מחריד: עו"ד שחר שוורץ היכה מכות רצח עובדת סיעודית שטיפלה באביו איוליה בולאה וסירב לשלם לה את שכרה. כשתבעה אותו הכפיש אותה: אלכוהוליסטית וגנבה והעליל נגד עו"ד גיא ברנד סע"ש 28588-09-15 איוליה בולאה נגד שאול שוורץ ועו"ד שחר שוורץ

מחריד: עו"ד שחר שוורץ היכה מכות רצח עובדת סיעודית שטיפלה באביו איוליה בולאה וסירב לשלם לה את שכרה. כשתבעה אותו הכפיש אותה: אלכוהוליסטית וגנבה והעליל נגד עו"ד גיא ברנד סע"ש 28588-09-15 איוליה בולאה נגד שאול שוורץ ועו"ד שחר שוורץ
עו"ד שחר שוורץ היכה מכות רצח עובדת סיעודית שטיפלה באביו
Spread the love

שחר שוורץ תקף באלימות עובדת סיעודית מרומניה, שטיפלה במסירות באביו. העובדת נזקקה לטיפול רפואי בבית חולים, ממנו עולה כי נגרמו לה חבלות בכתף ובחלקים שונים בגופה ושחר שוורץ קרע את חולצתה. מדובר באישה קשת יום בת 54 שנים, המתפרנסת בדוחק מעבודות סיעוד וניקיון. אישה צנועת מראה שנפלה קורבן להתעללות מחרידה מצד עו"ד שחר שוורץ ואחותו אורנה בן דוד.

איוליה בולאה, עובדת סיעודית מרומניה תובעת את עו"ד שחר שוורץ ואת אביו שאול שוורץ בסך 46,2014 ש"ח שכר עבודה המורכב מפיצויי פיטורין וחלף הפרשות לקרן פנסיה, באמצעות עו"ד גיא ברנד, מטעם "קו לעובד".

כתב התביעה מפרט: התובעת אזרחית מולדובה, ילידת שנת 1961, טיפלה בשאול שוורץ, קשיש חולה כליות ולב עם דימנציה ו/או אלצהיימר ולמיטב ידיעתה של התובעת, יתכן כי הוא פסול דין ומונה לו אפוטרופוס מטעם המדינה. עו"ד שחר שוורץ היה אחראי על התשלומים המגיעים לתובעת ושילם בפועל את משכורתה, מלבד משכורת חודש 1/2015, והוא זה שקבע את תנאי העסקתה ונעזר בזוגתו דורינה דוברת השפה הרומנית.

שחר שוורץ פיטר את התובעת והצהיר בבית משפט שלום בעת שביקש להוציא נגדה צו הטרדה מאיימת ואמר את הדברים לפרוטוקול: "פיטרנו את המשיבה לפני שבוע. רצינו פעם אחת שהיא תבוא לבית חולים אך לא הסכימה. הצענו למטפלת פיצוי פי שלוש והיא סירבה. אבי בדימנציה הרבה שנים". בהמשך הצהיר בפרוטוקול: "אנו נדאג לשלם לגברת את כל הכספים שצריכים לשלם לה על פי חוק".

עד כאן כתב התביעה, ובהמשך ישנה תמונה של איוליה, צילום מתוך הדרכון שלה, שם רואים אישה מבוגרת וצנועה. לכתב התביעה צירפה התובעת פרוטוקול צו הטרדה מאיימת שהוציא שחר שוורץ נגד איוליה במעמד צד אחד, בפני השופטת שלהבת קמיר-וייס. מבלי למצמץ או לקיים דיון במעמד הצדדים, הוציאה השופטת מיידית צו הטרדה מאיימת, על סמך השקרים אותם סיפר לה שחר שוורץ, בלא שהוא מציג בדל סימוכין להבליו.

עוד מצרפת התובעת את תמונותיה לאחר תקיפתה על ידי עו"ד שחר שוורץ. תמונות מזעזעות.

