השופט שמאי בקר (שלום ת"א) שנחשד בעבירות מין בבתו הקטינה חוזר לביהמ"ש – התיק נגדו נסגר מחוסר ראיות

השופט שמאי בקר (שלום ת"א) שנחשד בעבירות מין בבתו הקטינה חוזר לביהמ"ש – התיק נגדו נסגר מחוסר ראיות
Spread the love

השופט שמאי בקר, הוצא לחופשה כפויה על ידי הנהלת בתי המשפט בחודש מאי 2016, עקב חשדות לעבירות מין ואלימות בבתו הקטינה. היום הודיע מנדלבליט, כי החליט לסגור את התיקים נגדו מחוסר ראיות. חבל ששמאי בקר, לא פרש מיוזמתו מיד כשנפתחה נגדו חקירה בחודש פברואר 2016, והמשיך לחמם את כיסא השיפוט במשך 3 חודשים נוספים, כשהוא גורם נזקים ללקוחות מערכת המשפט. אלי סניור מידיעות אחרונות, עשה לו זובור, בייש אותו ודאג שכולם ידעו באיזה שופט מדובר.

בחודש אפריל 2016, כשבקר ידע שנפתחה נגדו חקירה, הוא אמר לעיתונאית, כי צריך לסיים בזריזות את התיק שלה, שכן הוא אמור לצאת ל"שנת שבתון על חשבון המדינה". שמאי בקר חשב, להשתמש בתרגיל הידוע להשתיק את הפרשה עד יעבור זעם. בחודשים שחלפו, כתבו מאמרים בגנותו. עורך דין אחד כתב עליו בתגובה "ייצגתי נאשמים מולו – היה שחצן חריף לשון ומהיר לשון, שחבט בלשונו בגסות תוך הטחת והערות פוגעות ומעליבות את הנאשמים. חבל שאדם זה שרף לעצמו את הקריירה כשופט בגלל שלא הצליח לשלוט בלשונו".

כעת מסתבר שיש חיים מקצועיים גם למטריד מין, כמו שמאי בקר. הוא הודיע שיעבוד כעורך דין מגשר. שמאי בקר, נהג ללקק לפקידות הסעד ולמשרד הרווחה, כי חשב שהחמאה מרוחה בצד פקידות הסעד, ולכן רק הזדהות פומבית עם ערכי הצרעות הרדיקליות, תכפר לו על המוניטין הרע שצבר אצל גברים. אבל הבדיחה היא, שמי שעקצה את בקר, הייתה דווקא פקידת סעד ממשרד הרווחה, כשבתיק האחרון הרשיע עיתונאית (המגנה על זכויות גברים נפגעי עלילות מיניות), בפגיעה במנכ"ל משרד הרווחה. נו, היה לך שווה להזדהות עם הצרעות ממשרד הרווחה ולתפור תיק לעיתונאית?

אנו צופים שעכשיו בקר, ימצב את עצמו כמגשר מועדף בבית המשפט העליון לאי צדק, וחבריו השופטים יזרימו לו תיקים בלשון: "הננו מחליטים למנות כמגשר את השופט בדימוס שמאי בקר. כאמור בהחלטה הנזכרת, מוקצבת לגישור תקופה של 90 ימים מהיום". בקיצור, מאוד משתלם להיות על תקן פדופיל קורבן, להיות מופרש ממערכת המשפט, לקבל הון תועפות כפנסיה מהנהלת בתי המשפט, להתחבר לעובדות הסוציאליות, ולקבל זרם בלתי פוסק של "גישורים". משהו בשיטת "הטרד ולקק לעו"סיות" עובד.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.