הרצאת העיתונאי מוטי לייבל: ח"כ אלי אלאלוף בעלים של המוסדות המופרטים אליהם נשלחים ילדים

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p3VHfi-IV

הרצאת העיתונאי מוטי לייבל: ההיסטוריה של חטיפות ילדים החל מילדי תימן מזרח ובלקן בשנות ה 50

הרצאת העיתונאי מוטי לייבל על פשעי משרד הרווחה הדממת התקשורת מלפרסם עוולות כלפי מוחלשים

הדממת התקשורת מלסקר עוולות נגד הורים ומשפחות מוחלשות, שילדיהם נלקחו מהם שלא כדין.

מדוע ערוצי הטלויזיה והעיתונות נמנעים מלפרסם או לערוך תחקירים על מוסדות הרווחה המופרטים?

בהרצאת העיתונאי מוטי לייבל, הוא שם דגש על מכסות ילדים ממשפחות מוחלשות ומעוטות יכולת, בניגוד לרצון ההורים וילדיהם, במוסדות מופרטים של הרווחה.

הרצאת העיתונאי מוטי לייבל: ח"כ אלי אלאלוף בעלים של המוסדות המופרטים אליהם נשלחים ילדים

הרצאת העיתונאי מוטי לייבל על פשעי משרד הרווחה, באירוח: זהות תנועה ישראלית יהודית.

http://zehut.org.il

העיתונאי מוטי לייבל מסביר את האינטרס הכלכלי העומד מאחורי מסת הוצאת הילדים מהבית.

חבר הכנסת אלי אלאלוף הצליח לייצר לעצמו תדמית של ח"כ חברתי, כזה שדואג לעניים ולמסכנים. הוא גם עמד בראש ועדה למיגור העוני. התדמית הזו שהצליח לייצר לעצמו היא בלוף אחד גדול. ח"כ אלאלוף רחוק מאוד מלהיות ח"כ חברתי. להיפך, הוא מתפרנס מהעוני ומחטיפות ילדים למעונות. בוועדה למיגור העוני הוא לא המליץ על שום דבר שמניב כסף להורים כדי לשפר את איכות חייהם, אלא בדיוק להיפך: הוא המליץ על הזרמת כספים לעמותות הרווחה כדי שאלה יתעשרו על חשבון הציבור עם משכורות ענק של מאות אלפי שקלים למנהלים, ויצירת פרנסה לעובדים סוציאלים, בעלי עמותות, פסיכולוגים ושאר מאבחנים. שום דבר מזה לא מביא תועלת לעניים. העניים מתרוששים כי העו"סים עכשיו מחפשים לקוחות לטפל בהם וילדים לחטוף כדי למלא את כל המוסדות האלה, וההורים צריכים לשכור עורכי דין שעולים להם עשרות אלפי שקלים.

ח"כ אלאלוף עצמו מתפרנס היטב ממצוקתם של העניים, ובמיוחד מכליאתן של נערות מסכנות שנחטפות מהוריהם, ומושמות בעל כורחן במסגרות חירום לעברייניות צעירות אפילו שהן לא עברו עבירה אחת בחייהן. על פי התחקיר מסתבר שח"כ אלי אלאלוף הוא ההוגה והיוזם של "עמותת יחדיו", מפלצת תמנונית של מעונות, מסגרות, הוסטלים ובתי "חלופת מעצר" (כלומר בתי כלא פרטים) לבני נוער אשר פרוסים בכל רחבי הנגב, וכל זאת על מנת לספק ג'ובים לעו"סים ופסיכולוגים.

אחת המסגרות הזוועתיות האלה היא מסגרת חירום וחלופת מעצר "רותם" במועצה האיזורית רמת הנגב, שזו אחת המסגרות שהקימה עמותת יחדיו אותה הגה ויזם ח"כ אלי אלאלוף.

מכלאת רותם נמצאת במועצה האיזורית רמת הנגב. זהו חור שומם שאין כדוגמתו. אין שם מקורות פרנסה. אין שם כלום. ראש המועצה שמח כשהציעו לו להקים מכלאות לנערות אצלו במועצה. כך מייצרים מקומות תעסוקה לפרזיטים, במקום לייצר מקורות תעסוקה שתורמים לכלכלה: מפעלים ועסקים שמייצאים סחורות. ראש המועצה שמוליק ריפמן מופיע בכל הפרסומות לעמותת יחדיו. אל תטעו. הוא עושה זאת לא רק בגלל שמוסדות עמותת יחדיו מביאות פרנסה לנגב.

DSC_0002

DSC_0006

העיתונאי מוטי לייבל, סחר בילדים למטרות רווח
העיתונאי מוטי לייבל, סחר בילדים למטרות רווח

DSC_0007

חברי זהות תנועה ישראלית יהודית

DSC_0009

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.