאכלס את המוסדות.  "מעון רעים" לאפסון ילדים המיועדים לאימוץ ברחוב הרוזמרין פינת יעקב ברמן …דפנה ברק ארז ביקרה ב"מעון רעים" לאפסון ילדים המיועדים לאימוץ ברחוב רוזמרין …

ויצו הארכת התקשרות

הנה עוד מכרז בין שר הרווחה חיים כץ ורבקה לזובסקי למתקן כליאה "בית פעמונים".  שם מאכלסים 25 ילדים תמורת כ 2.5 מיליון ש"ח לחצי שנה, או 5 מיליון ש"ח לשנה.  התעריף הוא 12,203 ש"ח לחודש לילד.  נו… למי צלצלו הפעמונים?  לרבקה לזובסקי.

ראו בית פעמונים בתל אביב של ויצ"ו ממשיך לחטוף ילדים בחסות השרות למען הילד ., שימו לב שבנוסף ויצ"ו מקבלת בנות דוסיות שלא רוצות לשרת בצבא, בתור כוח עבודה בחינם ממנהלת השירות הלאומי. הבנות האלה עולות למדינה כ 3,000 ש"ח לחודש. ויצ"ו מקבלת אותן בחינם מעמותת עמינדב: עמינדב | שירות לאומי – מקומות שירות – שרות למען הילד, שכותבת כי "ל"בית פעמונים" מגיעים ילדים מגיל לידה ועד גיל 3 שהוצאו מהמשפחות שלהם וממתינים למשפחה מאמצת. המקום משמש כבית מעבר חסוי לפעוטות ולתינוקות מגילאי לידה ועד שלוש שנים. הילדים במקום מגיעים בסיכון רפואי והתפתחותי גבוה, לעיתים כתוצאה מהזנחה ו/או התעללות. הבית פועל 24 שעות ביממה כל השנה והשירות החם והמקצועי בו מוענק על ידי צוות מסור מהתחום הטיפולי והרפואי. המתנדבת הדתייה מעמינדב הבת עובדת במשמרות – בין 7:00-15:00 או בין 15:00-21:00. היא מטפלת בילדים, משחקת איתם, יוצרת קשר אישי ומהווה מעין "אחות גדולה" בעבורם. בנוסף, היא עוסקת בפרויקט מקסים של תיעוד חיי הילדים בתקופה בה הם שוהים בבית החם, מכיוון שאין להם משפחה "רגילה" שתעשה זאת ומתוך רצון לשמר את העבר שלהם. הן מצלמות אותם וכותבות בכל יום ביומן האישי של כל ילד. הבת לא מחליפה חיתולים ולא מקלחת ילדים. דרושה בת רגישה שמסוגלת לתת חום ואהבה, עם גישה לילדים, נכונות לעבוד איתם ורצון לקדם אותם. בת אחראית, רצינית, סבלנית, בעלת יכולת הקשבה, יחסי אנוש טובים".  האחראית לאספקת הדוסיות לבית פעמונים: תלמה כהן 052-7203852.   

כמו כן נשים מתנדבות לבית פעמונים ומספקות כוח אדם בחינם: מתנדבות "מעגל נשים 5" למען בית פעמונים. הנשים האלה לא מוכנות להתנדב לעזור לאמא הזקוקה לעזרה. הן כן מוכנות להתנדב לויצ"ו, בגלל שויצ"ו מספקת להם הפוגה מהשעמום. בית תינוקות "בית פעמונים" רחוב אחד העם 2 או 3 אזור – לכו לחפש אותם ..

ויצ"ו גם מרווויחה כסף ממכרזים לרכישת סמים פסיכיאטרים לידים שבמוסדותיה: ריטלין, ריספרדל וכו'. 

הארכת התקשרות ויצו

ממאגרי המידע – מקבלות השכר:

000100020003

דו"ח פיננסי ויצו 2014

00010002000300040005000600070008000900100011001200130014001500160017001800190020002100220023

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.