השדולה לקידום הטימטום בישראל ח"כ יריב לוין מלקק לח"כ עליזה לביא: תוקם משטרת מוסר ובתי מלון ייאלצו לסנן זונות בלובי

Spread the love

מה קרה לח"כ יריב לוין שהוא מקבל הוראות מהאפגנית ח"כ עליזה לביא? איך קורה שעליזה לביא מצליחה לשבש את דעתו של ח"כ יריב לוין ולגרור אותו לטמטום שאין כדוגמתו בהשראת החשיבה הטליבנית-פמינאצית?

קראנו ולא האמנו למה שקראנו. יריב לוין מאזין לרחשי ליבה של עליזה לביא, שכיום רוצה לחרב לכל שאר הזונות את המקצוע המכניס והמפרנס, ולהקים משטרת מוסר שתפקח על בתי מלון בהן מתקיימת פעילות של זונות, ולסגור את המלונות ל 30 יום… פמינאציה כזו היא בהחלט מטורללת על כל הראש. משטרת מוסר קיימת באירן. משטרת מוסר קיימת באפגניסטן, מוצאה של עליזה לביא. אבל בישראל?  צריך מייד להזהיר את כל התיירים ממין זכר שלא להגיע לפה.

נניח שמגיע תייר בלונדיני ממדינות הויקינגים. נניח שהוא פוגש בבית מלון איזו תימניה עסיסית זורמת, משהו כמו מרגול כשהייתה בת 18, או עליזה לביא כשהייתה בת 15. נניח שהיא מתה לקבל זיין נורבגי, מה שהיא לא מוצאת בשכונות בהן גדלה (למעט רוסים). הם שותים קצת ייגרמייסטר ומגיעים למלון הילטון כי שניהם רוצים לבדוק את הסחורה. השחורדינית רוצה לדעת הכצעקתה? הנורבגי רוצה לדעת אם גברת צנעני היא באמת סחוג במיטה, כמו שמספרים. ואז מה קורה בקבלה של מלון הילטון? המאבטח אמור להחתים את התימניה על מסמך שהיא לא זונה? לא ייתנו לה לעלות לחדר?

ומה אם שרה נתניהו לפני שהתחתנה הייתה רוצה לבדוק את ביצועי הסקס של ביבי במלון, ואין להם לאן ללכת? אם ההנחיות היו בתוקף אז, ייתכן ששרה מעולם לא הייתה מתחתנת עם ביבי, ואז בכלל היא לא הייתה שולטת בו ובמדינה.

ואיך עליזה לביא מצפה ממנהלי בתי המלון לדעת איך נראית זונה? יופצו תמונות פרופיל לזיהוי זונות? תהיה הכשרה לעובדי בתי מלון איך לזהות אישה מהוגנת מזונות? ומה עם זונות משוקמות? אולי במדריך לזיהוי זונות עליZה לביא תתרום את התמונה שלה לפני 30 שנים? אולי לפי איך שרות הלפרין קדרי נראתה לפני 30 שנים? לפי איך שח"כ מירב בן ארי או ח"כ רחל עזריה נראו לפני הרבה זמן? איך נראות זונות? ברור שתמר זנדברג היא הכי טובה לפרופיל. אם כן, איך בית המלון אמור לסנן את הזונות כדי להימנע מצו סגירה ל 30 יום?

ניקח דוגמא אחרת. ניקול ראידמן נכנסת להילטון עם בן הזוג שלה. הוא זקן טיכו היא צעירה דוברת רוסית, אמביציוזית, למדה פסנתר, ויש לה שאיפות למצוא גבר שיעניק לה פנינים, זהב, יהלומים. מה אמור מלון הילטון לעשות? על פניו היא והוא בכניסה למלון נראים כמו לקוח וזונה. אין מה לעשות. כך זה נראה. אז האם המלון מסתכן בצוו סגירה ל- 30 יום? אז הנה: אוליגרך ורוסיה צעירה לפני שהתחתנו… מה זה היחסים האלה אם לא זנות? יום אחרי שראידמן חתמה על הסכם הממון והתחתנה איתו, מה אלה הנישואין בינהם, אם לא זנות שהוכשרה באמצעות טבעת (ואולי גם כתובה).

