שירלי אקרמן פרקליטה מזוהמת תלתה בלוח המודעות של מחלקת חקירות ברשות המסים את שמות חבריו של רפי רותם ב"מסמך ה-15" לאיים ולמנוע מהם להעיד ת"פ 104-02-13 מדינת ישראל נ' רפי רותם

Spread the love

שירלי אקרמן עבריינית חסרת עכבות בשירות המדינה, מעוניינת להכניס לכלא את חושף השחיתויות רפי רותם, ללא שביצע עבירה כלשהי, כשהטענות נגדו שהוא אמר למושחתים ברשות המדינה שהם מושחתים. אף לא אחד מאותם מושחתים, עזב את מקום העבודה בעקבות האמירות של רפי רותם. נהפוך הוא. המושחתים קודמו בתפקידם, ראו מנחם מזרחי שקודם לתפקיד כהונה כשופט באפריל 2012, כך שלמעשה הכינויים של רפי רותם, רק הועילו לאותם מושחתים להתקדם לראש פירמידת השחיתות. בדיון האחרון שהתקיים ביום 15/5/16 היו אמורים להגיע 4 עדי הגנה מטעמו של רפי רותם. 2 עדים שעובדים ברשות המסים ו- 2 עדים שוטרים. עדים אלו לא הגיעו להעיד.

הסיבה: שירלי אקרמן, הפרקליטה האמביציונית איימה על העדים, תלתה מסמך בלוח המודעות של מחלקת החקירות ברשות המסים, שם ציינה את שמות חבריי "מסמך ה- 15". תליית המסמך נועדה לאיים על העדים, לא לתת עדות אופי לטובת רפי רותם. כך יצא, שעדי ההגנה של רותם: חיים שצ'ופק ומוטי ברכה, עובדי רשות המסים, אויימו על ידי הצפעונית שירלי אקרמן, שאם יגיעו להעיד, יבולע להם.

בעדותו בפני השופט דניאל בארי, העיד רפי רותם, כי עדי ההגנה מטעמו ביקשו ממנו הגנה. רפי רותם הציג בפני בית המשפט את לוח המודעות של מחלקת החקירות של רשות המסים, וציין שלא ניתן לתלות שום מסמך על הלוח, ללא אישור של סגן מנהל מחלקת החקירות יאיר נחמני, שהיה בזמנו הסגן של רפי עמיאל.

"אותם שני אנשים (רפי עמיאל ויאיר נחמני) שטייחו פשעים נגד אירגוני פשיעה וטייקונים, שתפרו תיקים לאנשים חפים מפשע וטייחו פשעי מין נגד נחקרות ואיימו עלי ותפרו לי תיקים במשטרה. כך מתנהלת רשות המסים, כמו ארגון פשע לכל דבר, כי בארגוני פשיעה יודעים מי הוציא דברים החוצה ומיד מחסלים ומאיימים וכדומה. אותם דברים קורים ברשות המסים במשך 13 שנה ואני אומר את זה יחד עם החברים שלי. אני יכול להראות לאדוני מסרונים של אנשים מעבר ל- 15 שאומרים דברים קשים על רשות המסים.

רשות המסים זה מאפייה לכל דבר בהתגלמותה."

רפי רותם, בחור חכם ומרשים, מדבר ברהיטות בקול בוטח כשהוא מטעים כל מילה והברה היוצאת מפיו, וממחיש את דבריו עם תנועות ידיים, כשהוא מתאר את רשות המסים כמאפיה.

רותם ממשיך ואומר:

"בגלל האנשים האלה המדינה לא מקבלת סדר גודל של 50 מיליארד שקל כל שנה.

חיים שצ'ופק ומוטי ברכה, קצינים ותיקים וישרים, עברו מסע ייסורים בתקופה האחרונה והעידו בכל מקום אפשרי, כולל בבית משפט בת"א ובית הדין לעבודה, ולפה הם פחדו להגיע, ואני מבקש בשמם את ההגנה של בית המשפט. לא יכול להיות דבר כזה שהאנשים האלה יאבדו את כל העולם בגלל שהם אנשים ישרים, רוצים לעבוד ודורשים הגנה".

