חדשות מענגות: התפגרה אחותה של שופטת הנוער טובה פרי, עוה"ד מרים בקשט – מי שזורעת שכול במשפחות טועמת טעמו המתוק של השכול

Spread the love

לפני חודש התפגרה אחותה של שופטת הנוער טובה פרי, עו"ד מרים בקשט ז"ל.  שופטת נוער זו טובה פרי זורעת שכול בכל תיק נוער שמגיע אליה. היא מנתקת ילדים מהוריהם מבלי למצמץ ומבלי להניד עפעף. טובה פרי מאמינה בכל מאודה ששכול זה דבר טוב ושניתוק ילדים ממשפחותיהם זה דבר שיקומי, בריא ופוזיטיבי.  אם כן כעת בפרוס 45 יום להתפגרותה של האחות, טובה פרי טועמת את טעמו המתוק של השכול. כן היא איבדה אחות, אבל זה כיף, זה בריא זה משחרר, וכמובן… מאוד שיקומי.  

כעת לא נותר לטובה פרי אלא לבקש לעשות אבחונים כדי להעריך האם לטובת המנוחה השכול הגיע מוקדם מידי או ממש בזמן. נקווה שתגיע אל טובה פרי פקידת סעד לענייני ניחום אבלים כדי להדריך אותה אילו טיפולים פסיכו-תרפויטים היא זקוקה להם כעת.

מי כמו טובה פרי שבקלי קלות מזלזלת בחיי משפחה, יכולה להתנתק רגשית ממותה של אחותה ולצאת לשמוח ולעלוז? משפחה מבחינתה זה מטרד. זה זבל. אחותה הייתה לה למטרד, לזבל. כמו שעל הילדים אותם טובה פרי שולחת למחנות ההשמדה של משרד הרווחה היא אומרת שהם בידיים טובות, הרווחה, כך גם אנו אומרים על אחותה שהיא בידיים טובות, ידי שמיים, שעדיפים כמובן על חיים עם אחות שכמוה על כדור הארץ.

יש לא מעט הורים שבקריאת ההודעה המענגת שלפנינו יצאו לשמוח ולעלוז. עו"ד בקשט ליפשיץ מרים הייתה עו"ד לדיני משפחה. יש יותר מידי כאלה. אז עכשיו יש אחת פחות.

בתמונה השופטת העליזה טובה פרי: "שכול משפחתי זה מאוד שיקומי".

טובה פרי פקידת סעד עם גלימת שופטת נוער
טובה פרי פקידת סעד עם גלימת שופטת נוער

ג'וליה טל

3 thoughts on “חדשות מענגות: התפגרה אחותה של שופטת הנוער טובה פרי, עוה"ד מרים בקשט – מי שזורעת שכול במשפחות טועמת טעמו המתוק של השכול

  1. תגובה אכזרית ודוחה. התוקפנות וחוסר השליטה העצמית של הכותב מטריד ומפחיד
    תגובת המערכת: אז שווי לעצמך, מה מרגישים הורים שטובה פרי חטפה מהם את הילדים ושלחה אותם לאימוץ סגור לשארית חייהם, או הורים שנאלצים לראות את הילדים שלהם נשלחים למוסדות פסיכיאטריים שם הם מולעטים בסמים פסיכיאטריים בעל כורחם וללא צורך, או אשפוזים כפויים, או אומנות חסויות שם הילדים שלהם עוברים מעשי אונס, מעשי סדום וזוועה, ואין מושיע. זו האכזריות האמיתית של השופטת הנאלחת הזו. כל אחד מקבל מה שמגיע לו. ובאשר לתגובתך: מי שמרחם על אכזרים, סופו שמתאכזר אל מסכנים.

  2. גועל נפש של כתבה. תת רמה שרק מוכיחה שלכותבת ולבנות מינה אין שום יכולת לגדל ילדים או לנהל משפחה ולכן חובה על המדינה או לעקר אותן או להוציא את הילדים מחזקתן – ויפה שעה אחת קודם.
    הכותבת מוכיחה בכל מילה ומילה שהשופטת צדקה וכך גם הרשויות. כל שרלילה שעושה ילדים עדיין לא הופכת לאימא – במיוחד החד הוריות, שמנצלות את המדינה ואת האזרחים לגידול ילדים (שחיים בלאו הכי בעוני מחפיר ובלי חינוך).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.