הנה עוד דוגמא. יריב לוין בעצמו שוכרים לו חדר בבית מלון באילת להרצאה בתחום התיירות. הוא מגיע לכנס קידום תיירות מאוקראינה ובלרוס בהילטון מלכת שבא. יחד איתו 2 נערות צעירות חינניות מהשירות הלאומי שמשמשות כאסיסטנטיות, ועשו לו את התחקיר לנאום. מה אמור הילטון מלכת שבא לעשות? לעצור את האסיסטנטיות הללו בכניסה? לתשאל אותן האם בכוונתן לעשות ליריב לוין הרפייה במלון, בין ערביים, כדי שאולי ימנה אותן לתפקיד מפקחת אסיסטנטיות?

באילת מקיימים הרבה כנסים של לשכת עורכי הדין. שופטות כמו אפרת בוסני, תמר זנונית פורר, אליה נוס, מירב אליהו, עולות על מטוס ארקיע ונוחתות באילת לצרכי הרצאה. הן מגיעות ללובי של המלון לבושות עם מגפי עור מ- Patent Leather שמגיעות עד הברכיים. יש עליהן עגילים מפליז נוצץ. הן לבד/// ומגיעות לכנס עם הרבה עו"ד עם המון טסטוסטרון, חרמנים וסוטי מין כמו צחי סמוכה. מה אמורים הפקידים בקבלה של מלון הילטון מלכת שבא לעשות? לעצור כל שופטת ושופטת ולשאול אותן אם "במקרה" הן משתייכות לאיזה מכון ליווי כלשהו? לחפש במזוודה של זנונית פורר אולי יש שם אזיקים בוורוד? אולי אצל אליה נוס יש קונדומים? אולי אצל ורדה פלאוט יש ליפסטיק או ארנבון עם בטריה? נניח שאל אחת השופטות הללו מתלווה השופט חנן שרעבי (התימני מאילת). הרי יש לו מראה של סרסור, והוא גם מעדות אוכלי הג'חנון. ממש תואם פרופיל של סרסור. אז האם אוטומטית הגברת שלימינו נחשדת כזונה? מה הם הסימנים המחשידים להיותה של אישה זונה?

הרי די בכך שלאישה יש פות והיא משתמשת בו, ואחר כך  מקבלת משהו בתמורה, אפילו כוס מיץ, והאישה הופכת זונה, מסכנה, קורבן פטריארכיה. יש פמינאציות שטוענות שכל פעם שאישה מזדיינת עם גבר, זה ניצול של גבר את גוף האישה.

אז אדון יריב לוין, מה קרה לך? עליזה לביא מאיימת שתגלה שהיא עשתה לך משהו לפני 30 שנה? מישהי עשתה קלטת לוהטת עליך? הדס שטייף יושבת לך על הזנב?

בצדק יעלו בתי המלון את התעריפים שלהם כדי לממן את עלויות משטרת המוסר. בצדק התיירים יברחו מבתי המלון הישראלים. נופש בישראל עם שוטרי משטרת המוסר של עליזה לביא ויריב לוין? לא תודה. יש פראג. יש פריז.

אחר כך יריב לוין יזיין לנו את השכל שהוציאו מכרז לבניית 5 בתי מלון בדימונה ועוד 2 בפתאי קריית מלאכי כדי להקל על החוסר במלונות עממים, וכדי להוריד את מחירי בתי המלון בארץ.

אזהרה לחברי הליכוד. אנחנו מריחים שבקרוב גם יריב לוין מתפטר, ומי שהבא בתור אחרי אמיר אוחנה נכנס לכנסת. איזה בידור.

Untitled

משרד התיירות מקדם סנקציות על בתי מלון שמתקיים בהם עיסוק בזנות

במשרד מודים שמתקיימת זנות במלונות, שכן עבריינים יכולים לנצל את היעדר האכיפה בתחום זה. המשרד ממליץ למנות פקחים ולהוציא צו סגירה ל-30 יום למלון שתימצא בו זנות

שר התיירות יקדם תוכנית להטלת סנקציות על בתי מלון, שיימצא כי מתקיימת בהם פעילות של זנות. היום אין ענישה למלונות שנמצא בהם עיסוק כזה ואין גורם המופקד על איתור העיסוק הזה במלונות. במשרד התיירות מודים שמתקיימת זנות במלונות, ושעבריינים מנצלים את הפרצה הזו בתחום האכיפה. היום אין נתונים על מספר בתי המלון שיש בהם עיסוק בזנות.

