שאדיה כיוף פק"ס פורעת חוק מעוספיה אשת ריב ומדון סכנה לגברים. מצפצפת על צווי בית משפט ורואה בהחלטות שופטים כהמלצה שאין להתייחס אליה תנ"ז 39152-05-15

שאדיה כיוף פק"ס פורעת חוק מעוספיה אשת ריב ומדון סכנה לגברים. מצפצפת על צווי בית משפט ורואה בהחלטות שופטים כהמלצה שאין להתייחס אליה תנ"ז 39152-05-15
Spread the love

סקר שנערך בפייסבוק גילה כי פקידות הסעד בעוספיה הן מהאיומות בארץ, ושאדיה כיוף, מככבת בסיפורי הבלהות. היא מעליבה גברים, משפילה אותם, שקרנית בכל רמ"ח איבריה. מתעמרת בגבר עד אפר. מי שיקבל אותה שיזהר מאוד ולא ישתף איתה פעולה. יש לדרוש פקידת סעד מעיר אחרת, או לא לשתף איתה פעולה בכלל. מדובר בפקידת סעד שעובדת בעבודה מקבילה בניגוד לחוק, ולכן אין לה זמן למלא אחר צווי בית המשפט, שכן כל עיתותיה מוקדשים לעמותה שהיא מנהלת תמורת שכר של 48,000 ש"ח בחודש.

בתיק שלפנינו, עו"ס לחוק הנוער שאדיה כיוף, מבזה באופן גורף צווים של כבוד השופטת שלי איזנברג מביהמ"ש לענייני משפחה חיפה, שהורתה לפני 5 חודשים: "יש לקבוע הסדרי ראיה לאלתר בין האב לבתו". החלטה זו, למרבה הצער, לא מולאה עד היום. שאדיה כיוף החליטה להתייחס להחלטה כאל המלצה. היא מסרבת בתוקף להפגיש את האבא עם בתו, השוהה בכפייה במשפחת אומנה, ויוצרת ניכור הורי מכוון, כדי שלא ניתן יהיה לחדש את הקשר בין האב לבתו.

לפני שבוע חגגה הילדה יום הולדת 7 שנים. האבא, שב וביקש מפקידת הסעד לפגוש את בתו ולתת לה מתנה, ואם לא לפגוש אותה, לפחות לשוחח איתה בטלפון, לומר לילדתו האהובה מזל טוב. עו"ס שאדיה כיוף מסרה לאב: "תשכח מזה. הילדה צריכה להתרגל למשפחת האומנה שכנראה תאמץ אותה, ושיחה איתך רק תבלבל אותה. נדבר בעוד חודש ואז נראה איך יתפתחו הדברים".

האבא א"א, מיוצג על ידי עו"ד יניב מויאל, ניסה לשוחח עם פקידת הסעד שאדיה כיוף, אולם זו טרקה את הטלפון ואמרה לו: "אני לא מדברת עם עורכי דין".

לבית המשפט מדווחת עו"ס שאדיה כיוף שקרים, ומסרה שהאבא ועורך דינו מויאל, כלל לא התקשרו אליה ולא פנו אליה.

עו"ד עמית לוי, שמונה כאפוטרופוס לילדה, לא דואג לזכויותיה של הקטינה, ולא טרח להפגיש את הילדה עם אביה, אליו היא מתגעגעת ומשתוקקת. הוא גם לא דיווח לבית המשפט על מצב הקטינה המנותקת מאביה 5 חודשים.

האישה שגם היא רוצה לראות ולשוחח עם בתה, נתקלה אף היא באותם שקרים של עו"ס שאדיה כיוף, שכתבה על באת כוח האם, עו"ד טלי תמרין: "העו"ד יצרה איתי קשר טלפוני ודיברה אליי בצורה פוגענית ולא מכובדת וכינתה אותי "שקרנית" וכו', לכן, ניתקתי את השיחה איתה".

הדבר היחידי שנכון במה שכתבה עו"ס שאדיה כיוף לבית המשפט, שהיא טורקת את שיחות הטלפון לעורכי הדין ולהורים האומללים שנופלים קורבן בידיה.

מדובר בעו"ס כושלת, הגורמת נזקים בלתי הפיכים לילדה ולאביה, כשהיא מונעת מהילדה באופן בלתי חוקי את הזכות לאבא נוכח בחייה. האבא הודיע, כי שוקד על הכנת תביעת נזיקין נגד עו"ס שאדיה כיוף.

להלן עמוד מס' 2 של השקרים שדיווחה עו"ס שאדיה כיוף לבית המשפט.

שאדיה כיוף תסקיר עמוד 2
שאדיה כיוף תסקיר עמוד 2
מכתב עו"ס אסנת בלס המפנה לשאדיה כיוף
מכתב עו"ס אסנת בלס המפנה לשאדיה כיוף

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.