מבזק: עו"ד שמעון פרץ מרח' בן גוריון 38 רמת גן הגיע לבית האישה ועודד אותה להגיש תלונת שווא "תגידי למשטרה שהוא מאיים לרצוח אותך"

מבזק: עו"ד שמעון פרץ מרח' בן גוריון 38 רמת גן הגיע לבית האישה ועודד אותה להגיש תלונת שווא "תגידי למשטרה שהוא מאיים לרצוח אותך"
עו"ד שמעון פרץ מדריך נשים להגשת תלונות שווא
Spread the love

נודע לנו כי עו"ד שמעון פרץ הגיע לביתה של אישה בהליכי גירושין בעודו מצוייד בנשק שלוף, דרש מהאבא למסור את הילד לאישה והודיע "אתה גמרת עם הילד שלך". האבא קרא למשטרה והתלונן על ניסיון חטיפת ילדים ברגע האמת. משהגיע המשטרה לחש שמעון פרץ למרשתו "תגידי להם שהוא איים לרצוח אותך". מי שנעצר זה הגבר שהועבר מיידית לאבו כביר.

עו"ד שמעון פרץ פיתח לעצמו שם כמי שעוזר לנשים לחטוף את הילדים מהאבא. לא אכפת לנו אם פרסום זה דווקא יביא לו פרנסה. בעסק הזה שבו נשים מייצרות תלונות שווא, לא צריך להיות עורך דין טוב או חכם במיוחד, כי תלונת השווא עושה את כל העבודה, ואת זה כל אחד יכול לעשות. לא צריך להיות שנון ומבריק.

הנה עוד דוגמא למקרה בו ייצג אם חוטפת ב 2015. הוא דיווח לבית המשפט הכפשות במישור הדתי "כי האבא קתולי". אבל האישה היא זו שבחרה להביא ילדים לאבא קתולי. פשוט מאוד, שמעון פרץ חושב שככה הוא יוכל לפרוט על הנימים של הפטריוטים והדוסים, כאילו "בריחה מאבא קתולי" היא מוצדקת.

מהמשטרה נמסר בתגובה: "האב, שהוא האפוטרופוס שלהם, הונחה להגיע מירושלים לרמת-גן לפגוש את ילדיו כדי להיווכח באופן ישיר ברצונם לעבור לאימם והמפגש היה אימות הדברים. הקטינים לא שוחררו לדרכם לפני שהאב פגש אותם כי המשטרה רצתה להיווכח שהם לא מאוימים ולא מוחזקים בעל כורחם ושאין עליהם לחץ מצד עורך הדין ומצד אימם".

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.