ח"כ עליזה לביא בהמת המגדר פותחת ג'ורה פמיניסטית על קטינה בת 14 נועה קירל: המאבק על הזכות לרקוד ולפזז במועדוני גייז

Spread the love

קישור מקוצר לכתבה: http://wp.me/p3VHfi-H1

נחש הצפע האפגני המתקרא עליזה לביא מחפשת לעצמה תעסוקה. הנ"ל שונאת גברים מקצועית, וכעת היא פותחת חזית גם עם גייז, שלטענתה עלולים להשפיע לרעה על קטינה בת 14, נועה קירל. מסתבר שיש נערה יפהפיה של ממש, מוכשרת, שאביה סידר לה לרקוד ולשיר במועדוני גייז. עליזה לביא רותחת. הפה האפגני שלה יורה ארטילריה חומצית לכל הכיוונים. היא מייד מחייגת לאיזה כתב משועמם ומבקשת שיעשה כתבה על "התופעה". הבנתם את זה? נערה אחת שרה לגייז ואצל הבהמה הפמיניסטית עליזה לביא זו תופעה, וצריך "דיון" בכנסת, כאילו שאין בכנסת מספיק נושאים יותר חשובים… כמו למשל למה ביום ו' נערות בפנימית מסילה הציתו את פנימית הזוועות?

זה לא חשוב, אבל ילדה שמפתחת את הכשרונות שלה, והאבא שלה תומך בה, מצויירת ע"י הח"כ כזנזונת צעירה, והאבא כסרסור?

אוי לבושה שככה נראית חברת הכנסת. דוחפת את האף שלה איפה שלא צריך. אם טוב לנערה לרקוד, אז שתרקוד. אם טוב לה לשיר, אז שתשיר. מה זה בכלל מעניין את עליזה לביא? מה אכפת לה? למה היא דוחפת את האף שלה? בינינו, האף של עליזה לביא זקוק לניתוח פלסטי דחוף, כמו גם שאר הגוף המעוות שלה.

לגבי הטענה הספציפית איך קורה שנערה עושה פרפורמאנס במועדון שאסור לה להיכנס אליו, מפאת גילה, התשובה היא שמחסום הגיל הוא לא "איסור", אלא פשוט לנוחיות האורחים שלא רוצים שכל מיני אוחצ'ות מבית ספר תיכון יתערבבו להם במסיבה, אז מציבים מחסום גיל ביוזמת מארגני המסיבה, שהם אלה שמחליטים מה מחסום הגיל. יש מסיבות 18+, יש מסיבות 25+, ויש מסיבות 70+ (אלה מתאימות לפקאצה האפגנית עליזה לביא). אפשר לחשוב למה "אסור" לנערה בת 14 להיכנס למועדון של גייז? מה היא תראה שם שכבר לא ראתה? הרי ברגע שהיא נכנסת לאולפני ההפקה של ערוץ 2, כולם שם גייז: המאפר, התסריטאי, האחראי על המוסיקה.

זו כתבה מבישה ביותר של כתב הזבל גיל משעלי, ממאקו. הכתבה הזו היא עלבון לאינטליגנציה ופשוט ביזיון. בשביל מה ללקק לעליזה לביא? מי היא בכלל? Has Been.

סערה בכנסת סביב נועה קירל: לטפל בדחיפות בתופעה

התופעה שהיא קירל לא נשארת בגבולות הרשת בלבד אלא מגיעה עד לכנסת. אחרי שפורסם כי קירל מופיעה במסיבות גייז בלילות, חברת הכנסת עליזה לביא הגישה בקשה דחופה לדיון בוועדה לזכויות הילד. "איך ייתכן שילדים מופיעים במועדון שהכניסה אליו אסורה לבני גילם?", שאלה. פרסום ראשון

בתמונות חברת הכנסת האפגנית עליזה לביא בפוטושופ רציני אחולמאניוקי:

1 2

נועה קירל:  היא הגיעה למסך הטלוויזיה עם "פושרז", למיליוני צפיות ביוטיוב, למסיבות גייז ועכשיו התופעה שהיא נועה קירל מגיעה עד לכנסת. תירגעו, זה לא עוד טייטל שכוכבת הפופ העולה זכתה לו.   אחרי שפרסמנו כי קירל תופיע במסיבות גייז בשעות המאוחרות של הלילה (סליחה נועה, לא התכוונו), הגיעו עשרות תלונות למשכן הכנסת ובעיקר לחברת הכנסת מטעם מפלגת "יש עתיד", ד"ר עליזה לביא.  לביא, שבעבר כיהנה כיו"ר הוועדה לקידום מעמד האישה ושוויון מגדרי, קיבלה נחשול של תלונות על העובדה שקירל היא קטינה בת 14 שמופיעה במועדונים שאליהם הכניסת מותרת מגילאי 19 ומעלה.  על אף שההופעה של קירל הייתה מקרה חד פעמי ומדובר היה בשתי הופעות בלילה, בין היתר נטען בתלונות שקירל מועבדת מסביב לשעון וכי יש לבחון האם קיבלה היתר לעניין ממשרד האוצר כמתבקש במצבים מהסוג הזה.

לביא זיהתה כי מדובר בנושא נפיץ במיוחד והחליטה לפעול בנושא. ל-mako סלבס נודע כי הבוקר היא הגישה בקשה דחופה לדיון בוועדה לזכויות הילד. גורמים המעורבים בנושא סיפרו כי "היא דורשת לטפל בדחיפות בתופעה הזו". "אחת הדרישות שלה, מעבר להבאת העניין לדיון דחוף בוועדה, היא גם יצירת אכיפה מסודרת לעניין", המשיכו.

ח"כ עליזה לביא בתגובה: "צריך לשמור על הילדים, לעיתים גם מהוריהם. איך ייתכן שילדים מופיעים במועדון שהכניסה אליו אסורה לבני גילם? יש להחזיר את האחריות להורים, אבל גם להטיל מגבלות על המעסיקים. חייבים לשמור על הילדים".

אמיר קירל, אביה של נועה בתגובה: ״לא ברור לי סביב מה המהומה, המדובר באומנות טובה וחיובית, ובבמות לגיטמיות ומוכרות. נעה נערה מוכשרת שכמותה לא הייתה, סוחפת וחיובית, והרבה מעבר להיותה כישרון מטאורי מדובר בדמות חיובית, חינוכית, תלמידה מצטיינת, בת למופת וגאווה להוריה לבני משפחתה ולחבריה, ובעז״ה גם תייצג את ישראל בעולם כולו לחיוב ולא ירחק היום.

 מי שמכיר יודע שנעה נערה צנועה, שתמיד נכונה לסייע לכל דורש, עוזרת בסתר לילדים רבים חולים לנוער במצוקה ועוד רבות ידובר על פעילותה. כדרך חיים אנחנו משפחה צנועה וכל הנסתר יש בו ברכה, לרבות עזרה לזולת ! נעה, בכל הזדמנות חוזרת ואומרת כמה היא נגד אלימות ונגד שיימינג ברשת, כמה היא בעד בניית עתיד טוב, בעד לימודים ומסגרות כמוהה למיטב ידעתי נערים ונערות נוספים ידועים.

מדובר בדור חדש וחיובי שקם ופועל על ערכים בהדרכת הורים תומכים וזאת דרך האומנות.   יתרה מזאת הוריה של נעה כהורים אחרים נוהגים להגיע עמה לכל הופעה ובכל שעה ולפקח על המתרחש תוך שמירה על המסגרות.״

נועה קירל

לא יורדת מהכותרות. קירל

ג'וליה טל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.