יעקב רנדה יוסף שוטר סוטה מין וגנב שירת באגף התנועה מרחב הירקון הואשם במקור בהטרדה מינית וגניבה. הפרקליטות שינתה את האישומים בכתב אישום מתוקן להפרת אמונים ת"פ 67010-12-14

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p3VHfi-HZ

יצחק דנון, http://www.news1.co.il/Archive/001-D-358480-00.html

יעקב יוסף שוטר סוטה מין וגם גנב. העבריין המשטרתי קיבל תעודות הצטיינות מדנינו על הטרדות מיניות של אזרחיות תמימות בכביש במסגרת תפקידו כשוטר תנועה. קצת רמזים להתנהגותו, אפשר לקרוא בפסק הדין של השופט בני שגיא, לאחר שנמחקו נגד השוטר סוטה המין האישומים המקוריים על מעשים מחליאים.

יעקב יוסף רנדה הורשע בעבירות של הפרת אמון הציבור, בעוד שמעשיו מעידים על נוכלות של ממש, שכיום בדיעבד אנחנו מבינים שמדובר במעשים עקביים, ולא מדובר בקורבן או שניים מהם הוא סחט כספים. הוא פשוט נתפס על חם, ולכן חשש מהשותף המתנדב שהיה איתו שיסגיר אותו, אחרת היה גונב את הכסף וממשיך הלאה. לא המצפון הציק לו, ובטח לא מצבו הכלכלי, כי הרי מעבר למשכורת הקבועה של המשטרה נלווים אליה הטבות שלא יסולאו בפז.

בפסק הדין הפרקליטות המושחתת נעמדה על ארבע כדי להגן על השוטר העבריין המושחת יעקב יוסף רנדה ולהסתיר את שמו מהציבור. לא נתפלא אם אותה פרקליטה קיבלה עמלה מאותו שוטר מושחת שגזר דינו בשורה הסופית היא לבצע 3 חודשי כיף עבודות שירות במרכז הטניס בחיפה, להציץ לתחתונים של הצעירות הנאות המפזזות בחן במגרש הטניס, ולאסוף להן את הכדורים. יעקב יוסף הולך להנות חבל על הזמן.

תקראו את כתב האישום המתוקן נגד העבריין המחליא ואת גזר הדין. זה לא עונש, זה פרס לסוטה מין. נעדכן את כל המינויים במרכז הטניס, כי מי שעומד לבצע שם עבודות שירות הוא סוטה מין לשעבר בשירות המדינה.

יעקב יוסף רנדה נמצא בפייסבוק, שם הוא מתהדר בתמונות זוגיות עם אשתו. מעניין אם גם לאשתו הוא דוחף אצבעות, כמו שהוא עושה לבנות צעירות שיכולות להיות הנכדות שלו. איכס כמה שהוא מגעיל.

בקרו בפייסבוק של סוטה המין: https://www.facebook.com/yousef.yacob1?fref=ts

כתובת המייל של סוטה המין jossef_y@hotmail.com

העבריין נהג לשלוח הודעות טירדה לנשים, שלח להן תמונות עירום של איבר מינו הרופס וביקש מהן שישלחו לו תמונות בחזרה. הטלפון של סוטה המין: 050-5073080.

באופן תמוה השופט (המוערך) בני שגיא מביהמ"ש המחוזי, הוציא צו איסור פרסום על שמו של השוטר העבריין. על מי מגנה מערכת המשפט? על גנב וסוטה מין, שחובה ציבורית לפרסם את שמו. מערכת המשפט מבצעת שיימינג באזרחים חפים מפשע שרק הוגש נגדם כתב אישום, ואילו נגד העבריין שהואשם בדברים הללו מערכת המשפט עומדת על רגליה האחוריות להסתיר את שמו, כשהאינטרס הציבורי לחשוף את שמו כדי להוקיע עבריינים משורות המשטרה.

 העבריין יוסף יעקב, קיבל תעודות הצטיינות על גניבת כספים מאזרחים והטרדות מיניות של אזרחיות. כמה לא מפתיע שבמערכת המשפט שלנו הכל הולך הפוך. סוטה מין? נשלח אותך לשיקום במרכז הטניס. גנב? נשלח אותך לעובד בבנק. מערכת חולה בדיוק כמו החולה יעקב יוסף.

המדינה: יעקב יוסף נטל שוחד של 1,000 שקל תמורת שחרור נהג שנתפס בשכרות, והטריד מינית צעירה אותה עצר לבדיקת שכרות, הכתבה בניוז 1 בקובץ pdf

המדינה: השוטר יעקב יוסף נטל שוחד של 1,000 שקל תמורת שחרור נהג שנתפס בשכרות, והטריד מינית צעירה אותה עצר לבדיקת שכרות
המדינה: השוטר יעקב יוסף נטל שוחד של 1,000 שקל תמורת שחרור נהג שנתפס בשכרות, והטריד מינית צעירה אותה עצר לבדיקת שכרות
יעקב יוסף שוטר סוטה מין עבריין מטריד מינית וגם גנב
יעקב יוסף שוטר סוטה מין עבריין מטריד מינית וגם גנב

YosefYaakov02 YosefYaakov03 YosefYaakov04

כתב אישום מתוקן 1, קובץ pdf

Document-page-001 Document-page-002 Document-page-003 Document-page-004 Document-page-005 Document-page-006 Document-page-007 Document-page-008 Document-page-009

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.