השופט בארי, לא מתרשם מדבריו הקשים של רפי רותם ונותן החלטה, ממנה משתמע, שלא משנה אלו עדים יביא רפי רותם להגנתו, הפור כבר הוכרע. השופט אומר: "בית משפט העליון קבע פה אחד כי טענה "של אמת דיברתי" איננה טענה משפטית שניתן להשמיע אותה בהליך הפלילי". קרי, לא משנה מה תאמר להגנתך, העובדה שאמרת על המושחתים שהם מושחתים, ובית המשפט יודע שהמושחתים הם מושחתים, לא תעמוד לזכותך ולהגנתך, ואתה תורשע על העלבת עובד ציבור. דניאל בארי כפוף לפרקליטה הנאלחת שירלי אקרמן שרוצה הרשעה, רוצה דם ובכלל לא איכפת לה מה יהיו התוצאות הרות האסון של כתב האישום וההרשעה. לו יורשע רפי רותם, מצבה של המדינה ורשות המסים יהיה גרוע פי אלף אחרי שייכנס לכלא, אבל את אקרמן זה לא מעניין. חיית הטרף רוצה את רותם בכלא והיא לא תרפה לעולם.

רפי רותם ציין לפרוטוקול דברים רבים וחשובים מאוד שיש בהם להביא לזיכויו, אולם דבריו לא הוקלדו לפרוטוקול. השופט בארי, טרח וציין את דבריו של רותם אל שירלי אקרמן "את יכולה לכתוב 1500 עמודים מושחתת פושעת. מגנה על רות דוד כמו כל הממסד המושחת הזה". בארי, לא טרח לציין, מה גרם לרותם לומר את הדברים הללו, וזאת לאחר שאקרמן גיחכה לו בפרצוף כשהוא סיפר על תליית המנשר בלוח המודעות של רשות המסים.

המדינה החליטה שבניגוד לכל שאר העבירות שבהן ניתן לסלוח לנאשם, במקרה של תלונה על העלבת עובד ציבור, ולא משנה מה בכלל קרה והאם העלבון מוצדק אם לאו, והאם האיש שלעברו הוטחה המילה "מושחת", נעלב או נפגע או שנמנע ממנו לעבוד כתוצאה מהמילה שנאמרה לו, מטרת העל היא להכניס את המעליב לכלא. כך כופה הפרקליטה על השופט לגרום נזק כלכלי ונזק אישי איום ונורא לרפי רותם.

ראו למשל איך רפי רותם אומר:

"15 קצינים ברשות המסים שחתומים על מסמך משנת 2007 כמו גם עשרות אנשים אחרים שעובדים ברשות המסים לא טועים ולא טעו. מדובר כמו שאמר היועמח"ש מני מזוז, פרשת רשות המסים היא פרשת השחיתות הגדולה ביותר שהיתה פה אי פעם, ואני מצהיר לפרוטוקול וממש לא בשחצנות, אם לא אני, אין פרשת רשות המסים בכלל, כי אני הופעלתי במשך למעלה משלוש שנים על ידי משטרת ישראל ועל ידי הפרקליטות, כדי למסור ראיות, מסמכים, הקלטות ועדויות על פי דרישה של שני הגופים האלה.

אני לא אשם שבשני הגופים האלה, קרי משטרת ישראל ופרקליטות המדינה, במיוחד ת"א, היו אנשים מושחתים מהיסוד ובראשם המגה פושעת רות דוד".

הפרקליטה אקרמן לא נרגעת, היא מביטה בפרקליט שיושב לצידה (שמו לא צויין בפרוטוקול, למרות שהוא חלק בלתי נפרד מהתביעה), מצחקקת לעברו, שולחת מבטים לעגניים לרפי רותם ומבטלת את דבריו בבוז כשהיא דורשת מהשופט. אני מבקשת 35 עמודים להיקף הסיכומים. השופט מכריע ומציין כי יוגשו 30 עמודים לסיכומים.

למי מועילה כל הפארסה הזו בהגשת כתב האישום המבזה נגד רפי רותם? האם הכנסת עובד מדינה כחושף פרשת השחיתות הגדולה ביותר בישראל לכלא היא ערך המדינה? התשובה היא לא רבתי.

