עו"ד שחר שוורץ מייצג נשים וסופג ביקורת נוקבת מהשופט יהורם שקד על התנסחותו, מילים לא נאותות וביטויים פוגעניים והדריך אישה להסתיר מאות אלפי שקלים שקיבלה

עו"ד שחר שוורץ מייצג נשים וסופג ביקורת נוקבת מהשופט יהורם שקד על התנסחותו, מילים לא נאותות וביטויים פוגעניים והדריך אישה להסתיר מאות אלפי שקלים שקיבלה
עו"ד שחר שוורץ מתנהל בשפת ביבים
Spread the love

החלטה מתיק תמ"ש של אבא מלמדת אותנו הרבה מאוד על הדרך שבה גובות נשים מזונות בהוצאה לפועל, ועל הדרך שעורכי הדין שלהן מרמים את ההוצאה לפועל, מסתירים תקבולים, מסלפים את מהות החיובים (למשל חיובי רכוש מושחלים כחיובי מזונות, ומגישים "הגדלות קרן בלתי פוסקות, ללא אסמכתאות, שאותן הגבר חייב לשלם, ומעקלים לו כל דבר שיש לו, ורק הרבה חודשים או שנים לאחר מכן, אולי, מקיימים דיון הוכחות בשאלה האם הגדלות הקרן היו מוצדקות). רשמי ההוצל"פ מקבלים את הבקשות של הנשים האלה כתורה מסיני ומורים "כמבוקש" כמעט על כל דבר שהאישה מבקשת, ללא סימוכין וללא אסמכתאות, כי זה פשוט לא מעניין אותם מה הגבר אומר להגנתו.

ואת המצב הזה מנצלים עורכי הדין של הנשים הגרושות. אחד מהם שנתפס בקלקלתו ע"י השופט יהורם שקד הוא העו"ד שחר שוורץ. הייתה לו החוצפה לטעון שרשמת ההוצל"פ טעתה בכך שלא האמינה למרשתו, גם כשמרשתו הודתה שקיבלה תשלומים, ולא רק שלא דיווחה עליהם, היא גם דרשה שישולמו פעם נוספת. לשכת עורכי הדין כמובן מעודדת את כל זה, כי מה שמפרנס עורכי דין, הוא אינטרס של הלשכה.

וכה אמר יהורם שקד על עו"ד שחר שוורץ: "כבר בפתח הדיון, מבקש אני להביע מורת רוחי מדרך התנסחותה של האשה בערעור, כפי שבאה לידי ביטוי בציטוט המובא בסעיף 7(ג) לעיל. בית המשפט רואה בחומרה שימוש במילים לא נאותות ובביטויים פוגעניים המופנים כנגד גוף המחליט (כב' הרשמת) ולא כנגד גוף ההחלטה. בעניין זה, אשוב ואחזור על מושכלות ראשונים כי בין שימוש בשפה לא נאותה לבין ייצוג לקוח אין מן המשותף, וההיפך הוא הנכון, ומצאתי לנכון לפתוח את דיוני בהתייחסות לנושא זה, בתקווה כי דבר זה לא יישנה".

בסעיף 7 ג' ציטט שקד את דבריו של שחר שוורץ: "הרשמת [קרן גיל בהוצל"פ] הפגינה קוצר רוח והתייחסות לגלגנית כלפי המערערת, תוך שהיא קוטעת את דבריה ונוהגת כלפיה בלגלוג… כבוד הרשמת נהגה למן תחילת הדיון כמי שפיצחה "חידה בלשית"… היחס המזלזל של כב' הרשמת התבטא גם בתגובתה לדברים…".

לגופו של עניין מצא יהורם שקד שעו"ד שחר שוורץ הכין למרשתו תשובות מראש: "הרשמת לא נתנה אמון בעדות האשה וקבעה כי תשובותיה הוכנו "מבעוד מועד"". אבל גרוע מכך, האדון שחר שוורץ הכין עבור מרשתו הגנה בהוצל"פ וערעור לבית המשפט למשפחה שכולו מבוסס על שקרים ששויים מאות אלפי שקלים. רק בשימוע בהוצל"פ התברר שהאישה, בחסותו והדרכתו המלאה של שחר שוורץ, הסתירה קבלת מאות אלפי שקלים שאותם היא דרשה בהוצל"פ שהגבר ישלם, ו"ביצעה הגדלות חוב שלא כדין, בין היתר, בגין הוצאות שהאשה כלל איננה זכאית להן בהתאם לפסק הדין. נקבע, כי האשה איננה זכאית להוצאות בגין תשלומי אינטרנט, באשר אלו לא נקבעו בפסק הדין (סעיף 12 להחלטה)". ובנוסף: הוא הגיש "עשרות בקשות להגדלת קרן החוב בתיק מבלי לצרף אסמכתא בדבר תשלומן בפועל. [ו]לפיכך, יש להורות על הפחתות קרן (כ 48 הפחתות קרן שונות)"!!!! אם זה לא מספיק: "האשה עתרה בבקשות כפולות להגדלת קרן בגין אותם סכומים שהוגדלו זה מכבר לבקשתה. לפיכך, התקבלה בקשת ביחס ל- 12 סכומים שפורטו בהחלטה (סעיף 14 להחלטה)".

שווי השקרים שעו"ד שחר שוורץ ניסה להוציא במרמה מהגבר הוא כמעט חצי מיליון ש"ח. מצער במיוחד שכל הסיפור הזה נסחב שנתיים של עינויי הוצל"פ לגבר. לא פלא שנאמר שהוצל"פ בישראל מתפקד בתפקיד ההוצאה למוות, ועורכי הדין בתפקיד התליינים הראשיים.

ומה מספר שחר שוורץ על עצמו? "מוסמך בגישור ובגישור משפחתי על ידי המכון להשתלמות עורכי דין בלשכת עורכי הדין". מי שמאמין לסיפורי הסבתא האלה, שיבושם לו. נזכיר שמדובר בעו"ד עם בעיות בויסות עצבים והראיה בתמונה מטה. מישהו צריך לספוג את העצבים שלו והם בדרך כלל הגברים, קורבנות של הנשים שהוא מייצג. הייתם שוכרים את המטורף הזה?

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.