עו"ד שחר שוורץ גבה 12,000 ש"ח לחצי שעת יעוץ מגבר שהגיע למשרדו והוחתם על הסכם שכר טרחה כשיום למחרת הודיע הגבר שהוא חוזר בו ולא מתגרש. שחר שוורץ פתח נגד הגבר תיק הוצל"פ 522525-04-15

עו"ד שחר שוורץ גבה 12,000 ש"ח לחצי שעת יעוץ מגבר שהגיע למשרדו והוחתם על הסכם שכר טרחה כשיום למחרת הודיע הגבר שהוא חוזר בו ולא מתגרש. שחר שוורץ פתח נגד הגבר תיק הוצל"פ 522525-04-15
עו"ד שחר שוורץ גבה 12,000 ש"ח לחצי שעת יעוץ מגבר
Spread the love

מיכל שכנר רשמת הוצל"פ קבעה ששחר שוורץ ימשיך בהליכי גבייה של 12,000 ש"ח לחצי שעת יעוץ.

העו"ד הנאלח מנצל מצוקתם של זוגות גרושים וגובה 12,000 ש"ח לחצי שעת ייעוץ. אבא אשר הגיע אל שחר שוורץ לפגישת ייעוץ הוחתם על ידו על הסכם שכר טרחה אחרי 30 דקות יעוץ. האבא חזר לאשתו והם החליטו לא לתגרש. משהודיע האבא לשחר שוורץ שהוא לא מתגרש, הזדרז שחר שוורץ להפעיל את ההוצאה לפועל נגדו.

מה שמדהים הוא שרשמת ההוצל"פ מיכל שכנר חסרת כל הבנה בדיני חוזים, ושללה את הטענה ששחר שוורץ לא נתן תמורה לשכר הטרחה. היא העבירה את התביעה שהוגשה בהוצל"פ לבית המשפט, אבל קבעה שלא הוכח בפניה שהקיימו התנאים לעיכוב הגבייה, למרות שהניירות זועקים כי מדובר בכשלון תמורה, וברור שהיה צריך לעכב את הגבייה.

לא ברור מאיזה מכללה ללימודי משפטים הגיעה רשמת ההוצל"פ הזו, אם היא חושבת שניתן לגבות מאזרחים כסף ישר בהוצל"פ, גם אם לא התקיים דיון בבית משפט. ככה מתנהגות בהמות ברוטליות ולא זרועות של הרשות השיפוטית. מיכל שכנר ממיטה קלון על מוסד ההוצל"פ ויש לקוות שבזה תיעצר הקריירה השיפוטית שלה. בטוח היא קיבלה ציון נכשל בדיני חוזים.  נראה שמיכל שכנר למדה יחד עם שחר שוורץ בבית הספר של צ'אושסקו ברומניה הקומוניסטית, אחרת לא ברור מדוע היא מתעללת באזרחים. הבורות של מיכל שכנר מדהימה.

לגופו של עניין, מי ירצה לשכור את שירותי שחר שוורץ, אם כל פגישה אצלו נגמרת בהוצאה לפועל, בתלונות במשטרה ובלשכת עורכי הדין? 

ככה שחר שוורץ חושב לקדם את המוניטין שלו? רצה 12,000 ש"ח עבור 30 דקות, ורשמת ההוצל"פ מיכל שכנר סייעה לו, אבל המידע עכשיו בנחלת הציבור. ישפוט הציבור ויחליט אם זה עורך דין שאפשר לעבוד איתו.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.