בכתב הגנה, שהגיש שחר שוורץ ביחד עם אחותו, מתברר, כי הוא מסוכסך עם אחותו ואין לו קשר איתה. גם אחותו עשויה מאותם חומרים גרועים כמו שחרא: שקרנית, רמאית, בודה דברים ממוחה הקודח ונוכלת נכלולית. כתב ההגנה מטעם האחים מחריד לקריאה. עו"ד שחר שוורץ לא בחל בערימת שקרים כנגד העובדת הזרה. שוורץ ואחותו הציגו את איוליה כזונה, הולכת עירומה בבית, מוכרת את גופה, גנבה ושיכורה, אלימה שהתעללה באביהם הקשיש. כדי להצדיק את השקרים של שחר שוורץ, פיברק שוורץ דוח חקירה בלתי אמין בעליל בעזרת חברו מכון "פרג'ון חקירות". פשוט משלמים ומקבלים את מה שמזמינים. חוות הדעת חסרת האמינות הכתובה באופן ירוד עם שגיאות כתיב למכביר, מתבססת על "התרשמנו", "חשנו", וכו'. כמובן שחוות דעת זו, כלל אינה קשורה לתביעה הנטענת והנדרשת: תשלום פיצויי פיטורין המגיעים לכל עובד במדינת ישראל כחוק. שחר שוורץ עושה כל מאמץ לא לשלם את שהוא חייב בדין.

איוליה שלא ידעה שמבוצעת נגדה חקירה, אם בכלל בוצעה, נכתב נגדה בחוות דעת מופרכת: "היא ניגשת ל"מאפיית המשפחה" ברח' ויצמן 93 טל' 09-7688001 ובבדיקה המקום מצולם. להפתענו היא מילתה שקית עם כ 10 לחמניות ולאחר תרגילי הימלטות יצאה מהחנות ולא שילמה".

מישהו יכול להאמין לכתוב? והדוח ממשיך ומתאר גוזמאות חסרות בסיס, נעדרות סרט צילום או בדל ראיה. הבלים ודברי בלע, שלו הייתה איוליה, דוברת השפה העברית, הייתה תובעת דיבה ולשון הרע את "חקירות פרג'ון" וזוכה.

במכתב התראה שהוציא שחר שוורץ, מתוך כתב ההגנה שלו "נספח ב'", אנו למדים כי ב- 27/3/14 דיווח שוורץ לחברת הסיעוד: "ברור לכל ובעיקר לכם שמר שורץ תלוי בה ושהוא ביוזמתו גם אם תרביץ ותתעלל בו לא יפטר אותה". מדוע לא העלה אז שחר שוורץ טענות על גניבה, אלימות, התעללות נגד איוליה, והטענות הללו באו לעולם בעת שהיא דרשה את שמגיע לה בזכות, פיצויי פיטורין כדין. שחר שוורץ יודע גם יודע, כי איוליה עבדה במסירות בעבודתה, והוא חייב ויחוייב לשלם לה את שמגיע לה כדין.

שחר שוורץ לא בחל בהכפשות נגד עו"ד גיא ברנד, הממלא את תפקידו נאמנה מטעם "קו לעובד", המבצע מלאכת קודש ממש, ומסייע למטפלת שאינה דוברת את השפה העברית. שימו לב לסגנון האלים והמטריד של שחר שוורץ בתגובה לבקשה שהגיש עו"ד גיא ברנד, הדורש כי ימחוק את ההכפשות שכתב נגד איוליה בכתב ההגנה שלו. מזעזע.

השופט תומר סילורה פסק, כי הדברים יידונו במהלך הדיון. זו אחת הבעיות הקריטיות ביותר כאשר שופט מתעלם מפרובוקציות של עו"ד שחר שוורץ, לא נוקט יד קשה במעליל שווא, והופך את העובדת הזרה בשר תותחים לבהמה שוורץ.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.