שיטות משטרת ישראל לחקירת עדים החוקרת לילך רנן, קיללה נחקרת: "מזדיינת מלקקת חרא מתחתונים" את החקירה ניהלו איציק לוי, אשר ליזמי ולילך רנן

שיטות משטרת ישראל לחקירת עדים החוקרת לילך רנן, קיללה נחקרת: "מזדיינת מלקקת חרא מתחתונים" את החקירה ניהלו איציק לוי, אשר ליזמי ולילך רנן
שמחה כהן בת זוגו לשעבר של דניאל אמבש
Spread the love

לראשונה בישראל, נחשפות החקירות המצולמות שעברו נשות דניאל אמבש וילדיהם, חקירות מחרידות, בהם החוקרת הראשית לילך רנן צורחת בחוסר שליטה ומכה נחקרת. צפו בסרטון.

בסרטון, נחקרת האמא שמחה כהן, שהייתה אחת מ- 6 הנשים שחיו עם דניאל אמבש, הואשמה על לא עוול בכפה, כי "התעללה" בבתה הקטנה בת ה- 3 ואנסה אותה. מדובר בעלילות שווא מופרכות שנתפרו על ידי החוקרת ביחד עם משרד הרווחה, כדי להרשיע את דניאל אמבש, שניהל אורח חיים פוליאמורי שאינו מקובל על ידי המדינה. סופו של דבר, שמחה כהן נשברה במהלך החקירה, העידה עדות שקר נגד דניאל אמבש, והתיק נגדה נסגר מחוסר אשמה פלילית ובתה הושבה אליה.

החוקרים איציק לוי ואשר ליזמי, נהגו באלימות מילולית קשה כלפי שמחה כהן, כינו אותה בכינויים גסים ודוחים, כשהם נותנים דרור ליצריהם האפלים. מי היה מצליח לשרוד חקירה מזוויעה כזו? אף לא אחד. השופטים שצפו בהקלטה, חשבו שזה בסדר שהחוקרת רנן מקללת "זונה, מזדיינת" ואיפשרו את ניבולי הפה והאלימות.

שמחה כהן נכלאה בנווה תרצה במשך שנה, בתה נלקחה הקטנה נלקחה ממנה, כשהשופטים האטומים אישרו את המשך מעצרה וההתעללות בה, בלא שהיה בדל ראיה לעלילות הבדיוניות שנרקחו על ידי חוקרי משטרת ירושלים.

כך תפרו תיק שקר לדניאל אמבש, בגינו הורשע ונידון ל- 26 שנות מאסר בכלא.

הקשיבו לחקירה ולצרחות של לילך רנן: "איזה הקשר יש, להביא ילדה לחדר ולראות אותך מזדיינת שם עם מישהו אחר וצורחת… את מלקקת חרא מהתחתונים של אסא".

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.