שר התיירות ח"כ יריב לוין (הליכוד) החליט לקדם, באמצעות חקיקה, תוכנית שבה ימונה גורם אכיפה ויוטלו סנקציות על בתי מלון, שבין כותליהם התקיים עיסוק בזנות, או שגורמים במלון היו מעורבים במתן שירותי זנות ללקוחותיהם. "היום אין אכיפה בנושא הזה, וגם אם במלון יש פעילות כזאת לא מוטלת עליו סנקציה. המשטרה לא מחפשת זנות בבתי מלון", אמר לוין ל"הארץ".

לדבריו, "כדי למנוע את התופעה נדרשת אכיפה. לפי המלצתי, צריך לקבוע שעל מלון שנמצאת בו פעילות כזו יוטלו סנקציות, ויוצא צו סגירה ל–30 יום. צריך למנות פקחים שיהין אמונים על כך. בית מלון שנמצא שהדבר הזה קורה בו — ייענש. גם עניין האיתור ייפתר כשתהיה אכיפה ויהיה גורם שאפשר להתלונן לפניו ולשלוח אותו לביקורות בבתי מלון".

כיום, הרשויות המקומיות אחראיות להפעלת בתי המלון, ואת הפיקוח על המלונות מקיים משרד הכלכלה. משרד התיירות מוכן להיות הגוף המפקח, אך אינו מתנגד גם לכך שהסמכויות האלה יוטלו על המשרד לביטחון הפנים או משרד הכלכלה. לדברי לוין, "למשרד אין כרגע שיניים או סמכויות לשנות את המצב. צריך לתת סמכויות לגורם אחד שיהיה אמון על הנושא", אמר לוין.

המשטרה מקיימת היום קשר קבוע עם קציני ביטחון בבתי המלון, שמדווחים לה אם עולה חשד לקשר בין רשת מקומית לעובדי מלון. עם זאת, אין כל איתור יזום או בדיקה של בתי המלון.

יו"ר הוועדה לקידום מעמד האשה, ח"כ עאידה תומא־סלימאן, אמרה אתמול כי "יש קשר חזק בין תיירות לזנות, ובתי מלון בישראל הופכים מקום שנשים מספקות בו שירותי מין. בתי המלון נכנסים למעגל זה, לפעמים במודע ולפעמים לא במודע". הדברים נאמרו בדיון על שילוב גורמי תיירות במאבק בסחר בנשים שהתקיים בוועדה.

במשרד המשפטים חלוקים בשאלה מהי אחריותו של בית מלון למתרחש בחדרים המוזמנים. עו"ד ד"ר מירב שמואלי, מתאמת המאבק בסחר בבני אדם במשרד המשפטים, אמרה בדיון בוועדה: "הנשים שמובאות היום לישראל למטרת זנות באות כתיירות ולא מובאות בהברחות. השאלה המשפטית העיקרית היא מה אחריות המלון למה שקורה בחדר סגור שלו. התחלנו בעיקר בפעילות הסברה, כי השטחים האפורים הם שדורשים את ההתעמקות".

 בשבוע שעבר פורסמה ב"הארץ" ידיעה שהסחר בנשים בישראל חוזר לשגשג, בשל ביטול ויזת התייר מאוקראינה ורוסיה. שינוי התקנות מאפשר כניסת נשים מרוסיה ואוקראינה לישראל לצורכי זנות, לפעמים בלי ידיעת גורמי האכיפה. הן באות לישראל עם אשרת תייר חוקית ועוברות בביקורת הגבולות בלי לעורר חשד. גורם ממשלתי המעורה בנושא הסביר: "היום אנחנו רואים פחות עיסוק בזנות בבתי בושת גדולים, בדירות דיסקרטיות או ברחוב. יש עיסוק רב יותר בבתי מלון, שמעלימים עין מהתופעה, או במקרה הגרוע, מרווחים ממנה כסף. הבנו שענף התיירות חייב להירתם, כולל הגורמים האזרחיים, כדי שיהיה פה עוד גוף שיפקח עיניים".

 http://www.haaretz.co.il/news/education/.premium-1.2804860

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.