פשעי סחר בילדים: ביבי נתניהו נתן הוראה לקחת לאמא דניאלה הרשאג את האוהל בלילה הכי קפוא בשנה

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p3VHfi-LR

הקרב של דניאלה הרשאג, אמא של דייגו גבריאל, מטפס לשיאים חדשים של בריונות ממסדית, אטימות ואכזריות כלפי אמא בהיריון הנאבקת להשיב את בנה אליה.

יודגש, המאבק של דניאלה חוקי ולגיטימי. האם שובתת חצי שנה, מול ביתו של ראש הממשלה בירושלים, דורשת לקבל חזרה את בנה דייגו גבריאל, שנחטף על ידי משרד הרווחה לפני שנתיים, שלא כדין ומסומם במוסד רננים. ברשויות הרווחה שכחו שלילד יש אמא ומקומו לגדול בבית אימו, ולא במוסד שם הילד מסומם במקום לתת לו אהבת אם לה הוא זקוק. מצבו הפיזי והנפשי של דייגו גבריאל, הולך ומרע. מילד בריא, מלא שמחת חיים, הוא הפך לילד מדוכא, שלוקח כדורים פסיכיאטריים, שיערות ראשו נגזזו, וכל בקשותיה של האם להחזירו אליה, עולות בתוהו.

מי שאחראית על הפשע הנוראי הזה, זו השופטת טובה פרי, הידועה באטימותה והיותה חותמת גומי של הרווחה. יש לזכור, טובה פרי ניסתה להתאבד, כשהייתה בת 23 שנים, כשקפצה מקומה רביעית מביתה בתל-אביב. היא לא נפטרה, אלא הייתה במשך שנה שלמה בשיקום, ואח"כ הוריה מימנו לה לימודי עריכת דין, ומשם הדרך לשיפוט אנטי אזרחים, הייתה קצרה מאוד. טובה פרי, לא מקשיבה להורים ומתעלמת לחלוטין מבקשות שמוגשים לה. כל ערעור שמוגש נגד החלטות ופסקי הדין שלה, כשהוא מגיע לשופט שאול שוחט במחוזי, הערעור מתקבל. למרות זאת, הנהלת בתי המשפט לא טרחה להפריש את השופטת המזיקה הזו ללא פנסיה. רק נזקים היא גורמת.

שלשום, בלילה הכי קר שהיה מאז תחילת החורף, הגיעו פקחי עיריית ירושלים, בשעות הערב המאוחרות, כדי לגנוב שוב פעם לדניאלה הרשאג את האוהל, ולהשאיר אותה לקפוא למוות על המדרכה מול ביתו של בנימין נתניהו, תוך שהשוטרים האכזריים מאיימים על האמא האמיצה "אנחנו יכולים לעצור אותך אבל לא נעשה זאת". באמת חבל, כי לו היו השוטרים מביאים את דניאלה בפני שופט, הוא היה נותן הוראה חד משמעית להשיב לה את האוהל שלה לאלתר, והיה קובע כי המאבק שלה חוקי ולגיטימי.

לקריאת הכתבה ששודרה בערוץ 2, הקליקו בקישור כאן:

עזרי עמרם, ערוץ 2, http://reshet.tv/News_n/heb/news/Domestic/internal/articlenews,202286

נותרו לישון על מזרנים ברחוב – בלילה הכי קר בשנה

דניאלה הרסאג' ובעלה נמצאים כבר חודשים במאהל מול בית ראש הממשלה – במחאה על הוצאת בנה של דניאלה מחזקתה על ידי רשויות הרווחה. אלא שדווקא אתמול, בלילה הכי קר בשנה כשהטמפרטורות בירושלים היו קרובות לאפס, המאהל פורק: "חשבתי שבגלל הקור יניחו לנו".

אוהל המחאה פונה בלילה הקר ביותר בשנה: דניאלה הרסאג' נמצאת מחוץ לבית ראש הממשלה כבר כמעט חצי שנה – 171 יום – זאת במחאה על הוצאת בנה מחזקתה. דווקא הלילה (רביעי), כשהטמפרטורה בבירה הייתה קרובה מאוד לאפס, החליטו פקחי עיריית ירושלים להחרים לה ולבעלה את האוהל בו ישנו.

"חשבתי שבגלל הקור, הם יניחו לנו הפעם", מספרת הרסאג', "יכולתי להיות בבית שלי בתל אביב מול הטלוויזיה, אבל בחרתי להיות כאן ולהילחם על הילד שלי. אנחנו במשטר דמוקרטי ומותר לי למחות, אני לא אפסיק בגלל הביריונות הזו. אני בהריון בחודש רביעי עם תאומים וחשבתי שיתחשבו בנו, אבל לא היה להם אכפת, הם טענו שזה בסמכותם". לאחר שיחה קצרה, הפקחים פירקו את האוהל ואת שארית הלילה העבירו הרסאג' ובן זוגה בשקי שינה על הרצפה.

"מנסים להתיש אותנו, המחאה לא נעימה להם"

העירייה מכירה היטב את מחאתה של הרסאג'. היא נמצאת שם החל מחודש אוגוסט במחאה על הוצאת בנה מחזקתה לפני כשנתיים על ידי שירותי הרווחה, והנושא עדיין נמצא בערכאות משפטיות. לאחר שמיצתה כמעט את כל האפשרויות שלה, החליטה להקים מאהל מחאה מול ביתו של ראש הממשלה ולזעוק את זעקתה. מעת לעת מצטרפים אליה הורים נוספים הנקלעים למצב דומה.

"התעוררתי כולי מכוסה בקרחון", אומרת הרסאג' הבוקר אחרי הלילה הסוער שעבר על ירושלים. "הם מנסים להתיש אותנו, המחאה לא נעימה להם בעין, זה מובן. אתמול אפילו הציעו לנו מלונית, אבל יש באזור שכנים שמכירים אותנו ומציעים לנו בכל ערב את ביתם. יש משמעות להיותנו כאן, כל מה שביקשנו זה להישאר עם האוהל".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: חשוב לציין כי אין כל מניעה לקיים הפגנה מול בית ראש הממשלה בכל שעות היום. עם זאת לא ניתן להפוך את המרחב הציבורי למקום מגורים ולבנות מאהל לשינה החוסם את המעבר, אלא הצבת הצללה/גזיבו בלבד ללא לינה וללא שהייה בשישי מכניסת השבת ועד מוצאי שבת . הנוהל חל על כל המבקשים להפגין במקום ללא קשר לנושא ההפגנה או זהות המפגינים וקיימת אפשרות לקבלת אישור להארכת תקופת ההפגנה".

תגובת המערכת: כפי שתוכלו לראות בכל התמונות של דניאלה הרשאג, האוהל שלה לא חוסם שום מעבר. האוהל שלה מוצב חצי שנה מול בית ראש הממשלה, וכל יום – יומיים, העירייה גונבת את האוהל והציוד של דניאלה, ותורמים אדיבים מנפקים לה אוהל חדש. דניאלה לא מפריעה לאיש. מה שמפריע לעירייה זה חשיפת הפשעים של חטיפת ילדים סיטונאית מהוריהם לצורך אכלוס מוסדות הרווחה המופרטים ותעשיית האימוץ המשגשגת.

התמונות מעמוד הפייסבוק של דניאלה הרשאג https://www.facebook.com/daniela.herszage?fref=ts

דניאלה הרשאג ושלטי המחאה דניאלה הרשאג לא בלי בני דניאלה הרשאג צולם ביום

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.