מצה ומרור הגדה לפסח 2016 עו"ד חוה קליין בת עמלק

Spread the love

הגדה לפסח 2016:

מעשה בבת עמלק, חוה קליין, אשר ישבה מסובין בבית לשכת עורכי הדין ופתחה רגליים. ויראה פרעה את רגליה, ויאמר "מה לכם הצחנה הזאת העולה מבין רגליה של חוה קליין?" ויבוא צלופחד בן בנו של אמיר טיטונוביץ ויאמר לו: "פרעה, הוד מלכותו, הבוקר פיסקתי את רגליה, ודחפתי זרגיג ושילמתי לה בתרי זוזי. אולי מחמת ערוותה כי הסריחה, ולא נמצא סבון בכל מצריים". ויאמר לו פרעה: "הו, טיטונוביץ, מה לך מה המעשים הללו, יען כי זרגיג לא ידגדג שם דבר. בשעות בין ערביים ליד הנילוס, שישה סודנים דחפו שם צינורות, ולא נודע כי בא אל קירבה".

ויאמר לו אמיר טיטונוביץ, "מַה נִּשְׁתַנה הַלַילה הַזה מִּכל הַלֵּילֹות? יען כי חובבת השתנות היא, חוה קליין, והשפריצו לה שפיכים בני עמנו, משפך הנילוס ועד הרי מואב". והמלך פרעה יאמר לו: "שבְָכל הַלֵּילֹות  אנּו משתינין  אפִילּו פַעַם  אחַת על חוה קליין, הַלַיְלה הַזה, הַלַיְלה הַזה שְׁתֵיּ י פעמִּים הישתנו עליה".

וישאל פרעה את בני ישראל, מי שכח קונדום בתוך הכוס של חוה קליין? ויעלה אחד מדרבנן ויאמר: "ותקענו ותקענו אותה בלי סוף, גם בפה, גם בכוס וגם פתחנו את יערות קנה הסוף, וחדרנו בעריסתה האחורית תריסר פעמים, ולא באה על סיפוקה. אני וכל צוות השוטרים בימ"ר תל אביב, ולא בא עליה מנוח, עד שיצאה בת קול ממנה, ויוציאנו אדוני משם ביד חזקה ובזרוע נטויה".

ותבוא חוה קליין בעיתון גלובס, ותתבכיין. "כנגד ארבעה זרגים דיברה התורה: חכם בא בזמן מזיין כמו שצריך ובחוכמתו יודע מתי לסגת. רשע בא ותוקע עד שהוא קורע לי את הגרון, תם בא ולא יודע שהסחורה משומשת, ושאינו יודע לשאול בא אלי מאחורה, אז אני לא רואה את הפה שלו כשהוא שואל.

ותעלוז בת עמלק חוה קליין ותפצח במחול. אחד מי יודע? אחד כוס שנפתח בגיל 10. שתיים מי יודע? שתי ציצים שהושתלו בסיליקון. שלוש מי יודע? שלוש חורים לשימוש נרחב: הפה, הכוס והתחת. ארבע מי יודע? ארבע אבות גמרו עלי בבת אחת.

ותעמוד חוה קליין בכיכר העיר למרגלות הנילוס ותמכור את סחורתה בתרי זוזי. ויבוא שונרא, אמיר טיטונוביץ וידחוף לה חוטרא בתוך ישבנה. ויבוא כלבא ויפרסם סחורתה בגלובס בתרי זוזים, ויקח את החוטרא שנדחף בישבנה, ויחד עם שונרא ידחוף לה בפה, והסחורה נמכרה בתרי זוזים.

ותפרסם חוה קליין פרסומיה בהגדה דמתקראת "גלובס" ויאמר אדוני הא לחמא עניא, דאכלו את הכוס של חוה קליין אבהתנא בארעא דמצריים. כל דכפין, ייתי וייכול וישפריץ לה בעפעפיים.  וכל דצריך ייתי ויפסח, ויגמור לה בפנים. השתא זיינו את חוה קליין אלפיים, לשנה הבאה בארעא דישראל יזיינו אותי חמשת אלפים. השתא סודנים, לשתא הבאה בני ניגריה. 

בכל דור ודור חייב אדם לראות את עצמו, כאילו הוא יצא ממצרים.

hava_sado

עו"ד חוה קליין והעבד הנרצע אמיר טיטונוביץ
עו"ד חוה קליין והעבד הנרצע אמיר טיטונוביץ

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.