סיפורה של סינדרלה: ציפי ליברמן פרץ שהפכה עו"ס לסדרי דין: "אין הרבה הבדל בין עבודת זנות לעבודה סוציאלית – בשני המקצועות משרתים לקוחות ומקבלים בוחטות של כסף"

Spread the love

הציבור מוזהר מפני עו"ס לסדרי דין, כלבה נבזית בשם עו"ס ציפי ליברמן פרץ מקרית אונו Tsipi Liberman Peretz.  עו"ס ציפי ליברמן פרץ משמשת דוגמא ומופת לשיקום זונות מסוממות שהגוללו בזוהמה ורפש עד שהיא שוקמה באמצעות פרויקט סלעית לשיקום זונות. ציפי ליברמן פרץ גילתה בגיל צעיר מאוד שאין לה שום כישורים להצטרף לשוק העבודה, והחלה למכור את איבריה האישיים. הצטיינה בפתיחת ישבן וקליטת זרע. התמכרה לסמים. מצאו אותה בתחנה המרכזית, והצליחו לשקם אותה. כיום היא מתפקדת כעו"ס לסדרי דין. עו"ס ציפי ליברמן פרץ מאוד גאה בשיקומה. כל ההורים המגיעים לטיפולים אצלה מקבלים הסברים על אופני הטיפול, והדוגמא האישית. כיום היא מלינה על אי קבלת תוספות שכר, שהיא זקוקה להם כדי לבצע ניתוחים פלסטיים כדי לשפץ את פניה המכוערות, לאחר הרעלת שפיך בה לקתה במסגרת טיפול מיני מודרך של הרפיית זרגים על לחייה בשיטת מנגלה.

מדוע שעובדים סוציאליים יקבלו תוספת שכר? על מי ועל מה? מדובר במקצוע פרזיטי, ומי שהולכת "ללמוד" את זה היא מי שאפילו בסופר פארם לא יקבלו אותה לעבודה כדיילת יופי מפאת כיעורה. קחו לדוגמא את עו"ס ציפי ליברמן פרץ שלא נחה לרגע. בכל רגע נתון היא חושבת את הכסף או הרכוש של מי היא יכולה לחמוס לטובת עמותות של חבריה הפושעים הסוציאליים. הפרזיטית כל היום מרכלת בפייסבוק ומעלה סטטוסים נגד המטופלים שלה ולמה מגיע לה תוספת במשכורת על זה שהיא מבצעת עבודת קודש. אם לשיטתה של עו"ס  היא מבצעת עבודת קודש, אז למה העו"ס דורשת תוספת בשכר?

בלי בושה ובלי יראה היא חושפת מידע חסוי של "מטופלים" שהיא כופה את עצמם עליהם ולועגת להם בפייסבוק הפרטי שלה. מדובר בעבירות אתיות חמורות. השופטים מאמינים לתסקירים השקריים שהיא כותבת ולאזרח שעומד מולה אין שום סיכוי.

תרבות השקר של העובדות הסוציאליות היא כל כך מוטמעת בד.נ.א. שלהן, אי אפשר לגרום לעו"ס לעולם לומר את האמת.

כידוע מקצוע העבודה הסוציאלית הוא "מקצוע" לבהמות פמיניסטיות פרזיטיות, בדרך כלל עם IQ של חילזון. מדובר בזבל של הזבל של האוניברסיטה, נשים רעות שלא יכלו להתקבל לשום פקולטה ששווה משהו, בגלל ציונים נמוכים, ומנת משכל זעומה. נשים כמוה עוברות חינוך מחדש, שהחברה זקוקה להן לעשות "עבודת קודש" בשם מקצוע העבודה הסוציאלית, ושהן יודעות יותר טוב מהציבור מה הצרכים של הציבור. בשם עבודת הקודש הזו הן מנתקות ילדים מאבות, משקרות בכל הזדמנות, טופלות עלילות על נשים חלשות ולוקחות מהן את הילדים לאומנה ופנימיות ועוד מקבלות בונוס אישי על כך. המקצוע הזה פרזיטי ואינו תורם גרוש למדינה. להיפך מדובר בבזבוז עצום של משאבים על טיפולים, הדרכות, אבחונים והזנת תעשייה שלמה של פרזיטים שמפרנסים מיצירת מצוקות בציבור, כדי להצדיק את קיומן. מי שמגיע אליהן בבקשת עזרה לא יודע שתפקידן לחסל אותו עד דק, כדי להצדיק המשך טיפולים למשך שנים, והמדובר בטיפולים שלא שווים שום דבר. מנציחים את העוני והנזקקות.

מקצוע העבודה הסוציאלית דורש אישיות של בהמה, ניבזיות, נרקיסיסטיות. מדובר בכלבות שטניות שמתאים להן לשמש כסוהרות בטרבלינקה.

לתמונות נוספות של בהמת המגדר הרדיקלית, הקליקו Tsipi Liberman Peretz:

בהמת מגדר רדיקלית עו"ס ציפי ליברמן

עוס ציפי ליברמן המשוקמת. תמונה: פייסבוק ליברמן
עוס ציפי ליברמן המשוקמת. תמונה: פייסבוק ליברמן

.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.