רותם עצמו סיפר על 2 עדים נוספים שהיו צריכים להופיע מטעמו: שני שוטרים שהיו עדים לאלימות מחרידה כלפיו, כשניסו לחסל אותו בעת החקירה, גרמו לו זעזוע מוח. אחד מהשוטרים אמר לרותם: "אני יודע שנגרם לך עוול, וכל מקום שיבקשו ממני להעיד למענך, אגיע להעיד". בפועל, שוטר זה אויים על ידי התובעת קארין אקרמן, ולא הגיע לתת עדות אופי להגנתו של רפי רותם. אותו דבר קרה עם השוטר השני.

הפרקליטה שירלי אקרמן, השתמשה בעדי ההגנה של רותם, כדי להרשיע את רפי רותם, כשהיא מונעת מהם בכל דרך להגיע לבית המשפט ולתת עדות הגנה לטובתו, והיא עשתה את זה באופן מגעיל ודוחה.

לצערנו השופט דניאל בארי הולך להרשיע את רפי רותם. כך משתקף בהחלטתו בעמוד השני בפרוטוקול. כך המדינה מונעת מחושפי שחיתויות לפעול לטובת כלל הציבור. התודה של המדינה על מי שחשף שחיתות היא שליחתו לכלא.

קישורים:

פרוטוקול 15.5.16 פרשת ההגנה – עדותו של רפי רותם ביהמ"ש שלום ת"א שופט דניאל בארי – ת"פ 1074-02-13 מדינת ישראל נ' רפי רותם – העלבת עובדי ציבור, קובץ pdf

טרי מאולמו של דניאל בארי במסע הצלב נגד רפי רותם: פרוטוקול פרשת ההגנה עדות רפי רותם וחקירה נגדית ת"פ 1074-02-13

פרוטוקול 21.4.16 פרשת ההגנה – עדותו של רפי רותם ביהמ"ש שלום ת"א שופט דניאל בארי – ת"פ 1074-02-13 מדינת ישראל נ' רפי רותם – העלבת עובדי ציבור, קובץ pdf

פרוטוקול 7.1.16 פרשת ההגנה – עדותו של רפי רותם ביהמ"ש שלום ת"א שופט דניאל בארי – ת"פ 1074-02-13 מדינת ישראל נ' רפי רותם – העלבת עובדי ציבור, קובץ pdf

פרוטוקול 15.12.15 חקירת השופט מנחם מזרחי ביהמ"ש שלום ת"א שופט דניאל בארי – ת"פ 1074-02-13 מדינת ישראל נ' רפי רותם – העלבת עובדי ציבור, קובץ pdf

פרוטוקול 14.7.15 ביהמ"ש שלום ת"א שופט דניאל בארי – ת"פ 1074-02-13 מדינת ישראל נ' רפי רותם – העלבת עובדי ציבור, קובץ pdf

פרוטוקול 19.7.15 ביהמ"ש שלום ת"א שופט דניאל בארי – ת"פ 1074-02-13 מדינת ישראל נ' רפי רותם – העלבת עובדי ציבור, קובץ pdf

פרוטוקול 20.9.15 ביהמ"ש שלום ת"א שופט דניאל בארי – ת"פ 1074-02-13 מדינת ישראל נ' רפי רותם – העלבת עובדי ציבור, קובץ pdf

פרוטוקול 20.7.15 ביהמ"ש שלום ת"א שופט דניאל בארי – ת"פ 1074-02-13 מדינת ישראל נ' רפי רותם – העלבת עובדי ציבור, קובץ pdf

פרוטוקול 24.9.15 ביהמ"ש שלום ת"א שופט דניאל בארי – ת"פ 1074-02-13 מדינת ישראל נ' רפי רותם – העלבת עובדי ציבור, קובץ pdf

כתב אישום – ת"פ 1074-02-13 מדינת ישראל נ' רפי רותם, קובץ pdf

Document-page-001 Document-page-002 Document-page-003

שירלי אקרמן פרקליטה מזוהמת מושחתת
שירלי אקרמן פרקליטה מזוהמת מושחתת

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.