עו"ס אתי דור דוברובינסקי בהמה ערלת לב פרצה לביתה של אם חד הורית כדי לצלם קקי שעשה כלב זקן לצורך חטיפת קטינה מאמה

Spread the love

אתי דור דוברובינסקי בהמה מפוטמת ערלת לב תוצרת רומניה, שחבל שלא נשארה שם. מדובר באישיות פרימיטיבית, שמאוד שנואה על הורים וילדיהם, בעיקר אימהות אבל גם גברים בעיר גבעתיים. לאחרונה הבהמה, פרצה לדירתה של אמא מגבעתיים, ביחד עם שוטרי תחנת גבעתיים, כדי לצלם כלב זקן שמידי פעם לא שולט בצרכיו ועושה קקי על הרצפה.

אתי דור דוברובינסקי חוטפת ילדים ודוד גולן דובר החולי הסוציאלי
אתי דור דוברובינסקי חוטפת ילדים ודוד גולן דובר החולי הסוציאלי

אתי דור, המכונה בעיר גבעתיים "מלאך המוות של הילדים", החליטה להתנפל על האמא, המגדלת לבדה את ילדתה בת 13 שנים וכלב זקן הבא בימים. אתי דור, התפרצה לדירת האמא, כשהיא מצלמת את הכלב הקשיש עושה קקי על הרצפה, ואת התמונות היא מסרה לבית משפט, כשהיא משקרת וכותבת ברשעות "כל הבית מלא בקקי, על הילדה לצאת מחוץ לבית לצרכי אבחון". בית המשפט, אכן הוציא את הקטינה בצו חירום למוסד חירום ומשם נשלחה הקטינה לאשפוז פסיכיאטרי, שכן נטען שהילדה לא משתפת פעולה. במוסד הפסיכיאטרי סוממה הקטינה עם קשירות ותרופות, וכעבור תקופה ומאבק סיזיפי של האמא, הצליחה האם להחזיר את בתה הבייתה, תחת צו השגחה.

האמא סיפרה, כי הנזקים שגרמה אתי דור לילדה שלה, בלתי הפיכים. הילדה שתוארה, טרם חטיפתה על ידי המורה בבית הספר "ילדה מקסימה ושובת לב, המשתלבת במהרה בפעילות חברתית", הפכה לשבר כלי, כשהיא מבוהלת,  ונזקקת לכדורים פסיכיאטריים.

זהירות עוסית מגעילה נחתה בבית שלנוהאמא מתארת את החוויה הטראומטית שעברה הקטינה במוסד האשפוזי, כאירוע מחריד שגרם לשבר במשפחה וחוסר יכולת המשפחה להשתקם. מי שהחלישה את המשפחה זו עו"ס אתי דור דוברובינסקי, שפעלה בנבזיות, בנצלה את העובדה כי מערכת המשפט מתייחסת להורים כאל אוויר, משהו שלא קיים, ולכן כל בקשה של העו"ס מתקבלת "כמבוקש" בבית המשפט.

לאתי דור דוברובינסקי יש תסביכי גבר משל עצמה, שכן היא עצמה הביאה את בתה שי, בתרומה מבנק הזרע, כך שגם הבת שלה נחשבת לילדה בסיכון. נוסיף לכך את העובדה שאתי דור דוברובינסקי, היא אישה אלימה ובריונית התוקפת משפחות במצוקה והגענו למסקנה, כי אתי דור דוברובינסקי חסרת מסוגלות הורית לגדל את בתה שלה. הגיע הזמן שהזקנה דוברובינסקי תפרוש כבר לפנסיה, הנזקים שהיא גורמת לעיר גבעתיים, לא יכולים להימשך לאורך זמן.

תמונה

בתמונה: דוד גולן החולה הסוציאלי חברה הטוב של אתי דור דוברובינסקי
בתמונה: דוד גולן החולה הסוציאלי חברה הטוב של אתי דור דוברובינסקי

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.