הצד האפל של מערכת המשפט תביעות המיליונים נגד שופטים לענייני משפחה בחו"ל

Spread the love

הצד האפל של שופטי משפחה. פוסקים פסיקות לא אנושיות מאחורי דלתיים סגורות, ולא רוצים שהציבור ידע שיש להם צד אפל. שופטים אלו מונעים מהורים את זכותם וחובתם לגדל את ילדיהם. בין הדוגמאות הבולטות הם התביעות של האב שרון בן חיים, דיוויד וייסקופף, והאב יעקב בן יששכר, שקיבל משמורת על בתו.

ראו איך האמריקאים מאמינים בשקיפות. האמריקאים דורשים ממדינת ישראל לפרסם כמה כסף היא מוציאה על עורכי דין להגנה מתביעות בבתי המשפט בארה"ב.  להלן דו"ח הבזבוזים ל 6 החודשים האחרונים של 2016. איילת שקד בזבזה לא פחות מ $700,000 להגנה מפני תביעות.

בין התביעות שבהן מדובר: האבא איתן אליהו מקליפורניה תובע את ישראל בגין מעשיו הנכלוליים של השופט נפתלי שילה שתפס את האמא והאחות שלו בנות ערובה בישראל וכתב פסק דין הזוי ומטורף שכולו נועד לסחוט את איתן אליהו.

מריגולד קולינס מתל אביב תובעת את חיים כץ, גלית מור ויגוצקי, טובה פרי ואת יצחק עמית מהעליון, באוקלהומה יען כי חטפו לה 2 ילדות למוסדות של ויצו ו- SOS.

שרון בן חיים תובע את מדינת ישראל בשתי ערכאות. באחת נתבעים דיינים של בית דין רבני מחיפה, ובראשם דניאל אדרי, ועוד רב בשם גמליאל שנשלח לניו ג'רזי ע"י מדינת ישראל כדי לאיים עליו במוות, ובמקום לאיים… חטף תביעה שהוגשה לו בפגישה. בתביעה נוספת נתבע השופט אברהם אברהם מנצרת שהגיע לניו ג'רזי לנפוש ולעשות שופינג, וחטף תביעה שנמסרה לידיו. יחד איתו נתבעת הערביה ג'מילה ג'בארין כליפא, שקבעה שאישה התובעת בישראל גבר מחו"ל, לא צריכה בכלל למסור לידיו את התביעה, ומספיק שהיא מיידעת אותו כדי לרכוש סמכות שיפוט בישראל.

איפה מוצאים את השופטים הישראלים באמריקה? הוט סאמר במלון צ'לסמור ברח' 15 בניו יורק – ממתינים לשופטים. בעבר נתבעו גם עדנה ארבל, שפרה גליק (בקליפורניה), ומיכל ברק נבו.

דפנה הקר, ידועה בדעותיה הקיצוניות ובהסתה פרועה כנגד אבות, וטיפוח סטריאוטיפים מגדריים, שימוש לרעה באצטלה אקדמית לשם יצירת מצג שווא בפני הציבור ובפני המחוקק את האבות כ"אלימים" ומאיימים.

קראו גם:

איילת שקד שילמה 700 אלף דולר שכר טרחה לעו"ד אמריקאים להגנה מתביעות הורים ואזרחים לחודשים יולי – דצמבר 2015
האב שרון בן חיים
שרון בן חיים

דיוויד וייסקופף תובע 20 מיליון דולר
דיוויד וייסקופף תובע 20 מיליון דולר

יעקב בן יששכר תובע 5 מיליון דולר על נזקים שנגרמו לבתו
יעקב בן יששכר תובע 5 מיליון דולר על נזקים שנגרמו לבתו

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.