הפסיכיאטרית אלה בלאו סוסנוסקי כתבה חוות דעת שקרית על טראומות של מתלוננת אונס – השופטת דליה גנות קבעה שאלה בלאו סוסנוסקי שקרנית ת"א 4057-05-10

הפסיכיאטרית אלה בלאו סוסנוסקי כתבה חוות דעת שקרית על טראומות של מתלוננת אונס – השופטת דליה גנות קבעה שאלה בלאו סוסנוסקי שקרנית ת"א 4057-05-10
Spread the love

עוד ממעלליה של הפסיכיאטרית אלה בלאו סוסנוסקי. הפעם במסגרת תביעת האונס שהוגשה ע"י 4 לקוחות של רוני אלוני סדובניק נגד עו"ד אורי דניאל, והסתיימה בפיצויים לטובת אורי דניאל בסך של כמעט מיליון וחצי ש"ח. אחת ממתלוננות השווא, הצטיידה בחוות דעת שקרית של אלה בלאו סוסנוסקי, שהעלימה פרטים, והתגלתה כנוכלת מקצועית.

ראו למשל מה כתבה עליה השופטת דליה גנות בתיק אונס מדומה שהיה עלילת שווא. המתלוננת בדתה סיפורי אונס מן היקב ומן הגורן נגד עו"ד אורי דניאל. הוא טען שהוא היה פעיל בכת שנקראה "המדרשה לפילוסופיה מעשית" שדגלה במין חופשי, וסגדה למנהיגה בשם ריקי שחם רביצקי, שעברה לצרפת אחרי שעו"ד אורי דניאל עיקל את נכסיה בארץ. אורי דניאל תבע כספי שכר טרחה, ושחם רביצקי ארגנה לו תלונת שווא על אונס. אחת המתלוננות הצטיידה בחוות דעת של אלה בלאו סוסנוסקי.

השופטת דליה גנות קבעה מפורשות שזו חוות דעת שקרית. דליה גנות קבעה שאלה בלאו סוסנוסקי פשוט מלבישה על כל לקוחה תבנית של מילים מקצועיות שהלקוחה במצב של הדחקה, שהיא מפחדת, שעברה טראומה, וכל זה תוך שימוש במילים נבובות שאין מאחוריהם כל הסברים. כמו כן סוסנוסקי מעלימה נתונים, למשל שאותה מתלוננת התחילה ללמוד אמנויות לחימה ואף קצצה את שערה כדי לא להיראות נשית, וכל זה בזמן שהיא טוענת שהיא שכחה את מעשי האונס והדחיקה אותם.

בזמן שהמתלוננת טענה שהיא שכחה את האירועים, ובלאו סוסנוסקי תמכה בטענה זו, במשטרה היא טענה שהיא האשימה את עצמה בגלל האונס. אם האשימה את עצמה, איך יכלה לעשות את זה כשהיא במצב של שכחה והדחקה? בלאו סוסנוסקי אמרה שזה ייתכן כי "מדובר באמנזיה דיסוציאטיבית". אבל מומחית אחרת עירית אוריין הסבירה שזו "תופעה נדירה המאפיינת בוגרים שסבלו טראומה מינית בילדותם". המתלוננת לא הייתה קטינה כך שהיא לא יכלה לסבול מ"אמנזיה דיסוציאטיבית". מדובר באבחנה שקרית נוספת של אלה בלאו סוסנוסקי. השופטת כתבה שהיא לא מאמינה לאף מילה של אלה בלאו סוסנוסקי, והיא מאמינה דווקא למומחית ההגנה עירית אוריין "פי אלף מונים".

בעמ' 51 לפסק הדין כותבת השופטת דליה גנות על חוות דעתה של אלה בלאו סוסנוסקי שהיא מבוססת על אמירות ואינפורמציות הזויים ושקריים, כך שלמעשה כל האבחונים של בלאו סוסנוסקי שהמתלוננת סובלת מטראומה עקב אונס, היו אבחוני שווא, ולמעשה העידו על אי היכולת שלה להבדיל בין תלונת אמת ושקר. מכיוון שאלה בלאו סוסנוסקי ידועה כיקירת הכיס של המשלם, היו לה מניעים טובים לכתוב חוות דעת שקרית לחלוטין על הלקוחה.

שימו לב שהשופט דליה גנות לא התביישה לומר שהמתלוננת הייתה בטוחה לגבי יחסי המין שקיימה עם אורי דניאל שזו "תפישה רעיונית שזה רק זיון" (עמ' 50 לפסק הדין שורות 32-33), זאת בעוד אלה בלאו סוסנוסקי כתבה שכאשר המתלוננת התפשטה מיוזמתה כדי לפתות אותו "זה היה אקט קיצוני המעיד על מצבה הנפשי הקשה". דליה גנות קבעה שזה שטויות במיץ עגבניות.

המתלוננת תשלם לאורי דניאל פיצויים בסך 250,000 ש"ח ועוד 20% הוצאות עורכי דין.

באיזה קלות יכולות מתלוננות אונס להמציא אונס שבכלל לא קרה. באיזו קלות הן יכולות לעבוד על פסיכיאטרים ומטופלים, ובאיזו קלות מוכנים המטפלים להאמין להם.

מה שמצער הוא שבדין הישראלי, כאשר מתלוננת שווא מצליחה לשכנע מטפלת כמו אלה בלאו סוסנוסקי שהיא קורבן אונס, אז כל הסיפורים שהיא מספרת למטפלת, נהפכים חיזוק לעובדה שהיא נאנסה, גם אם היא לא נאנסה, וכך קל מאוד להרשיע חפים מפשע.  מזל גדול היה לאורי דניאל שהצליח להימלט מפסק דין של פיצויים אזרחיים לאונס, כי השופטת דליה גנות הצליחה לראות שמדובר באוסף שקרים:

ססונובסקי פרצה לתודעה כמי שמונתה ע"י השופט יעקב כהן להכריע במסוגלות הורית בתיק ההגירה של אשתו של אלי דניאל, שביקשה להגר לאנגליה עם 2 ילדיו, ומרגע שהיגרה נעלמה וברחה לדרום אפריקה, והוא הפך אב שכול.  יעקב כהן (ראשלצ) מאשר הגירה לאנגליה על בסיס שקריה המתועבים ….

אורי-דניאל-ריקי-שחם-פסק-דין-דליה-גנות

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.