אזהרת עו"ס נועה שטיינמץ מנהלת "מרכז יחד הקבוצה למשפחות עצמאיות (חד הוריות) גבעתיים" צדה ילדים להעביר אותם לפנימיות ומוסדות ויצ"ו

Spread the love

הציבור מוזהר מפני עו"ס נועה שטיינמץ אשר עובדת כעו"ס קהילתית בלשכת רווחה גבעתיים כמנהלת "מרכז יחד – המרכז למשפחות עצמאיות בגבעתיים".  עו"ס זו מתגוררת בבניין פאר בגבעתיים, מרוויחה בחודש 30,000 ש"ח ומתמחה בלנתק הורים מילדיהם.

עו"ס נועה שטיינמץ משתתפת קבועה בישיבת נחשי הצפע של צמרת פקידות הסעד לסדרי דין, מטעם איגוד העובדים הסוציאליים של ההסתדרות, שם יושבות העו"סיות וזוממות כיצד לחסל הורים, כיצד לחלוב את תקציב הרווחה, כיצד לשפר את מעמדן הנחות בציבור הישראלי, וכיצד לפעול על מנת לשפר את שכרן, תחת מצגת שווא שהן, הסתומות והנאלחות בארץ, זכאיות לתוספת שכר.

עו"ס  נועה שטיינמץ העובדת בפרויקט "יחד" מרכז ה"מתאים לאבות ואמהות העומדים בראש משפחה עצמאית (חד הוריים רווקים, גרושים, יחידניים מבחירה ועוד ללא הגבלת גיל הילדים)", אולם למעשה העו"ס שם כותבות דיווחים ותסקירים שקריים על הורים וילדיהם, כדי להוציא את הילדים ממשמורת ההורים, ולשלוח אותם לפנימיות ומוסדות הרווחה.

פקידות סעד ועובדות סוציאליות בעיר גבעתיים משליטות טרור וחוטפות ילדים. הציבור  נאנק תחת עול דיקטוטרת הקלגסית של אתי דור דוברובינסקי, ועד כה אף אחד במיינסטרים לא הרים את הכפפה ולחשוף את השחיתות.

נועה שטיינמץ הקימה באמצעות ויצ"ו "מרכז יחד – המרכז למשפחות עצמאיות", כשהיא מצהירה שהמטרה היא: "לתת מענה לצרכים היחודיים של המשפחות העצמאיות".

כפי שנראה עיריית גבעתיים באמצעות לשכת הרווחה הופכת את הציבור לנזקקים, ואחר כך מייצרת מראית עין של עזרה לנזקקים באמצעות "מרכז יחד". העיריה משסה באזרחיה עובדות סוציאליות אכזריות וברוטליות, שתולשות ילדים מאימהותיהן ואין מושיע.

משפחות חד הוריות בעיר גבעתיים נדרשות להיזהר ולא ליפול בפח של מרכז יחד. עובדות סוציאליות של ויצ"ו קיבלו הוראות לאכלס את הפנימיות של ויצ"ו, ולכן כל העיר הפכה לשדה צייד לילדים כדי להעביר אותם לפנימיות של ויצ"ו או אמונה. העו"סיות של גבעתיים מעודדות נשים להמציא עלילות שווא נגד הגברים שלהם ולהיכנס למקלטים לנשים מוכות. אחר כך הן חוטפות להן את הילדים לפנימיות.

קיראו כאן על עו"ס אתי דור דוברובינסקי: עו"ס מבחילה זו מזמנת הורים לוועדות שנועדו להוציא ילדים מהבית והיא מגרשת את עורכי הדין שבאים לעזור לאימהות המסכנות: עו"ס אתי דור דוברובינסקי בהמה ערלת לב פרצה לביתה של אם חד הורית כדי לצלם קקי שעשה כלב זקן לצורך חטיפת קטינה מאמה http://wp.me/pxMec-4lP
עירית גבעתיים ברוז'ורעירית גבעתיים ברוזור1

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.