נועם סולברג בשירות החונטה לועג לאזרחי ישראל: הוכשר נוהל סודי ששופטים המתלוננים במשטרה פטורים ממתן עדות בבית המשפט – עתירת יעקב בן יששכר בג"ץ 3094/15

Spread the love

עוד ביזיון מבית היוצר הנתעב של נועם סולברג, חונטיסט עליון. הפעם הגיעה לפתחו עתירה עם שאלה מאוד פשוטה. מדוע כאשר שופט מגיש תלונה פלילית נגד אזרח, כגון על שהפגינו נגדו או העליבו אותו, השופט פטור ממתן עדות בתיק האישי שהוא עצמו פתח. העותר יעקב בן יששכר טען שמדובר בנוהל סודי למניעת עדויות שופטים והרשעות נאשמים בהעדר מתלוננים. הפרקליטות טענה שאין נוהל סודי ושהכללים לגבי עדות שופטים מפורטים בבג"ץ יוסף: רע"א 3202/03 מדינת ישראל נ' יוסף (4.3.2004).

אלא שבג"ץ יוסף אומר שלא יקראו לשופט להעיד בתיקים שבהם הכריע כשופט בתיקים שנדונו בפניו. זה לא מתייחס לשאלה מה קורה כששופט בעצמו מתלונן, ומישהו צריך להגיע לבית המשפט להניח את התשתית העובדתית של התלונה, והשופט כאמור, פטור מהופעה. התוצאה היא הרשעה ללא עדות המתלונן. כל זה לא מפורט בבג"ץ יוסף.

השופט נועם סולברג עשה לעצמו חיים קלים וקבע שמכיוון שהנוהל סודי, העותר בן יששכר לא הוכיח קיומו של הנוהל הסודי, ולכן אפשר להמשיך לנהוג לפי הנוהל הסודי, כי הפרקליטות לא הודתה בקיומו. אחר כך פלא שאומרים על שופטים כמו נועם סולברג שהוא מושחת, מטייח ועבד נרצע של החונטה השולטת?

0001 0002 0003 0004

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.