תלונה בלשכת עוה"ד נגד חוה קליין המתהדרת במכון לעושק הורים – רק פסיכים ישכרו את שירותיה

תלונה בלשכת עוה"ד נגד חוה קליין המתהדרת במכון לעושק הורים – רק פסיכים ישכרו את שירותיה
חוה קליין ועו"ד אפי נוה שסידר לה כנסים בלשכת עורכי הדין
Spread the love

אפי נוה עדיין לא הגיב מדוע הוא נתן במה לגולדיגרית חוה קליין, ואישר לה להביא בשערי הלשכה ליום עיון את שופטי המשפחה הידועים בפסקי דין מגדריים מעוולים. הנ"ל חוה קליין מתפרנסת מעסק הנקרא "המכון לטובת הילד" שאיננו אלא מלכודת פתאים להורים, להפקיר את עתידם של ילדיהם בידיה של אישה מטורפת שחושבת שההורים מתעללים בילדיהם ולכן צריך לשלול מהם גישה לילדים ולהחרים את כספם לטובת המכון שלה.

22 בדצמבר 2015

לכבוד

אפי נוה, עו"ד

ראש לשכת עורכי הדין

דניאל פריש 10, תל אביב

העתק: עו"ד חוה קליין

הנדון: יום עיון 9.3.2016 – סנכרון מושגים בדיני משפחה

אין זה המקום להרחיב את היריעה על הכשל שבארגון יום העיון, המתבטא בכך ששופטי משפחה משתתפים במיזם לקידום עסק כלכלי פרטי של עו"ד חוה קליין, כשספק אם מי מהשופטים מודע לכך שזימונו לכנס הוא להוות סטטיסט לקידום המכון של קליין. מבדיקה שערכנו בפייסבוק, עולה כי עו"ד קליין "רכזת האקדמית" של יום העיון הנ"ל, מחזיקה בדעות אנטי משפחתיות, ומבחינתה הכי טוב לילדים לגדול במוסדות הרווחה. אין פלא על כן, שניסיונותינו לבוא בדברים עם העו"ד חוה קליין, עלו בתוהו.

אשר על כן, בנוסף לעתירה אשר תוגש כנגד הלשכה בעניין זה, אגלש"ן שוקלת להפעיל מערך דיילות, אשר תחלקנה מנשרים בהם תיעוד התבטאויות הנוגדות את כבוד המשפחה של עו"ד חוה קליין, אשר מנצלת במה אקדמית כדי להציג דעות מעוותות הנוגדות את שלמות המשפחה, ועוד חומר רלבנטי, אשר יציג למשתתפים אספקלריה מאוזנת יותר של ההטייה האקדמית המכוונת שביום העיון האמור.

נשמח אם תבוא איתנו בדברים כדי לתאם את פעילות מחאה זו כך שתתקיים באורח מכובד ומכבד. יודגש כי אגלש"ן לא תדרוש מלשכת עורכי הדין להשתתף גם בהוצאות ההדפסה של חומר הרקע הזה.

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.