עו"ד שחר שוורץ בדה תלונה מופרכת נגד עורכת דין מוערכת. ועדת האתיקה קבעה: "טענת עו"ד שחר שוורץ נעדרת תשתית ראייתית"

עו"ד שחר שוורץ בדה תלונה מופרכת נגד עורכת דין מוערכת. ועדת האתיקה קבעה: "טענת עו"ד שחר שוורץ נעדרת תשתית ראייתית"
עו"ד שחר שוורץ בדה תלונה מופרכת נגד עורכת דין מוערכת
Spread the love

כל מי שנתקל בעו"ד שחר שוורץ יודע להגיד שמדובר במופרע וכפי הנראה לוקה בנפשו. אנו כותבים דברים אלו בביטחה ומתוך דאגה כנה לבריאותו הנפשית של שוורץ. עורכי הדין איתם שוחחנו על שוורץ אמרו שהם לא רוצים להתעסק איתו. אחד אמר: "עזבי אותי מהמשוגע הזה. פסיכי לגמרי. אי אפשר לצאת ממנו. הוא שולח מבול הודעות סמס מטרידות וסדרת טלפונים שנמשכת עד לפנות בוקר". עו"ד אחר אמר: "האיש מסובב על כל הראש".

שחר שוורץ תובע סדרתי של תביעות סרק נגד אזרחים אומללים שנקרו בדרכו, כולל תביעות מופרכות של הטרדה מאיימת שלא הייתה ולא נבראה. הוא מטריד שופטים, מתבטא נגדם בלשון מעליבה כולל התייחסות מבזה למיניותם (ראו בקישורים מטה בעניין השופט יחזקאל אליהו), מטריד עורכי דין וחמור מכל, מגיש נגד עורכי דין תלונות שקריות לוועדת האתיקה מתוך מטרה אחת: להציק ולהטריד את הנילון ללא הפוגה. הנ"ל הגיש תלונות נגד עוה"ד יערה רשף, יניב מויאל, אחז אגם ועוד.

טרם ניגע בתלונה שהגיש ונדחתה כמובן, נציין כי ראוי להציץ ברשת האינטרנט על שמו של עו"ד שוורץ, שכשמו כן הוא: שחור. הנזקים שהוא מחולל לאנשים שאפילו לא מכירים אותו, בלתי ייאמנו. ולעניינו: עורכת דין יערה רשף, מומחית בפלילים, היא בין אלו שנתקלו, לצערה הרב, בפיגוע שחר שוורץ. חיידק מכוער מציק כמו יבחוש ואין ספריי לבער את הנגע. מכה.

הפיגוע שוורץ, הגיש נגד עורכת הדין המוערכת יערה רשף, תלונה שקרית ומופרכת בלשכת עורכי הדין, שם הוא טען נגדה ב- 38 עמודים עמוסי דברי בלע ולשון הרע כזבים מן היקב ועד הגורן.

סופו של דבר, רכזת ועדת האתיקה דחתה מכל וכל את תלונתו  על הסף בעמוד אחד. מתשובותיה של עו"ד קרסוצקי-יחזקאל רכזת ועדת האתיקה, ניתן להבין את הקטנוניות של שוורץ המעיק, וכפי שתוכלו לראות הוא הגיש במקביל גם תלונה נגד עו"ד אחז אגם. אנו נביא את הדברים כלשונם:

"1. בהתייחס לטענתך, כי עו"ד רשף יערה התבטאה באופן שאינו ראוי נשיבך, כי ועדת האתיקה לא מצאה בדבריה ובהתבטאויותיה של עו"ד רשף יערה התבטאויות אשר עולות כדי עבירה אתית.

2. בהתייחס לטענת, כי עו"ד רשף יערה לא שלחה לך מכתב התראה בטרם הגישה נגדך תביעה נשיבך, כי עו"ד רשף יערה היתה מיוצגת בזמנים הרלוונטיים ע"י עו"ד אחז אגם, אשר הגשת נגדו תלונה בעניין.

3. בהתייחס לטענתך, כי עו"ד רשף יערה נפגשה עם לקוח פוטנציאלי, בזמן שהאחרון היה מיוצג ע"י עורך דין אחר, וזאת לטענתך במטרה לשדלו, הננו להשיבך, כי טענתך זו נעדרת תשתית ראייתית.

4. בהתייחס לטענתך, כי עו"ד רשף יערה פרסמה את עובדת היותה (בעבר) בכ מערך הקבילה במחוז תל אביב והמרכז של לשכת עורכי הדין נשיבך, כי ועדת האתיקה לא מצאה מניעה ו/או דופי אתי בכך שהנ"ל כתבה בתגובותיה עובדה זו.

5. לאור האמור לעיל הוחלט על גניזת תלונתך.

בכבוד רב,

מיכל קרסוצקי-יחזקאל, עו"ד

רכזת ועדת האתיקה

חבל מאוד שוועדת האתיקה כמו הנהלת לשכת עורכי הדין והנהלת בתי המשפט, לא נוקטת הליכים לשלילת רישיון תעודת עו"ד של שוורץ המגיש תלונות כוזבות, שקריות ומופרכות המכילות התבטאויות של שפת ביבין.

אנו נעביר מכתב זה לידיעת כבוד השופטת טל לוי, יחזקאל אליהו והנהלת בתי המשפט, לשופטים שנפגעו באופן ישיר מעו"ד שחר שוורץ, על מנת לדרבנם לפעול נגדו לשלילת רישיונו.

 תלונה שהגיש עו"ד שחר שוורץ הרמאי והנוכל נדחתה על הסף על ידי רכזת ועדת האתיקה בלשכת עורכי הדין

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.